abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23708329
Ideaal zou zijn: Metallica, Rammstein, Limp Bizkit, Kiss, Godsmack, Korn, Fear Factory en Pearl Jam

Will never happen....
bla bla bla......
pi_23709652
Ik hoop echt dat Korn komt! is er een kans?
FUCK IT ALL! FUCK THIS WORLD!
FUCK EVERYTHING THAT YOU STAND FOR!
DON'T BELONG! DON'T EXIST!
DON'T GIVE A SHIT!
pi_23709741
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:52 schreef Stiffmaster het volgende:
Ideaal zou zijn: Metallica, Rammstein, Limp Bizkit, Kiss, Godsmack, Korn, Fear Factory en Pearl Jam

Will never happen....

Wat doet deze crappy band in dit rijtje??
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_23709890
wat vind je dan slecht aan Limp Bizket?
DON'T GIVE A SHIT!
pi_23709953
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:24 schreef i_dont_care het volgende:
wat vind je dan slecht aan Limp Bizket?

Nou de eerste cd's waren best leuk. Maar luister nou eens naar hun laatste album, dat is ontzettend slecht gewoon! Ook de attitude van meneer Durst staat me niet aan.
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_23709995
op welke bands hoop jij dan?
DON'T GIVE A SHIT!
pi_23711666
Ik ga pas een kaarje kopen als er wat meer bands bekent zijn, hopen dat er nog meer goeie bands komen. Ik denk het haast wel als je naar de programmamering van 2 jaar geleden kijkt

Ik hoop dat The Prodigy of System Of A Down of A Perfect Circle
Nouwja we zien wel

Weet iemand btw wanneer er meer bands bevestigd worden?
pi_23711961
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:43 schreef grunge-metal het volgende:
Ik ga pas een kaarje kopen als er wat meer bands bekent zijn, hopen dat er nog meer goeie bands komen. Ik denk het haast wel als je naar de programmamering van 2 jaar geleden kijkt

Ik ook, maar 2003 was toch wel goeie line-up? Misschien juist daarom dit jaar een mindere.... Maar laten we hopen dat het een goede line-up wordt. Ik smacht naar de bekendmaking van meer bands.
pi_23712035
Dit zou een fantastische line-up voor mij zijn: Rammstein dus, Nightwish, Metallica, Slipknot, Korn mag wel komen, Dimmu Borgir, Cradle of Filth, Arch Enemy, Children of Bodom, System of a Down, Count Nosferatu Kommando zou grappig zijn maar ze zijn heel onbekend dus ze zullen wel niet komen, Six Feet Under, Apocalyptica wil ik wel eens zien en dan als laatste Kittie.
pi_23712037
DOA gaat dit jaar toch in Hellendoorn plaatsvinden?
pi_23712271
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:15 schreef Dezz het volgende:

[..]

Wat doet deze crappy band in dit rijtje??

Ik ben twee keer naar een concert van ze geweest en ik moet zeggen dat ze er best een leuke energieke show van maken.....
bla bla bla......
pi_23712487
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:04 schreef Eveli het volgende:
Dit zou een fantastische line-up voor mij zijn: Rammstein dus, Nightwish, Metallica, Slipknot, Korn mag wel komen, Dimmu Borgir, Cradle of Filth, Arch Enemy, Children of Bodom, System of a Down, Count Nosferatu Kommando zou grappig zijn maar ze zijn heel onbekend dus ze zullen wel niet komen, Six Feet Under, Apocalyptica wil ik wel eens zien en dan als laatste Kittie.

Nightwish

Zal best wel kunnen dat hun komen, hun treden net zo als Rammstein dit jaar ook in Nederland op
pi_23712527
Guano Apes zal trouwens ook wel vet zijn
pi_23714319
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:23 schreef grunge-metal het volgende:

[..]

Nightwish

Zal best wel kunnen dat hun komen, hun treden net zo als Rammstein dit jaar ook in Nederland op

En begin volgend jaar ook. Hopenlijk krijgen ze niet snel genoeg van NL en komen ze op 18 juni nog ff langs. En anders op Dynamo.
pi_23714500
Die Apokalyptische Reiter zou ik ook wel willen zien
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 december 2004 @ 14:57:00 #91
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_23714541
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:04 schreef Eveli het volgende:
Count Nosferatu Kommando zou grappig zijn maar ze zijn heel onbekend dus ze zullen wel niet komen

haha nee dat zal lekker passen daar tussen. Bovendien hebben die jaren terug eens een album uitgebracht, en sindsdien niks meer. Of ze nog met iets bezig zijn is ook een raadsel.
De andere band van die lui, Anorexia Nervosa, komt gelukkig in februari naar NL.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_23714575
Niet echt logisch dat Nightwish wéér op Fields of Rock zou staan.
  donderdag 2 december 2004 @ 15:39:19 #93
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23715564
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:58 schreef Seborik het volgende:

Haal je fields of rock nu niet met Dynamo door elkaar? Okee het is natuurlijk wel dezelfde lokatie.
pi_23715750
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:58 schreef Seborik het volgende:

Rammstein heeft dit jaar, nouwja vorig jaar dan toch ook 2 keer gestaan in Nederland
pi_23715781
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef Djaser het volgende:

[..]

Haal je fields of rock nu niet met Dynamo door elkaar? Okee het is natuurlijk wel dezelfde lokatie.

En Dynamo is dit jaar bij het park vlakbij pretpark Slagharen.
pi_23716279
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef Djaser het volgende:

[..]

Oh ja, Dynamo natuurlijk. NIet dat het er verder toe doet wat voor naam het heeft, want het komt prcies op hetzelfde neer.
  donderdag 2 december 2004 @ 16:15:04 #97
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23716500
Ik vraag me ook af waarom ze ieder jaar een metalfestival in Nijmegen organiseren en het steeds anders noemen. In 2000 was er Dynamo. In 2002 ging ik er naar Ozzfest. In 2003 was Fields of Rock in het Goffertpark. Dit jaar was Dynamo daar weer. Volgend jaar weer Fields of Rock.

Nu maakt het mij niet uit hoe het heet, maar opmerkelijk vind ik het wel. Maar het is wel een mooie locatie, en als het programma er leuk uit komt te zien (en met Rammstein beginnen ze gelijk goed), zal ik er komend jaar ook wel weer zijn.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 3 december 2004 @ 02:03:02 #98
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_23729869
Kaartje is besteld .
pi_23731688
Ik hoop echt dat nile komt