Spong zegt wel vaker dingen. Het maakt me eigenlijk niet meer uit. Wij krijgen em een jaar eerderquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:32 schreef Steeven het volgende:
Laatste gerucht is dat Resident Evil 4 naast de PS2 ook naar de Xbox gaat. Maar dat geloof ik niet.
Het is idd een van de mogelijkheden. Ik sluit hem niet uitquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Spong zegt wel vaker dingen. Het maakt me eigenlijk niet meer uit. Wij krijgen em een jaar eerder![]()
Die game ziet er toch vreselijk kut uit op PS2quote:Op zondag 7 november 2004 11:00 schreef BMH het volgende:
Ik bedacht me net een leuke titel voor het volgende ps2 topic: "Also waiting for leon".
Ze hebben 1 jaar de tijd om het spel te porten... Dit is aanzienlijk meer tijd dan een normale (EA) port.quote:Op zondag 7 november 2004 11:51 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die game ziet er toch vreselijk kut uit op PS2
Er is geen hype nodig. MP was al een geweldige game waarom zal deze anders zijn? Geen hype nodig. Wij zijn allang overtuigd.quote:Op zondag 7 november 2004 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Metroid Prime 2 komt toch zeer binnenkort uit?
Waar blijft de hype?
quote:Op zondag 7 november 2004 15:13 schreef jorryt het volgende:
wtf is leon :s
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoofdpersoon Resi 4
Nintendo doet toch wel wat aan de promotie hoorquote:Op zondag 7 november 2004 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Metroid Prime 2 komt toch zeer binnenkort uit?
Waar blijft de hype?
Objectief gezien zal dat wel meevallen. Misschien zal die grafisch iets onder doen, maar goed.... mensen met een PS2 kunnen hem straks wel gamenquote:Op zondag 7 november 2004 11:51 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die game ziet er toch vreselijk kut uit op PS2
Ik ga er van uit dat ie nog wel uitgesteld wordt.. As usual.quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:29 schreef Retarded het volgende:
[..]
KOTOR 2 komt in december op XBox en februari op PC... en ik haal em gewoon op Xbox
Ik speel het al niet meerquote:Op maandag 8 november 2004 09:11 schreef Cutie het volgende:
Ik heb Donkey Konga!
Kan me dat heel goed voorstellen. Het moet gewoon op den duur zwaar gaan vervelen lijkt me !quote:Op maandag 8 november 2004 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel het al niet meer
Toch minder diepgang als Fable dus... wellicht wil je dat nog even aanpassen alsnog in je reviewquote:Op maandag 8 november 2004 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat ik na 2 weken trommelen wel gehnoeg heb gehad. Bovendien zijn er teveel andere games die ik ook wil spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |