Kan iemand dan ook meteen de hoofdredacteur van De Telegraaf omleggen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:09 schreef blieblie het volgende:
Nouw, dat wordt gezellig komend jaar.
Ik wou al zeggen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:20 schreef Inu het volgende:
Leidt de weg daNpy
Jah hoor, nu net doen of je slim bentquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen.
Het duurt lang voor er iemand over die fout valt zeg
Ik had FD eerder verwacht hoorquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah hoor, nu net doen of je slim bentEchniej
Ik had 'm ook allang gezien, maar in deze context vond ik met lange ij ook wel toepasselijkquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik had FD eerder verwacht hoor
Netjesquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:43 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb m'n P gehaald zonder onvoldoendes op m'n lijst![]()
Ik 1 jaar en 1 blok, maar ik had wel redelijk wat vrijstellingen omdat ik al wat op de UvT had gedaan...quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Netjes.
Hoelang heb je der nu over gedaan?
Ik had er 2jaar voor nodig
.
Welke ISA modulen ga jij doen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik 1 jaar en 1 blok, maar ik had wel redelijk wat vrijstellingen omdat ik al wat op de UvT had gedaan...
Maar in de tussentijd ben ik ook al gewoon 2e jaars vakken erbij gaan doen. Ik ga nu Blok 8 doen, want blok 7 wordt nu niet gegeven. Heb net een rooster gemaakt.
Dat is KEU1 toch? Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 5 november 2004 14:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Welke ISA modulen ga jij doen?
Oh dát lijstjequote:Op vrijdag 5 november 2004 14:16 schreef febster het volgende:
Maar eehm Flow zoals Joost al zei in het vorige topic, waar blijft je lijstje?
Je moet geloof ik 5 ISA punten doen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is KEU1 toch? Ik heb geen flauw idee
Het anytime lijstje van kwart voor 3 vannachtquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Oh dát lijstje
Ik dacht aan een heel ander lijstje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |