Ah,... kan ik gelukkig overslaan dusquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wacht denk ik toch nog even.. Ik heb een GC en ik ben een RPG fan, dus dan moet ik hem wel kopen.. Maar ik heb geen zin om hem te importeren en er vervolgens pas aan toe te komen als hij hier uit is.
roy/ Denni5 ken je deze nog?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:36 schreef Denni5 het volgende:
Onze Mario Bros 1 koning
Ziet er erg cool uit! Alleen hiermee kan je dus toch nooit een spel mee besturen?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:25 schreef Vitalogy het volgende:
Een RE4: Chainsaw Controller
http://modernjackass.com/(...)nsaw_controller_get_
Helaas werkt enkel als gewone controller
zwemlevelsquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
lvl -1![]()
Eén keer gespeeld, maar ik haat zwemlevels
De Megaman-serie op de nes was dan wel een uitzondering op deze regel.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:17 schreef Khadgar het volgende:
[..]
'Vroegah' was een 'sequel' per definitie een totaal ander spel dan het eerste deel. Niet alleen maar een beetje nieuwe graphics, een wapen er bij en een aangesoept verhaaltje.
idd ik haat ze ookquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
lvl -1![]()
Eén keer gespeeld, maar ik haat zwemlevels
Release is morgen toch? Shitzels. Veel te veel games eeneens. Moet pikmin 2, tos, four swords etc nog uitgespelen!quote:Op zondag 14 november 2004 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baten Kaitos-week
Ditto. Toen Vice city uitkwam was ik uitgekeken op gta 3. VC kwam dus als compleet overbodig. SA heb ik nog niet eens gespeeld, ik geloof het allemaal wel.quote:Op zondag 14 november 2004 19:14 schreef speknek het volgende:
Ja? Hmm dat is wel een verrassing. Alhoewel ik wel moet zeggen dat nog geen enkele GTA me tot het einde heeft weten boeien.
BAAAA MIIIII HAAAAApquote:Op zondag 14 november 2004 19:20 schreef Hellrazor het volgende:
lolz @ icon van BHM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |