Ik denk niet dat Mohammed dit snaptquote:Op zaterdag 6 november 2004 08:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoop dat Mohammed 'm leest.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:11 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mohammed dit snapt![]()
Ben bang dat je gelijk hebt...quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:11 schreef femmeChantal het volgende:
Ik denk niet dat Mohammed dit snapt![]()
maar dat is wel begrijpelijk toch?quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Grappig? De brief stemt mij in- en intriest. Ik voel er onmacht en woede in.
Dat is nou juist de reden waarom hij zo sterk was. Je weet niet of je moet lachen of huilen maar brengt beide emoties naar boven.quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:09 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik hoorde m gister ook maar vond m eigenlijk niet zo sterk... kreeg er een beetje een naar gevoel bij. Mensen wisten ook niet of ze nou wel of niet moesten lachen.
Natuurlijk, maar sommige mensen schijnen te moeten lachen om deze brief. Dat snap ik niet helemaal eigenlijk...quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dat is wel begrijpelijk toch?
Ik hoorde de brief gisteren voorgelezen worden door een van de schrijvers (Theodor Holman).quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Grappig? De brief stemt mij in- en intriest. Ik voel er onmacht en woede in.
om sarcasme hoort niet gelachen te wordenquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:51 schreef kaatje65 het volgende:
[..]
Ik hoorde de brief gisteren voorgelezen worden door een van de schrijvers (Theodor Holman).
En ik ben het met je eens, je hoorde menigeen lachen maar ik kon er inhoudelijk niet de humor van inzien, ik vraag me dus ook af of de mensen die zo hard lachten de inhoud of boodschap wel begrepen. Prachtig sarcasme waarin je de onmacht en woede van de vrienden van Theo hoort en dat maakt het triest.
uhmm ze worden toch in de zeik genomen dus die conclusie is niet vreemd hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:54 schreef Foo_niks het volgende:
Je hoorde van Frits Barend wat de reactie was van een daar aanwezige medelander.
Hij verstrakte helemaal begreep het ook niet, gaan ze het zelf invullen dus ga er maar vanuit dat: die |vuile kaaskoppen hun weer in de zeik nemen.
Dat is toch achtelijk,ze nemen ons niet serieus en meer van dat uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |