abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:24:48 #126
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_23088417
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:23 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Als het zo klote is op FOK. Dan ga je toch lekker op maroc.nl posten??
Maar daar zijn de reacties niet zo leuk, daar is men het met hem eens
Live life to the Ender :D
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:24:49 #127
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23088418
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat speelt er in de zieke hoofden van die gasten van de AIVD om deze brieven te publiceren en te tonen aan het publiek ??? Willen ze nog meer Moslimhaat ?
Ik vrees van wel.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:24:56 #128
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23088420
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat weet je nu nog niet

Ik heb het over standaard dingen. Al jaren verkondig ik hier een genuanceerde mening, iedereen kent me als olijk en vredevol, door dit soort voorbeelden middels de AIVD moet ik me gaan verdedigen voor iets waar ik niks mee te maken heb.

Je ziet het ook op Fok! gebeuren, mods en admins waar ik altijd een goede relatie mee had bekijken mijn posts nu met andere ogen, wat automatisch inhoudt dat ik helaas vanwege heersende sentimenten vaker gebanned zal worden

Dat het ramaddan is, betekent nog niet dat je hier blijkbaar straalbezopen onzin mag gaan neer kalken.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:25:05 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23088423
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:23 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Als het zo klote is op FOK. Dan ga je toch lekker op maroc.nl posten??
waarom..?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:25:35 #130
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_23088433
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:22 schreef Re het volgende:

[..]

is jouw inzicht veranderd sinds die brieven...?
Nee.
pi_23088437
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:24 schreef Ender_W het volgende:

[..]

Maar daar zijn de reacties niet zo leuk, daar is men het met hem eens
Ik snap niet wat ie doet tussen het meerendeel van ongelovige varkens??
pi_23088440
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:17 schreef Doc het volgende:

[..]

and I agree, as usual...
gilt geheel offtopic iets over mail!

Een sociaal contract las ik, is een goed woord idd.

Ik heb vanavond dit idee gemaild naar Cohen, omdat ik het misschien niet altijd eens ben geweest met zijn manier van zacht optreden en kopjes thee drinken bij de imams, maar verontrust ben over de manier waarop men zich nu in z'n loopgraven opstelt.

Dat wij tegen zij, dat vind ik pas echt eng nl.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_23088447
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat speelt er in de zieke hoofden van die gasten van de AIVD om deze brieven te publiceren en te tonen aan het publiek ??? Willen ze nog meer Moslimhaat ? Heeft Ebru, de ex-vriendin van wijlen Theo in haar eentje nog niet genoeg gejankt en gebashed op de radio.

Ik begin langzaam te denken dat de AIVD en dus de regering geen problemen heeft met een 2 -deling, helaas

God wat heb jij een kronkel zeg.
Er wordt opgeroepen onze maatschappij te vernietigen, en nee: NIET door een dorpsgek.

Ik vind het erg fijn dat de brief openbaar is, want ik weet nu zwart op wit dat we in dit land met een vijand te maken hebben.
Als jij je niet herkent in die vijand kom je aan onze kant van de lijn staan.
Als je je er wel in herkent, dan ga je aan de andere kant staan.

De 2 deling wordt gepropageerd door de moordenaar, en jij bent nou net de aangewezen persoon om die 2 deling niet te laten plaatsvinden. Door je uit te spreken voor de vrijheid van meningsuiting: IN ALLE VORMEN DIE DE NEDERLANDSE RECHTER TOELAATBAAR ACHT.
Ben je daar niet toe in staat dan is het bye bye.

Ik ben vader van drie kinderen en ik weiger te accepteren dat ons mooie Nederland zo totaal naar de kloten gaat als nu gebeurt.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_23088465
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:25 schreef Re het volgende:

[..]

waarom..?
Omdat ze hem daar niet anders zullen beoordelen, zoals door de mods hier........
pi_23088473
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:26 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik heb vanavond dit idee gemaild naar Cohen, omdat ik het misschien niet altijd eens ben geweest met zijn manier van zacht optreden en kopjes thee drinken bij de imams, maar verontrust ben over de manier waarop men zich nu in z'n loopgraven opstelt.

Ik weet niet waarvoor ik banger ben. Voor moslimextremisten of voor mensen die reageren zoals op Fok! gereageerd wordt eerlijk gezegd.
I´m back.
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:28:29 #136
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_23088486
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:25 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik snap niet wat ie doet tussen het meerendeel van ongelovige varkens??
Zelfverheerlijking krijg ik het gevoel, zichzelf verheven voelende, maar nu kan het zijn dat ik er naast zit. Heb al wel enkele keren gemerkt dat de heer BSB weigert inhoudelijk te reageren op posts van mij. Dus zeker weten doe ik het niet. Maar ik zal als kaasgevalles wel minderwaardig zijn

voor het geval dat....sarcasme
pi_23088487
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:26 schreef dolfg het volgende:

[..]

God wat heb jij een kronkel zeg.
Er wordt opgeroepen onze maatschappij te vernietigen, en nee: NIET door een dorpsgek.

Ik vind het erg fijn dat de brief openbaar is, want ik weet nu zwart op wit dat we in dit land met een vijand te maken hebben.
Als jij je niet herkent in die vijand kom je aan onze kant van de lijn staan.
Als je je er wel in herkent, dan ga je aan de andere kant staan.

De 2 deling wordt gepropageerd door de moordenaar, en jij bent nou net de aangewezen persoon om die 2 deling niet te laten plaatsvinden. Door je uit te spreken voor de vrijheid van meningsuiting: IN ALLE VORMEN DIE DE NEDERLANDSE RECHTER TOELAATBAAR ACHT.
Ben je daar niet toe in staat dan is het bye bye.

Ik ben vader van drie kinderen en ik weiger te accepteren dat ons mooie Nederland zo totaal naar de kloten gaat als nu gebeurt.
Eindelijk iemand met zijn volle verstand!!!
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:28:35 #138
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23088492
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet niet waarvoor ik banger ben. Voor moslimextremisten of voor mensen die reageren zoals op Fok! gereageerd wordt eerlijk gezegd.
Eens is.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:29:02 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23088499
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:27 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Omdat ze hem daar niet anders zullen beoordelen, zoals door de mods hier........
t'is goed...
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:30:07 #140
92476 Gallo
Zinfandel
pi_23088517
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Of wou jij beweren dat alle moslims deze moord logisch vonden?
Dat moslims zich beledigd voelen, dat zal best.
Cabaretiers zullen hen ook wel eens beledigd hebben.
Ik zou niet durven spreken voor alles moslims, maar ik vond de moord ook logisch. Logisch in de zin dat de kans wel groot was dat een gek van Gogh wat zou aandoen. Je doet wel heel verontwaardigd over moslims die niet over kritiek kunnen wat betreft hun geloof, ik ken maar weinige mensen met een vaste ideologie die tegen kritiek kunnen. Kijk hier maar op het forum. Als je mensen wijst op hun kortzichtige visie op het geheel ben je een linkse sukkel die z'n kop moet houden. Zijn moslims niet een ideaal onderwerp voor hoon en spot voor dingen die wijzelf ook nog kennen ? Willen we laten zien hoe goed wij zijn door naar andere te wijzen ? Het lijkt er verdacht veel op. Toch kent onze maatschappij evenveel manco's als dat de islam die kent, inclusief homohatende christenen en vrouwenslaande grotbewoners.
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:30:08 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23088518
quote:

[..]

nou voorlopig even voor de moslim extremisten... veel geschreeuw en weinig wol hier
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:30:30 #142
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_23088524
quote:

[..]

Ik moet bekennen dat ik van 2 kanten ook al veel gelezen heb wat me behoorlijk beangstigd.
pi_23088532
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:09 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat is de kern van het "probleem" denk ik. Al zullen sommigen waarschijnlijk zelfs geen probleem zien. Vrijheid van meningsuiting ok, maar wel met mate. En die mate bepalen anderen dus voor ons.
Precies, HUN meetlat, niet de onze, want die gaat te ver.
Dat wij die meetlat al sinds jaar en dag hanteren, naar vrijwel ieders tevredenheid, zonder dat er zaken zo uit de hand liepen, doet er niet toe.
Wij hebben ons maar aan te passen aan de nieuwkomers en hun nageslacht.
Hun meetlat, hun waarden, hun geloof.

Respect tonen, dat moeten we, voor een geloof dat ons zo een eeuw of wat teruggooit.
Hoofddoek om, corrigerende tik op zijn tijd, jottum.
Dat de jeugd ondertussen naar opwindende clips op MTV kijkt, is niet tegenstrijdig of zo, totaal niet.

Zullen we alsvast de sexueel getinte posters uit de abri's halen voordat het model voor haar leven moet vrezen, omdat haar tribal tattoe op een koran tekst lijkt?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:32:31 #144
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23088550
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:20 schreef Youssef het volgende:

Ebru Umar Dit soort mensen zoals zij vertonen allemaal gelijkenissen met elkaar. Net als bijvoorbeeld hoofdredactrice van het feministisch blad Opzij is ook Ebru geboren als iemand die lijkt op een slachtoffer van een kernramp Dit zorgt ervoor dat ze dingen in hun omgeving gaan zoeken waar ze de tegenaan kunen schoppen
geen argumenten, en dan maar op de persoon spelen. Theo zou trots op je zijn.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:32:55 #145
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23088562
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:24 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Dat het ramaddan is, betekent nog niet dat je hier blijkbaar straalbezopen onzin mag gaan neer kalken.
Zeg, kun je iets meer respect opbrengen ?

Je moet nu toch wel weten dat disrespect problemen veroorzaakt !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:32:58 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23088563
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Zullen we alsvast de sexueel getinte posters uit de abri's halen voordat het model voor haar leven moet vrezen, omdat haar tribal tattoe op een koran tekst lijkt?
nee milagro, da's zonde
pi_23088564
Uiteindelijk wordt het ook wel een beetje een self-fulfilling prophecy, hoor. De media sturen het een bepaalde richting in en zien ineens overal enorm professioneel opgezette bolwerken die hier mensen de mond komen snoeren. Bovendien beginnen ze allemaal als hysterische wijven te gillen dat het land ziek is, waar enkel een bepaalde groep alle 'eer' toekomt.

Vergeet echter niet dat van Gogh een extreem toegankelijk doelwit was. Van Gogh ombrengen staat qua moeilijkheid gelijk aan een straatroof op een blinde, seniele bejaarde inclusief rollator.

Wat dat betreft komt de dader, met al zijn gedoe om deze moord heen en zijn melodramatische briefjes, meer over als een sensatiebeluste amateur die net een onthoofdingsfilmpje teveel heeft gezien. Veel mensen zijn simpelweg in staat tot moord, alleen zullen de meesten de consequenties niet zo heel erg zien zitten.

Misschien dat de media, en de mate waarin zoiets gaat leven bij een bevolking, er nu schuldig aan gaan worden dat anderen de romantiek en heroiek er wel van in gaan zien, en dus de consequenties op de koop toe nemen? Je krijgt er in ieder geval de aandacht mee, en boezemt een gehele paniekerige natie angst in. Als je daarvoor enkel één persoon hoeft te vermoorden, kun je wel spreken van een zeer hoge mate van efficiëntie.
pi_23088572
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:30 schreef Re het volgende:

[..]

nou voorlopig even voor de moslim extremisten... veel geschreeuw en weinig wol hier
In de strijd om iets te behouden kan juist hetgeen dat men wil behouden sneuvelen.
I´m back.
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:33:47 #149
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_23088577
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeg, kun je iets meer respect opbrengen ?

Je moet nu toch wel weten dat disrespect problemen veroorzaakt !

pi_23088599
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:26 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dat wij en zij is er al jaren , Shmoopy, alleen kon of wilde je het niet zien.
Het gros vd 2e en 3e generatie voelt zich geen Nederlander, omdat ze dat ook helemaal niet willen!

Jullie Nederlanders zeggen zij, maar gaan piepen als wij hetzelfde terugzeggen, jullie Marokkanen.
Ze gillen "ik bem ook Nederlander" als ze bepaalde kritiek krijgen, maar vraag je ze het zo out of the blue, zeggen Marokkaan, Turk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')