Nou, ik hoop het ook voor je van niet en dat het een keer echt nodig is en volledige paniek uitbreektquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:46 schreef jpzegthallo het volgende:
Bommel-ding.
Ik hoop niet dat wij nu ook weer die oefeningen op school moeten doen waar we allemaal zo snel mogelijk naar het schoolplein moeten lopen
Mja waar moet je hem dan neer zetten... op de plattelandquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:53 schreef meneer draak het volgende:
tja, ze zeuren inderdaad al een hele tijd dat die ambassade de stad uit moet maar waarom hebben ze dat nog niet gedaan???
We kunnen ook Den Haag verplaatsen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:52 schreef Cheese het volgende:
Laat die Amerikanen alsjeblieft die vieze pompeuze ambassade eens buiten de stad neerflikkeren, zodat niet de hele stad ontruimd hoeft te worden als er weer iets gebeurt.
Paranoiamerika.
Naar mijn weten werkt de VS niet mee naar een lokatie buiten het centrum, of buiten de stadquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:53 schreef meneer draak het volgende:
tja, ze zeuren inderdaad al een hele tijd dat die ambassade de stad uit moet maar waarom hebben ze dat nog niet gedaan???
We kunnen jou ook verplaatsen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:56 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
We kunnen ook Den Haag verplaatsen.
quote:Er is "iets" gaande bij de Amerikaanse ambassade in Den Haag. Wat, weet ik
niet, maar de politie is de omgeving ruim aan het afzetten, alles moet met
linten afgezet worden, verkeer en ook voetgangers mogen niet verder en de
HTM rijdt niet meer.
Men gebruikt o.a. 818, 86.2500 Mhz. Meeluisteren kan ook via de
calamiteitenstream van District8, http://www.district8.net dan live scanners
en calamiteitenstream.
Waarom?? Het gebeurd regelmatig dat er een bommelding is. Dan is het voor de ambasade toch ook veel handiger als ze op een locatie zitten waar het wat veiliger is en alles beter is te overzien??quote:Mja waar moet je hem dan neer zetten... op de platteland
Het moet sowieso in de stad blijven denk ik!
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:08 schreef Twingo_Driver het volgende:
Dit lees ik net op Tweakers:
volgens de nieuwsgroep nl.radio.scanners zou er inderdaad een ontruiming gaande zijn:
"er is een auto onderweg met een bom
een hyundrai met het kenteken RN-RL-58 en iedereen moet naar doel uitkijken. ook is er een pantservoertuig van bob terplaatse M113". Aldus een schrijver aldaar
okeeee...bomauto's in de polder....wordt nog gezelligquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:08 schreef Twingo_Driver het volgende:
volgens de nieuwsgroep nl.radio.scanners zou er inderdaad een ontruiming gaande zijn:
een hyundrai met het kenteken RN-RL-58 en iedereen moet naar doel uitkijken. ook is er een pantservoertuig van bob terplaatse M113". Aldus een schrijver aldaar
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:11 schreef Twingo_Driver het volgende:
Met een Hyundai kom je niet ver geloof ik![]()
Ik zou niet weten waarom niet. Is best een lekker motortje hoorquote:HYUNDAI
SONATA 3.0 V6 AUTOM.
MOT.G6AT 2972CC 107KW
09/96 - 11/98
Als ik een scheet laat is die M113 al kapotquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:08 schreef Twingo_Driver het volgende:
luisteren hé, ook voetgangers richting schouwburgquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:14 schreef NightH4wk het volgende:
20-FR-XT mag er wel door dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |