heb je ze wel eens in 't spaans gezien danquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:56 schreef ranja het volgende:
Schtroumpfsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat verzin je ook niet.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:33 schreef scarefreak het volgende:
Als dit niet racistisch is dan weet ik het ook nietmeerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Nooit bij stilgestaan wat een beeld het schept om een boze zwarte smurf uit de bosjes te laten komen...
Zoek de overeenkomsten.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef LXIV het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo van: "Mbuku oekoekoe RAZISSMIE! Wij hebben recht op Westerse niveau van welvaart. Hier komen met dat geld!!!!"quote:Op woensdag 18 april 2007 01:46 schreef mrbomb het volgende:
Ik had daar een luistercassette vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en ik kan me dat geluid nog precies herinneren.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze waren veel gemener in het donker, dan zeiden ze niks en schrok je je rot als ze opeens voor je stonden.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:48 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Zo van: "Mbuku oekoekoe RAZISSMIE! Wij hebben recht op Westerse niveau van welvaart. Hier komen met dat geld!!!!"
GNAKquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:47 schreef belsen het volgende:
Ze waren zwart en ze zeiden GNAK!
De Zwarte Smurfen! Wie kent ze nog?
[[
Zeg hier ook gerust eens gnak en lucht je hart.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stelletje racisten daarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:47 schreef docoploc het volgende:
Jammer dat de AH geen Zwarte Smurfen heeft
quote:Op maandag 14 mei 2007 01:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Strips neem ik aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop