Maar daar zijn de reacties niet zo leuk, daar is men het met hem eensquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:23 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Als het zo klote is op FOK. Dan ga je toch lekker op maroc.nl posten??![]()
Ik vrees van wel.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat speelt er in de zieke hoofden van die gasten van de AIVD om deze brieven te publiceren en te tonen aan het publiek ??? Willen ze nog meer Moslimhaat ?
Dat het ramaddan is, betekent nog niet dat je hier blijkbaar straalbezopen onzin mag gaan neer kalken.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weet je nu nog niet
Ik heb het over standaard dingen. Al jaren verkondig ik hier een genuanceerde mening, iedereen kent me als olijk en vredevol, door dit soort voorbeelden middels de AIVD moet ik me gaan verdedigen voor iets waar ik niks mee te maken heb.
Je ziet het ook op Fok! gebeuren, mods en admins waar ik altijd een goede relatie mee had bekijken mijn posts nu met andere ogen, wat automatisch inhoudt dat ik helaas vanwege heersende sentimenten vaker gebanned zal worden
waarom..?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:23 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Als het zo klote is op FOK. Dan ga je toch lekker op maroc.nl posten??![]()
Nee.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:22 schreef Re het volgende:
[..]
is jouw inzicht veranderd sinds die brieven...?
Ik snap niet wat ie doet tussen het meerendeel van ongelovige varkens??quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:24 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Maar daar zijn de reacties niet zo leuk, daar is men het met hem eens
gilt geheel offtopic iets over mail!quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:17 schreef Doc het volgende:
[..]
and I agree, as usual...
God wat heb jij een kronkel zeg.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat speelt er in de zieke hoofden van die gasten van de AIVD om deze brieven te publiceren en te tonen aan het publiek ??? Willen ze nog meer Moslimhaat ? Heeft Ebru, de ex-vriendin van wijlen Theo in haar eentje nog niet genoeg gejankt en gebashed op de radio.
Ik begin langzaam te denken dat de AIVD en dus de regering geen problemen heeft met een 2 -deling, helaas
Omdat ze hem daar niet anders zullen beoordelen, zoals door de mods hier........quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:25 schreef Re het volgende:
[..]
waarom..?
Ik weet niet waarvoor ik banger ben. Voor moslimextremisten of voor mensen die reageren zoals op Fok! gereageerd wordt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
gilt geheel offtopic iets over mail!![]()
Een sociaal contract las ik, is een goed woord idd.
Ik heb vanavond dit idee gemaild naar Cohen, omdat ik het misschien niet altijd eens ben geweest met zijn manier van zacht optreden en kopjes thee drinken bij de imams, maar verontrust ben over de manier waarop men zich nu in z'n loopgraven opstelt.
Dat wij tegen zij, dat vind ik pas echt eng nl.
Zelfverheerlijking krijg ik het gevoel, zichzelf verheven voelende, maar nu kan het zijn dat ik er naast zit. Heb al wel enkele keren gemerkt dat de heer BSB weigert inhoudelijk te reageren op posts van mij. Dus zeker weten doe ik het niet. Maar ik zal als kaasgevalles wel minderwaardig zijnquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ie doet tussen het meerendeel van ongelovige varkens??
Eindelijk iemand met zijn volle verstand!!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:26 schreef dolfg het volgende:
[..]
God wat heb jij een kronkel zeg.
Er wordt opgeroepen onze maatschappij te vernietigen, en nee: NIET door een dorpsgek.
Ik vind het erg fijn dat de brief openbaar is, want ik weet nu zwart op wit dat we in dit land met een vijand te maken hebben.
Als jij je niet herkent in die vijand kom je aan onze kant van de lijn staan.
Als je je er wel in herkent, dan ga je aan de andere kant staan.
De 2 deling wordt gepropageerd door de moordenaar, en jij bent nou net de aangewezen persoon om die 2 deling niet te laten plaatsvinden. Door je uit te spreken voor de vrijheid van meningsuiting: IN ALLE VORMEN DIE DE NEDERLANDSE RECHTER TOELAATBAAR ACHT.
Ben je daar niet toe in staat dan is het bye bye.
Ik ben vader van drie kinderen en ik weiger te accepteren dat ons mooie Nederland zo totaal naar de kloten gaat als nu gebeurt.
Eens is.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor ik banger ben. Voor moslimextremisten of voor mensen die reageren zoals op Fok! gereageerd wordt eerlijk gezegd.
t'is goed...quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:27 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Omdat ze hem daar niet anders zullen beoordelen, zoals door de mods hier........
Ik zou niet durven spreken voor alles moslims, maar ik vond de moord ook logisch. Logisch in de zin dat de kans wel groot was dat een gek van Gogh wat zou aandoen. Je doet wel heel verontwaardigd over moslims die niet over kritiek kunnen wat betreft hun geloof, ik ken maar weinige mensen met een vaste ideologie die tegen kritiek kunnen. Kijk hier maar op het forum. Als je mensen wijst op hun kortzichtige visie op het geheel ben je een linkse sukkel die z'n kop moet houden. Zijn moslims niet een ideaal onderwerp voor hoon en spot voor dingen die wijzelf ook nog kennen ? Willen we laten zien hoe goed wij zijn door naar andere te wijzen ? Het lijkt er verdacht veel op. Toch kent onze maatschappij evenveel manco's als dat de islam die kent, inclusief homohatende christenen en vrouwenslaande grotbewoners.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Of wou jij beweren dat alle moslims deze moord logisch vonden?
Dat moslims zich beledigd voelen, dat zal best.
Cabaretiers zullen hen ook wel eens beledigd hebben.
nou voorlopig even voor de moslim extremisten... veel geschreeuw en weinig wol hierquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor ik banger ben. Voor moslimextremisten of voor mensen die reageren zoals op Fok! gereageerd wordt eerlijk gezegd.
Ik moet bekennen dat ik van 2 kanten ook al veel gelezen heb wat me behoorlijk beangstigd.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Precies, HUN meetlat, niet de onze, want die gaat te ver.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is de kern van het "probleem" denk ik. Al zullen sommigen waarschijnlijk zelfs geen probleem zien. Vrijheid van meningsuiting ok, maar wel met mate. En die mate bepalen anderen dus voor ons.
geen argumenten, en dan maar op de persoon spelen. Theo zou trots op je zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:20 schreef Youssef het volgende:
Ebru UmarDit soort mensen zoals zij vertonen allemaal gelijkenissen met elkaar. Net als bijvoorbeeld hoofdredactrice van het feministisch blad Opzij is ook Ebru geboren als iemand die lijkt op een slachtoffer van een kernramp
Dit zorgt ervoor dat ze dingen in hun omgeving gaan zoeken waar ze de tegenaan kunen schoppen
Zeg, kun je iets meer respect opbrengen ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:24 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat het ramaddan is, betekent nog niet dat je hier blijkbaar straalbezopen onzin mag gaan neer kalken.
nee milagro, da's zondequote:Op vrijdag 5 november 2004 00:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Zullen we alsvast de sexueel getinte posters uit de abri's halen voordat het model voor haar leven moet vrezen, omdat haar tribal tattoe op een koran tekst lijkt?
In de strijd om iets te behouden kan juist hetgeen dat men wil behouden sneuvelen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:30 schreef Re het volgende:
[..]
nou voorlopig even voor de moslim extremisten... veel geschreeuw en weinig wol hier
quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeg, kun je iets meer respect opbrengen ?
Je moet nu toch wel weten dat disrespect problemen veroorzaakt !
Dat wij en zij is er al jaren , Shmoopy, alleen kon of wilde je het niet zien.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
gilt geheel offtopic iets over mail!![]()
Een sociaal contract las ik, is een goed woord idd.
Ik heb vanavond dit idee gemaild naar Cohen, omdat ik het misschien niet altijd eens ben geweest met zijn manier van zacht optreden en kopjes thee drinken bij de imams, maar verontrust ben over de manier waarop men zich nu in z'n loopgraven opstelt.
Dat wij tegen zij, dat vind ik pas echt eng nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |