Olie op het vagevuur dus.....quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:58 schreef Re het volgende:
[..]
uhmm ze worden toch in de zeik genomen dus die conclusie is niet vreemd hoor
je hebt van die mensen die schaapachtig lachen omdat ze het niet begrijpen... en wat is er mis met het woordje "hoort" ?quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:59 schreef DarkElf het volgende:
ga even zeggen waar mensen wel en niet om mogen lachen zeg
das ook triest gedrag.
Leuke vondst inderdaad...quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:02 schreef V2i het volgende:
"Probeer het een beetje van je af te zetten, morgen is er weer een dag."
Dit is wel een harde trap na. Het is toch nooit de bedoeling geweest dat hij het zelf zou overleven?
dat is het leuke ervan, die brief kunnen ze niet als aanleiding gebruiken... maar goed...quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:01 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Olie op het vagevuur dus.....
Ik moest ook een beetje glimlachen om "Gaat het weer een beetje met je been?"quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar sommige mensen schijnen te moeten lachen om deze brief. Dat snap ik niet helemaal eigenlijk...
Als je jezelf doodschiet dan is het effect dat je martelaar bent een stuk minder denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:05 schreef Bombie het volgende:
Leuke vondst inderdaad...
Punt is alleen wel dat ik niet helemaal geloof dat hij dood wilde. Je kunt evengoed een kogel door je hoofd jagen als je in je been geschoten bent. Maar misschien was dat een schande geweest, en wilde hij per se door de politie doodgeschoten worden, om als martelaar te kunnen sterven?
Oh nee,quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:07 schreef Re het volgende:
[..]
dat is het leuke ervan, die brief kunnen ze niet als aanleiding gebruiken... maar goed...
nou nee, maar goed... dat is jouw interpretatie, dat mag. Ik denk als iemand direct de Islam bashed het effect bij die gekken iets groter is dan zo'n subtiel stukjequote:Op zaterdag 6 november 2004 10:16 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Oh nee,
We hadden geen idee dat het allemaal zo gevoelig lag.>Wij moeten bloemkool met shoarma eten als integratie en jullie denken dat allah vernederen normaal is.
Jullie hebben je niet in onze cultuur geintereseerd anders was dit niet gebeurd.
We hopen dat er in deze open brief geen dingen staan>open deur als zij het al niet weten hoe dan iemand die onderwijs in eigen taal heeft genoten,enkel nederlands was al moeilijk genoeg geweest.
gewon maar twee zinnetjes ,je kan elke passage zo draaien dat het schuim op je lippen staat.
Wat fijn dat je het allemaal nog even uitlegt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:23 schreef xFriendx het volgende:
hoe meer kafirs je meeneemt hoe beter het is natuurlijk. dat wil allah zo hebben.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:16 schreef Re het volgende:
dat wordt als laf gezien, alhoewel jezelf opblazen in een drukke metro dan weer wel tof is, en dat is ook doodgewoon zelfmoord
Op de HAVO leer je toch wel wat sarcasme is?quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:11 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mohammed dit snapt![]()
Oh?quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:57 schreef Re het volgende:
[..]
om sarcasme hoort niet gelachen te worden
Dit stukje is niet te ontwijkenquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:19 schreef Re het volgende:
[..]
nou nee, maar goed... dat is jouw interpretatie, dat mag. Ik denk als iemand direct de Islam bashed het effect bij die gekken iets groter is dan zo'n subtiel stukje
Zit er dik in ja.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:05 schreef Bombie het volgende:
[..]
Maar misschien was dat een schande geweest, en wilde hij per se door de politie doodgeschoten worden, om als martelaar te kunnen sterven?
suicide by cop, hij was dan wel een fundi, maar keek óók veel naar TMF.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:05 schreef Bombie het volgende:
[..]
Leuke vondst inderdaad...
Punt is alleen wel dat ik niet helemaal geloof dat hij dood wilde. Je kunt evengoed een kogel door je hoofd jagen als je in je been geschoten bent. Maar misschien was dat een schande geweest, en wilde hij per se door de politie doodgeschoten worden, om als martelaar te kunnen sterven?
ja, dan welquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh?
En als we het nou ironie noemen? Mag ik dan wel lachen?
jawel, denk dat dit maar een niemandsdalletje is tov de uitspraken van sommige politici, dat zie je zelf hopelijk ook wel...quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:24 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Dit stukje is niet te ontwijken
Tv/kranten/internet en de situatie is erg verandert.
Biede kanten pakken op dit ogenblik alles aan om in de rondte te slaan (figuurlijk)
bijzonder slecht is weer het andere uiterste. ikzelf had er idd een wat langer betoog van gemaakt en het sarcasme wat meer uitgediept. verder een bijzonder vermakelijk stuk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:23 schreef _The_General_ het volgende:
Ik dacht dat een schrijver wel een beter stuk kon schrijven. Ik vind het bijzonder slecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |