Hoezo twijfelen??....2 jaar geleden was het geweldig en deze line-up is nog beter (behalve dat Metallica er niet bij is) Gaat helemaal goedkomenquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:25 schreef Heintje het volgende:
Ik heb ook vorige maand al kaatsjes gehaald (trouwens vind ik het misleidend dat ze de reserverings kosten niet gewoon bij de prijs op de site zetten.) Rammstein alleen was voor mij dus ook al genoeg reden om te gaan.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Als ik de line-up bekijk moet het haast wel gaaf worden. Maar als ik de andere verhalen zo lees begin ik toch een beetje te twijfelen.
[me=Zoals inmiddels duidelijk zal kama zich ook weer als een pitbull met weerhaken tussen de menigte gaan voegenquote:Op woensdag 2 februari 2005 08:06 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark] meldt zich voor het feestje in de achtertuin[/me]
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
* Zoals inmiddels duidelijk zal kama zich ook weer als een pitbull met weerhaken tussen de menigte gaan voegen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:20 schreef Eveli het volgende:
After Forever op Fields of Rock 2005
Gepost door: progsymphorocker - 2005-02-25 09:55:11 - Bron: www.mojo.nl
Het heeft even geduurd, maar er is weer een nieuwe naam bekend.
Op de site van Mojo is bekend gemaakt dat After Forever naast alle andere grote namen op Fields of Rock zal staan.
Ja, maar dan hoef je nog niet goed te zijn. Kelly Osbourne is ook naar Ozzy vernoemd, maar die is ook kutquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:38 schreef Djaser het volgende:
[..]
Was deze band niet naar een Black Sabbath song vernoemd.
Weet je ik kan best in je mening komen, maar dan noem je Lacuna Coil!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je nog niet goed te zijn. Kelly Osbourne is ook naar Ozzy vernoemd, maar die is ook kut![]()
Ik wil Lacuna Coil en snel![]()
Lacuna Coil zijn duizend keer beter dan After Forever. En Cristina is een veel lekkerder wijfquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:43 schreef Djaser het volgende:
[..]
Weet je ik kan best in je mening komen, maar dan noem je Lacuna Coil!
Ja Britney Spears ook maar die mag ook thuisblijven, daarbij kunnen ze alle drie niet zingenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lacuna Coil zijn duizend keer beter dan After Forever. En Cristina is een veel lekkerder wijf![]()
[me=Doc] heeft vandaag ook z'n ticket gehaaldquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
* Zoals] inmiddels duidelijk zal kama zich ook weer als een pitbull met weerhaken tussen de menigte gaan voegen![]()
[/me]
Ik zie het probleem ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:05 schreef Doc het volgende:
Maar goed, er moeten ook bands zijn die we absoluut niet wil zien zodat we ook rustig in het gras bier kunne tanken
* Mark ging vroeger gratis naar DOAquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:19 schreef GirlSetsFire het volgende:
voor hetzelfde geld ging ik nog niet lang geleden naar een driedaagsfestival incl. camping en daar stonden ook behoorlijk grote bands.
Dat zou inderdaad ook erg gaaf zijn. Gisteren Dare I say eens geluisterd, en die is erg goed.quote:
Ik ging vroeger niet naar Dynamo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:30 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark ging vroeger gratis naar DOA
Nou jij weer
Inderdaad een erg lekkere CD. Ook live geweldig (Hermano ruim 2 maanden geleden vond ik beter dan QOTSA anderhalve week geleden). En ook erg aardige gastenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook erg gaaf zijn. Gisteren Dare I say eens geluisterd, en die is erg goed.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:13 schreef Mark het volgende:
Myrthe is in "de scene" inmiddels bekender dan Josh H, geloof ik
Dat was weer het jaar DAARVOORquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:43 schreef Mark het volgende:
Voor afwisseling hoefde ik alleen maar naar R & O Entertainment te kijken
"OZZY! LET'S GO CRAZY!"
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:13 schreef Mark het volgende:
Myrthe is in "de scene" inmiddels bekender dan Josh H, geloof ik
En OZZY ookquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:05 schreef kamagurka het volgende:
Maar R&O zullen nu ook weer van de partij zijn!
Yep: Doc, Kamagurka, Markquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:13 schreef Kipman het volgende:
Toegeven, het is een behoorlijk sterke line-up.
Tja, ik hoop dat er nog wat aansprekender namen worden toegevoegd aan de line-upquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:03 schreef Mark het volgende:
Alter Bridge, Machine Head, Papa Roach, After Forever en Chimaira versterken het topprogramma van Fields of Rock 2005!
Nog nooit op een festival geweest?quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef Heintje het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat ze van de bands die er nou bekent gemaakt zijn 2 op het hoofdpodium er bij gezet hebben. Hoe willen ze dat gaan doen? 8 bands in 11 uur. Of krijg je dan veel te korte optredens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |