tis een goed spel hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nog maar weinig mensen tegenkomen die zo blij waren met een SOA
Ik wist niet wat ik ervan moest verwachten in het begin, maar na een speelsessie vond ik het allemaal wel ok. Tis eigenlijk een gewone turnbased game, maar dus met kaarten.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik haat spellen met kaarten ik haat spellen met kaarten ik haat spellen met kaarten!!!!
Vreselijk, Baten Kaitos LEEK me een geweldig leuk spel, maar toen ik die kaarten zag kon ik ze wel schieten. Net als bij FF tactics overigens, geweldig leuk en gaaf, tot aan de kaarten...
Of iets in die stijl. Dus ja, de game is er al.quote:IK heb PapeprP Marioj all! BIj de DixONss!
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:30 schreef Tain het volgende:
Van mij mogen ze ook gewoon een nieuwe 2D mario uitbrengen, beetje graphics oppoetsen, nieuw verhaaltje verzinnen dat princess peach alweer ontvoerd is, en spelen maar
oude mario's zijn nog steeds leuk om te spelen en veel leuker om te spelen dan een Sunshine imoquote:Op woensdag 10 november 2004 19:34 schreef Retarded het volgende:
[..]
![]()
ja man! die overheersenquote:Op woensdag 10 november 2004 19:37 schreef Tain het volgende:
[..]
oude mario's zijn nog steeds leuk om te spelen en veel leuker om te spelen dan een Sunshine imo
Wat volgens een bepaald iemand omgedoopt is in Super Princess Peach...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ja man! die overheersen
Gelukkig komt er op de DS wel the New Mario Bros uit
wie wat waar ?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:25 schreef Lexie het volgende:
De mijne zal ongeveer in de loop van volgende week of de week erna aankomen, maar ik heb dan wel maar 43 euro betaald.
Ja, die bedoelt hij toch ook?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat Lexie Paper Mario bedoeld, maar dat weet ik niet zeker. Die jongen is af en toe zo vaag... :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |