Volgens mij was het dat de politie brandstichting niet uitsluit (nog niet bevestigd)quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:57 schreef i-spy24 het volgende:
In een moskee in de Utrechtse wijk Zuilen heeft in de nacht van donderdag op vrijdag brand gewoed. Dat liet de politie vrijdagmiddag weten. Het vuur is vanzelf uitgegaan.
Het in aanbouw zijnde gebedshuis liep behoorlijke rook- en roetschade op, aldus een politiewoordvoerder. De politie sluit brandstichting niet uit en ziet dit als een eerste reactie van wraak op de dood van Theo van Gogh.
1. Zapp reageerde niet blij, enkel niet verrastquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
oud nieuws
En waarom ben je ineens zo blij Zapp ? Zie je wel dat je Moslims haat
Zie het meer als dommigheid.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik zie het toch wel een beetje als gerechtigheid
Zie het meer als nieuws dat in de vorm zoals hij in de OP genoemd wordt nog bevestigd moet worden.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zie het meer als dommigheid.
En waar haal jij uit dat Zapp blij reageerd? Jij wil dingen zien die er helemaal niet zijn!quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
oud nieuws
En waarom ben je ineens zo blij Zapp ? Zie je wel dat je Moslims haat
waar haal je dat nou weer vandaanquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:57 schreef i-spy24 het volgende:
ziet dit als een eerste reactie van wraak op de dood van Theo van Gogh.
het is geen gewoon nieuws. in de OP wordt het gebeuren van Theo van Gogh eraan gekoppeld. Het is gewoon een domme reaktie om een moskee in de brand te zetten op een moord door een extremist op van Gogh.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:01 schreef i-spy24 het volgende:
ff een vraag: Waarom dit soort reacties BansheeBoy,SittingDuck en het_fokschaap als het gewoon nieuws is!
Ik krijg een gevoel dat er teveel demoniserende Marcel van Dam pippo's ( tja wie zo dat nou zijn he als je pas 18 bent) hier zitten die weer komen met
- dit is haat zaaien
- dit moet je niet plaatsen
blablablablablabla
kortom...ook lafaards op FOK die het liefst hun ogen sluiten,aan de zijkant staan en niks doen om het Nederlanderschap te verdedigen maar wel alles beter weten?
Ik zou zeggen: Ook het land uit met die asbakken.
Het is dan ook een domme OP.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is geen gewoon nieuws. in de OP wordt het gebeuren van Theo van Gogh eraan gekoppeld. Het is gewoon een domme reaktie om een moskee in de brand te zetten op een moord door een extremist op van Gogh.
quote:UTRECHT In een moskee in de Utrechtse
wijk Zuilen,heeft afgelopen nacht brand
gewoed.Twee kamers brandden uit.Volgens
het bestuur van de moskee in aanbouw is
er sprake van brandstichting.De politie
heeft dit niet bevestigd.
Nou, ik lach me dood. Als er uit reactie hierop een kerk in de fik wordt gestoken geef ik jou de schuld, oke?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |