FremantleDockers +1quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:13 schreef FremantleDockers het volgende:
Con Air
Demolition Man
Face/Off
Die Hard with a vengeance
The Rock
Die Hard is fout. Moest Die Hard with a vengeance zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:13 schreef MasterWouter het volgende:
John Malkovich, Con Air
Wesley Snipes, Demolition Man
John Travolta of Nicolas Cage, Face/Off
Jeremy Irons, Die Hard
Ed Harris, The Rock
so, nou, poeh hey, das best een groot verschil hequote:Op vrijdag 5 november 2004 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die Hard is fout. Moest Die Hard with a vengeance zijn.
Nee, dat was niet noodzakelijk. De vraag was alleen uit welke film de genoemde bad guys kwamen. Niet door wie ze gespeeld werden.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:19 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
so, nou, poeh hey, das best een groot verschil he
trouwens, je vroeg ook de bad guys, die staan niet bij fremantle
Aardig wat bad guys in Fremantle, hoor!quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:19 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
so, nou, poeh hey, das best een groot verschil he
trouwens, je vroeg ook de bad guys, die staan niet bij fremantle
ohnee, toch niet
En daar is alsnog je punt!quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:21 schreef MasterWouter het volgende:
Rollerball?
Kan me alleen The Jackal (van naam) herinneren, maar dat was volgens mij (een van) de laatstequote:Op vrijdag 5 november 2004 16:24 schreef MasterWouter het volgende:
Wie is de 1ste geest die word vrijgelaten in Thir13en Ghosts?
exacte naam graag
Jackal is het nietquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:29 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Kan me alleen de The Jackal (van naam) herinneren, maar dat was volgens mij (een van) de laatste
Idd The Angry Princessquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:30 schreef FremantleDockers het volgende:
Volgens mij heet ze simpelweg the angry princess.
ohja is waar ook, en ook nog wel Meester Wouter!quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Frank Lammers in Polleke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |