achjah, ze blijven tengenwoordig maar uitstellenquote:Op zondag 14 november 2004 19:48 schreef Meppo het volgende:
Konden ze Re 4 niet voor 5 december laten uitkomenNu moet ik wat anders vragen op pakjesavond
![]()
Nee, er komt al genoeg uit deze periode.quote:Op zondag 14 november 2004 19:48 schreef Meppo het volgende:
Konden ze Re 4 niet voor 5 december laten uitkomenNu moet ik wat anders vragen op pakjesavond
![]()
Zit wat inquote:Op zondag 14 november 2004 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, er komt al genoeg uit deze periode.
Dinsdag alquote:Op maandag 15 november 2004 14:47 schreef Oksel het volgende:
.. ik ga volgende week dinsdag naar Australie...Mis ik net alle topgames..
Anyway; Lexie; ik heb je SMB disc nog. En Speknek; binnenkort weer ff de games omruilen? Mail me @ mordor@kabelfoon.nl.. !
Kan je wel je gamecube mee nemen en lekker in de PAL games inslaanquote:Op maandag 15 november 2004 14:47 schreef Oksel het volgende:
.. ik ga volgende week dinsdag naar Australie...Mis ik net alle topgames..
Anyway; Lexie; ik heb je SMB disc nog. En Speknek; binnenkort weer ff de games omruilen? Mail me @ mordor@kabelfoon.nl.. !
Ja, is goed.. mail me je gegevens even...quote:Op maandag 15 november 2004 19:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dinsdag al. Jammer dat we geen meet meer hebben gehad
. Misschien moet je hem dan maart opsturen of zo?
Hehe, post es?quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat soort dingen vind ik altijd een beetje kinderachtigNet als die dat gifje dat die Master Chief een energy sword door Reggie steekt
He's about taking swords?quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat soort dingen vind ik altijd een beetje kinderachtigNet als die dat gifje dat die Master Chief een energy sword door Reggie steekt
Dit is ook de enigste reden voor mij om de gamecube te hebben. Elke zelda game is een klassieker.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:45 schreef Ruzbeh het volgende:
De nieuwe Zelda game.
Alleen voor die spel is een GameCube aanschaffen het waard.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom 230 punten te kort voor Metroid, die ik toch al heb ... en de rest is te duur (en heb ik in principe ook al).quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:13 schreef Thomper het volgende:
Sterrencatalogus update voor de geinteresseerden
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/stars/index.jsp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |