abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1613262
Hoe schatten jullie die in? Ik zit werkelijk gruwelend naar die aanslagen te kijken op het nieuws, en ben als de dood dat zich dat gaat uitspreiden over de rest van de wereld. En die rest van de wereld....Daar horen ook wij bij. Niet bepaald een lekker idee. Egostisch, maar waar.

Wat denken jullie: Wordt dit de Derde Wereldoorlog?

pi_1613267
denk dat er geen ww3 van zal komen
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1613273
en al zal die er wel komen ik denk niet dat wij er veel van zullen merken in Nederland
  Moderator dinsdag 11 september 2001 @ 19:09:05 #4
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1613277
Het ligt natuurlijk helemaal aan de reactie van Amerika nu... We moeten er maar even vanuit gaan dat daar mensen die beslissingen moeten nemen koel blijven onder spanning...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:10:49 #5
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1613289
De kans was altijd al aanwezig. De VS is een van de meest paranode landen van de wereld als het gaat om veiligheid. Nederland is zo open als het maar kan en als Nederland een doel kan zijn dan kan het zo gebeuren.
The Internets, I needs it..
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:11:35 #6
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1613298
Lijkt me niet... Nederland lijkt me echt niet zo belangrijk dat het aangevallen zal gaan worden door wie-dan-ook. En Suawoude zeker niet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:11:36 #7
3767 Herald
Come get some
pi_1613299
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:07 schreef postinggirl het volgende:
Hoe schatten jullie die in?
nihil
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1613307
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:07 schreef postinggirl het volgende:
Hoe schatten jullie die in? Ik zit werkelijk gruwelend naar die aanslagen te kijken op het nieuws, en ben als de dood dat zich dat gaat uitspreiden over de rest van de wereld. En die rest van de wereld....Daar horen ook wij bij. Niet bepaald een lekker idee. Egostisch, maar waar.

Wat denken jullie: Wordt dit de Derde Wereldoorlog?

Rationeel gezien? Nee.
Emotioneel gezien? Bomb the lame ass fucks and let it be war.

Ik vind het puur een act of war, maar denk niet dat het een ww3 zal worden. Ik denk dat meer dat het een statement is naar het Westen (waar de US toch als boegbeeld fungeert) dat "ze" er ook nog zijn. Hoe de reacties zullen worden weet ik niet. Denk wel dat je het zal merken op Schiphol en andere grote passagiersterminals ter wereld. Verscherpte veiligheid, maar het zal denk ik niet naar NL of Europa verplaatsen.

dinsdag 11 september 2001 @ 19:13:19 #9
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_1613310
Als het hommeles wordt is NL zeker niet neutraal.

En als het Irak of de palestijnen zijn geweest gaat het fout...

We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:14:27 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1613313
Hierover kan en wordt al uitgebreid van gedachten gewisseld in dit topic:

Hier komt oorlog van...

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')