Van hetzelfde.quote:Op zondag 26 december 2004 13:44 schreef Seborik het volgende:
Ik heb hem ook maar opgezet en iedereen die de Stones rotherrie noemt, wens ik een kut-2005.
En wat is er mis met de jaren 70???????quote:Op zondag 26 december 2004 13:48 schreef jerryx het volgende:
[..]
Volgens mij leven de meeste mensen hier nog in de jaren 70
Toen was Ajax ook al succesvoller dan Feyenoord.quote:Op zondag 26 december 2004 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
En wat is er mis met de jaren 70???????![]()
De beste muziek komt uit de jaren 70 en 80 als je het mij vraagt.quote:Op zondag 26 december 2004 13:48 schreef jerryx het volgende:
[..]
Volgens mij leven de meeste mensen hier nog in de jaren 70
Die komen pas op de laatste dag van de top 2000 aan bod.quote:Op zondag 26 december 2004 13:55 schreef S-Two het volgende:
Oude muziek vind ik op zich niet erg. Ik ken ook lang niet alle nummers in de top 50 maar, de meeste nummers die ik er van ken, vind ik gewoon niks. Bohemian Rapsody, Paradise By The Dashboard Light, de Avond... om maar een paar te noemen
Niets, maar je moet er niet in blijven steken.quote:Op zondag 26 december 2004 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En wat is er mis met de jaren 70???????![]()
Toen was Ajax al net zo'n kutclub als nu.quote:Op zondag 26 december 2004 13:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Toen was Ajax ook al succesvoller dan Feyenoord.
Ik heb het niet over de muziek die er nu voor is, maar over de lijstquote:Op zondag 26 december 2004 14:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die komen pas op de laatste dag van de top 2000 aan bod.
En Innuendoquote:Op zondag 26 december 2004 13:59 schreef The_Coach het volgende:
Queen - These are the days of our lives & the show must go on.
Er zijn positieve uitzonderingen.quote:Op zondag 26 december 2004 14:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En InnuendoAllemaal toevallig wel jaren 90 nummers
![]()
Radio in de badkamerquote:Op zondag 26 december 2004 14:32 schreef dwerg het volgende:
Ik wil gaan douchen, maar over een kwartier komt Tom Jones twee keer langs, en ook Les Poppy's nog.
Cassetterecorderquote:Op zondag 26 december 2004 14:32 schreef dwerg het volgende:
Ik wil gaan douchen, maar over een kwartier komt Tom Jones twee keer langs, en ook Les Poppy's nog.
l'aurora ken ik niet dus met mij nog velen, Luniz is rap, dus niet op Radio 2quote:Op zondag 26 december 2004 13:59 schreef The_Coach het volgende:
Verbaast me wel dat voornamelijk de bekendste nummers van de artiesten er in staan en bijvoorbeeld niet nummers zoals
Ramazzotti - l'aurora
Queen - These are the days of our lives & the show must go on.
Duran Duran - Ordinary world
Depeche mode - Enjoy the silence (hoe is het mogelijk)
Luniz - I got Five on it.
The Verve the drugs don't work.
ik dacht al, waar blijft ze.quote:Op zondag 26 december 2004 15:23 schreef Jane het volgende:
Ik ben er ook weer!
Tjongejonge, wat een gezeik over die lijst ook weer. Dat wordt langzamerhand voorspelbaarder dan de lijst zelf en dan Queen op 1 staat.
Peggy Lee nu.
Btw, ik hoorde vannacht Rhapsody In Blue langskomen. 80 jaar oud geloof ik. Stoer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |