Tja, er zit geen miljoenen budget achter die ervoor zorgt dat tientallen sites die OF tegelijk een review hebben OF moeten wachten tot de launchquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:46 schreef Chocobo het volgende:
Mmmm,... review gelezen. Over het algemeen weer minder dan zijn voorgangersN
Wat heeft dat in godshemelsnaam te maken met de kwaliteit van de gamequote:Op dinsdag 9 november 2004 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
die ervoor zorgt dat tientallen sites die OF tegelijk een review hebben OF moeten wachten tot de launch
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godshemelsnaam te maken met de kwaliteit van de game.
Kijk maar eens naar HALO, een matig spel maar enorm gehyped en verkocht.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godshemelsnaam te maken met de kwaliteit van de game.
Ja, ik snapte de complete hype daarvan ook niet, ik heb daarvoor, en zeker daarna wel betere fps gespeeld.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar HALO, een matig spel maar enorm gehyped en verkocht.
als we het dan toch over x-box spellen hebben
In a way, ja. Online support is echt een gemis op de Cube. Teveel Mario titels roept negatieve reacties op (ook al zijn ze nog steeds beter dan de gemiddelde game) omdat een echte Mario 64 killer nog niet geweest is.quote:Nintendo moet eens wakker worden
Heb ToS USquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Bevuilen
Ach, ik speel nog altijd met veel plezier Lufia, dus van mij hoeft al die o-zo-stoere shit niet.
Alleen jammer dat er niet zoveel RPG's uitkomen op de cube.
En het wachten op tales wordt moeilijker en moeilijker.
Skies of Arcadia is op dit moment ook in Nederland uitquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Bevuilen
Ach, ik speel nog altijd met veel plezier Lufia, dus van mij hoeft al die o-zo-stoere shit niet.
Alleen jammer dat er niet zoveel RPG's uitkomen op de cube.
En het wachten op tales wordt moeilijker en moeilijker.
SOAquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Skies of Arcadia is op dit moment ook in Nederland uit
Nog maar weinig mensen tegenkomen die zo blij waren met een SOAquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:52 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
SOA![]()
* Mr.Noodle moet hem nogsteeds uitspelen![]()
Baten Kaitos wacht ik nog even mee, ik heb wel vertrouwen in Namco, maar het lijkt me toch een beetje een schijtverhaalquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog 2 weken en ik speel de 2e Namco RPG voor de CubeBaten Kaitos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |