abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:35:52 #151
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_23088608
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Precies, HUN meetlat, niet de onze, want die gaat te ver.
Dat wij die meetlat al sinds jaar en dag hanteren, naar vrijwel ieders tevredenheid, zonder dat er zaken zo uit de hand liepen, doet er niet toe.
Wij hebben ons maar aan te passen aan de nieuwkomers en hun nageslacht.
Hun meetlat, hun waarden, hun geloof.
Als dat zo zou zijn denk ik dat het einde zoek is. En zou ook nooit geaccepteerd worden. Probleem is de weigering om water bij de wijn te doen.
quote:
Respect tonen, dat moeten we, voor een geloof dat ons zo een eeuw of wat teruggooit.
Hoofddoek om, corrigerende tik op zijn tijd, jottum.
Dat de jeugd ondertussen naar opwindende clips op MTV kijkt, is niet tegenstrijdig of zo, totaal niet.

Zullen we alsvast de sexueel getinte posters uit de abri's halen voordat het model voor haar leven moet vrezen, omdat haar tribal tattoe op een koran tekst lijkt?
Dit is imho een heel goed punt. Het laat direct zien hoever de situatie in absurditeit aan het raken is.
Live life to the Ender :D
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:36:24 #152
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23088617
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:32 schreef Jimmy het volgende:

[..]

geen argumenten, en dan maar op de persoon spelen. Theo zou trots op je zijn.
Dan zou wijlen Theo wel erg tots zijn geweest op ex-vriendin Ebru Umar, wat een huilebalk zeg. Ze begon vandaag op Radio1 spontaan te janken, er kwam niks zinnigs uit haar mond, enkel fascistisch gebrabbel (alle Imams het land uit, islamitsche scholen sluiten, moskeeën sluiten etc.), wat dat betreft leek ze ook op Theo een inhoud, alleen maar haat

Ik citeer haar even:"Mijn oplossing gaan beyond de gondwet...huil-huil"

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23088624
quote:

[..]

Precies, HUN meetlat, niet de onze, want die gaat te ver.
Dat wij die meetlat al sinds jaar en dag hanteren, naar vrijwel ieders tevredenheid, zonder dat er zaken zo uit de hand liepen, doet er niet toe.
Je ouwehoert een end weg, gedreven door goedkope pathetische sentimenten. Hoezo wordt onze vrijheid beperkt. Je staat NB met je blote kont op inet...
I´m back.
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:36:55 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23088625
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In de strijd om iets te behouden kan juist hetgeen dat men wil behouden sneuvelen.
da's ook holle retoriek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:37:45 #155
106064 kaleidoscoop
ziet sterretjes
pi_23088638
Zo, en nu is het definitief, ik ben bang, bang in mijn eigen land, bang voor mijn kinderen, bang dat zij niet in vrede kunnen opgroeien, bang dat ze moeten opgroeien in een sfeer van haat en achterdocht, bang dat ze een oorlog mee gaan moeten maken waar ze niets van begrijpen, bang dat ze aangekeken worden op de vriendschap met onze marokkaanse buurtkinderen, bang voor mijn marokkaanse buurtkinderen.

Ook ben ik bang om naar buiten te gaan, boodschappen te gaan doen, uit te gaan in de stad, naar een concert te gaan, naar het theater te gaan, naar een grote stad te gaan, bang om alle verworven vrijheden in Nederland te gebruiken omdat anderen mij dat niet gunnen, althans, zo voelt het. Bang ben ik om mijn mening te verkondigen op een feestje, bij de ouderraad van de school, in een discussie met een willekeurige voorbijganger, bang om de deur te openen als er 's-avonds gebeld wordt, bang om de telefoon op te nemen, bang .....

Ik ben extreem bang.

Hoe extreem!!!!
het leven is een toverbal
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:37:52 #156
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_23088640
oei....... nu zijn ze eens echt boos in de kamer

Ontzette Kamer eist keiharde aanpak

DEN HAAG De fracties in de Tweede Kamer
willen naar aanleiding van de brief van
de moordenaar van Theo van Gogh dat er
paal en perk wordt gesteld aan radicale
islamitische organisaties.Woordvoerders
reageren geschokt op de dreigbrief.

De fracties spreken van een aanslag op
de democratie.Ze stellen zich op achter
de bedreigde Ayaan Hirsi Ali en eisen
keiharde maatregelen,met name tegen
moslimjongeren die radicaliseren.

Volgens VVD-fractieleider Van Aartsen
is er in Nederland nu sprake van een
jihad.Deze mensen hebben ons de oorlog
verklaard,de Nederlanders maar ook de
rest van Europa,waar ook cellen zijn."
Wat zijn we aan het doen ???
pi_23088646
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:32 schreef Jimmy het volgende:

[..]

geen argumenten, en dan maar op de persoon spelen. Theo zou trots op je zijn.
ach ja Ebru noemt zich Nederlandse en haar ouders Turks.
Ebru is een vrouw met een mening, die niet de zijne is.
En ergste van alles, Ebru is een ongelovige, een afvallige.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:38:13 #158
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23088647
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je ouwehoert een end weg, gedreven door goedkope pathetische sentimenten. Hoezo wordt onze vrijheid beperkt. Je staat NB met je blote kont op inet...
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:38:54 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23088657
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:35 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat wij en zij is er al jaren , Shmoopy, alleen kon of wilde je het niet zien.
Het gros vd 2e en 3e generatie voelt zich geen Nederlander, omdat ze dat ook helemaal niet willen!

Jullie Nederlanders zeggen zij, maar gaan piepen als wij hetzelfde terugzeggen, jullie Marokkanen.
Ze gillen "ik bem ook Nederlander" als ze bepaalde kritiek krijgen, maar vraag je ze het zo out of the blue, zeggen Marokkaan, Turk.
je gaat weer problemen door elkaar halen denk ik.... of zie je het als 1 probleem?
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:39:05 #160
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23088663
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan zou wijlen Theo wel erg tots zijn geweest op ex-vriendin Ebru Umar, wat een huilebalk zeg. Ze begon vandaag op Radio1 spontaan te janken, er kwam niks zinnigs uit haar mond, enkel fascistisch gebrabbel (alle Imams het land uit, islamitsche scholen sluiten, moskeeën sluiten etc.), wat dat betreft leek ze ook op Theo een inhoud, alleen maar haat
Alsof jij niet emotioneel zou reageren als iemand waarvan je houdt/hebt gehouden vermoord is.

Enig empathie is je blijkbaar vreemd.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:39:09 #161
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_23088667
quote:

[..]

Hoe rationeel denk jij als een geliefde van jou in koele bloede vermoord wordt?
Ikzelf zou niet veel aantrekken van iemand die overstuur is door de welbekende oorzaak.
En waarom toch altijd die ... een handelsmerk ofzo?
Live life to the Ender :D
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:39:16 #162
106064 kaleidoscoop
ziet sterretjes
pi_23088674
quote:

gedreven door goedkope pathetische sentimenten.
Ja, ik ook, ik bevat niet wat er allemaal gebeurt momenteel. Word er inderdaad pathetisch van. EN bang.
het leven is een toverbal
pi_23088679
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet niet waarvoor ik banger ben. Voor moslimextremisten of voor mensen die reageren zoals op Fok! gereageerd wordt eerlijk gezegd.
Het niet onderbouwde moslimgebash is idd minstens zo kwalijk en verontrustend.

De boel staat bij mij ook behoorlijk op z'n kop, hoor, ik krijg de neiging elke moslim die ik op straat zie lopen te vragen wat ie er nou allemaal van vindt, en ipv de neiging er bang voor te zijn neig ik momenteel meer naar enorme kwaadheid en een 'kom maar op'-houding.

Maar dat is niet wat ik wil, en dat is niet hoe ik in elkaar zit.
Nog steeds wordt elk mens beoordeeld op wie hij/zij is, niet op wat zou kunnen, en ik ben ontzettend blij dat ik een paar moslims ken die een schoolvoorbeeld zouden kunnen zijn voor het succesvol integreren in Nederland, want het is moeilijk om in deze waan van het moment te blijven nuanceren.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † vrijdag 5 november 2004 @ 00:39:29 #164
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23088680
quote:

Hoofddoek om, corrigerende tik op zijn tijd, jottum.
Ik ben nog nimmer een moslim tegengekomen die mij vertelde dat hij graag zou zien dat ik een hoofddoek ging dragen , hoe kom je daar nu bij?
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:39:29 #165
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_23088681
Dodenlijst met Cohen en Aboutaleb
De Telegraaf publiceert vrijdag een dodenlijst die circuleert onder een groep 'zelfmoordcommando's', zeer waarschijnlijk de groep van Mohamed B. , de verdachte van de moord op Theo van Gogh.
Naast Theo van Gogh staan op die lijst de Amsterdamse burgemeester Job Cohen, de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb, minister van Vreemdelingenzaken Rita Verdonk, kamerlid Geert Wilders en VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali.

Bron: http://www.at5.nl/
pi_23088689
quote:

Exact hetzelfde wat ze vandaag zei Salto1. Wat dat betreft lijkt ze dus ook banden te hebben met AHA. Telkens een stapje verder gaan om in de publiciteit te blijven. Nou, nu zien we hoeveel publiciteit een man maximaal kan hebben
pi_23088692
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:36 schreef Re het volgende:

[..]

da's ook holle retoriek
Bepaalde lieden creëren een situatie waarin alleen nog holle retoriek een afdoende beschrijving kan leveren voor waar we mee bezig zijn. Dit komt omdat men zich laat medeslepen door pathetische sentimenten. Dit zijn tijden voor volkshelden (die bijv. de noodzaak op voelen komen om een partij op te richten. :') .)
I´m back.
pi_23088695
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:30 schreef Gallo het volgende:

[..]

Ik zou niet durven spreken voor alles moslims, maar ik vond de moord ook logisch. Logisch in de zin dat de kans wel groot was dat een gek van Gogh wat zou aandoen. Je doet wel heel verontwaardigd over moslims die niet over kritiek kunnen wat betreft hun geloof, ik ken maar weinige mensen met een vaste ideologie die tegen kritiek kunnen. Kijk hier maar op het forum. Als je mensen wijst op hun kortzichtige visie op het geheel ben je een linkse sukkel die z'n kop moet houden. Zijn moslims niet een ideaal onderwerp voor hoon en spot voor dingen die wijzelf ook nog kennen ? Willen we laten zien hoe goed wij zijn door naar andere te wijzen ? Het lijkt er verdacht veel op. Toch kent onze maatschappij evenveel manco's als dat de islam die kent, inclusief homohatende christenen en vrouwenslaande grotbewoners.
Het is veel logischer om GEEN mes te pakken en NIET iemand kapot te schieten en als visitekaartje zijn keel door te snijden hoor.

Hoon en spot over moslims ontstaan alleen door de bekrompenheid van de reacties.
"De moord had niet gemogen, maar ik begrijp het wel" en meer van dat soort gedraai.

Ik wil helemaal niet naar anderen wijzen om mezelf goed te voelen, ik wil in een veilig Nederland wonen waarin de verworvenheden van de vrije democratie beschermd worden.

En ik wil wel weer een keer lachen. Dat was namelijk in alle zware tijden het kenmerk van ons land: humor en cabaret.
Die sterft nu ook af, ook cabaretiers worden bang.
Het afsterven is al in volle gang, het proces is gestart.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:41:02 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23088713
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:37 schreef kaleidoscoop het volgende:
Zo, en nu is het definitief, ik ben bang, bang in mijn eigen land, bang voor mijn kinderen, bang dat zij niet in vrede kunnen opgroeien, bang dat ze moeten opgroeien in een sfeer van haat en achterdocht, bang dat ze een oorlog mee gaan moeten maken waar ze niets van begrijpen, bang dat ze aangekeken worden op de vriendschap met onze marokkaanse buurtkinderen, bang voor mijn marokkaanse buurtkinderen.

Ook ben ik bang om naar buiten te gaan, boodschappen te gaan doen, uit te gaan in de stad, naar een concert te gaan, naar het theater te gaan, naar een grote stad te gaan, bang om alle verworven vrijheden in Nederland te gebruiken omdat anderen mij dat niet gunnen, althans, zo voelt het. Bang ben ik om mijn mening te verkondigen op een feestje, bij de ouderraad van de school, in een discussie met een willekeurige voorbijganger, bang om de deur te openen als er 's-avonds gebeld wordt, bang om de telefoon op te nemen, bang .....

Ik ben extreem bang.

Hoe extreem!!!!
mietje
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:41:28 #170
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_23088723
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:39 schreef Radjesh het volgende:
Dodenlijst met Cohen en Aboutaleb
De Telegraaf publiceert vrijdag een dodenlijst die circuleert onder een groep 'zelfmoordcommando's', zeer waarschijnlijk de groep van Mohamed B. , de verdachte van de moord op Theo van Gogh.
Naast Theo van Gogh staan op die lijst de Amsterdamse burgemeester Job Cohen, de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb, minister van Vreemdelingenzaken Rita Verdonk, kamerlid Geert Wilders en VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali.

Bron: http://www.at5.nl/
Dat is niet mis.........
Wat zijn we aan het doen ???
  † In Memoriam † vrijdag 5 november 2004 @ 00:41:31 #171
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23088724
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:37 schreef Oom_Agent het volgende:
oei....... nu zijn ze eens echt boos in de kamer

Ontzette Kamer eist keiharde aanpak

Volgens VVD-fractieleider Van Aartsen
is er in Nederland nu sprake van een
jihad.Deze mensen hebben ons de oorlog
verklaard,de Nederlanders maar ook de
rest van Europa,waar ook cellen zijn."
Nóg meer hysterie, jippie !
Dacht dat het een taak van *de politiek* was om rust in een land te bewerkstelligen?
pi_23088725
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

.
I´m back.
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:42:17 #173
8369 speknek
Another day another slay
pi_23088741
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:39 schreef Radjesh het volgende:
Naast Theo van Gogh staan op die lijst de Amsterdamse burgemeester Job Cohen
Ik vond hem al opvallend krachtig de laatste tijd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:42:18 #174
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23088742
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:40 schreef dolfg het volgende:
En ik wil wel weer een keer lachen. Dat was namelijk in alle zware tijden het kenmerk van ons land: humor en cabaret.
Die sterft nu ook af, ook cabaretiers worden bang.
Het afsterven is al in volle gang, het proces is gestart.
Ga anders even overdreven depri lopen doen zeg. Speciaal voor jou:
www.foksuk.nl
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_23088743
quote:

[..]

IK dacht al waar blijf je met j e riedeltje.
Je bent een vuile lafaard , Ryan.
Elke discussie, elk topic kom je op een foo terug die ik meer dan een jaar geleden heb geplaatst hier.
Gebrek aan argumenten, dus haal je die foto er maar weer bij, LUL dat je er bent.
Ik heb op jou niet gereageerd, hier, en ja hoor, meneer moet aandacht, en daar komt de referentie aan de foto's.

Zwaktebod, eikel, neuk eens een geit, schijnt op te luchten.
Kun je het een beetje loslaten misschien, je eeuwige irritatie aan milagro.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')