Je kunt niet verwachten dat iedereen heeft opgelet tijdens de communicatielessenquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:02 schreef Gallo het volgende:
[..]
We moeten helemaal niet aan de censuur, we moeten gewoon op een normale manier met elkaar omgaan en discusieren. Waarom is uitgerekend van Gogh om zeep geholpen, waarom wordt een Wilders bedreigd en niet iemand die genuanceerd en fatsoenlijk kritiek brengt ?
Waar doel je precies op?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Met wat? Met woord of daad? Er is toch nog totaal geen enkele actie genomen tegen wat dan ook?
Hallo, je kan een geloofsles niet op scholen verplichten, dan moeten de mensen die dat wel willen naar een Islamitische school gaan...quote:Op donderdag 4 november 2004 23:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat een fatwa is hoer (bron: Milagro)? Een fatwa heeft helemaal niets specifiek te maken met een doodvonnis. Maar dat er een gebrek heerst aan islamitische kennis is al jaren bekend. Daarom pleit ik voor een verplicht islamitisch vak op Middelbare scholen
afzeiken is vooral jouw terrein, Loeder, zolang het maar geen allochtonen zijn, hèquote:Op donderdag 4 november 2004 23:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over milagro, we waren de moslims aan het afzeiken nietwaar?
Jij zegt dat "wij" soms doorschieten. In kritiek op moslims etc. In woord is dat ook zo, maar in daad toch niet? Of ik begrijp het verkeerd.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:03 schreef Gallo het volgende:
Waar doel je precies op?
Ja, het is iets wat moeilijk te bewijzen valt, maar ik als Nederlander met een buitenlands (midden-oosters) klinkende achternaam word ook 3 x bekeken voordat men doorheeft dat ik rein bloed heb. Vroeger viel me dat niet zo op, tegenwoordig des te vaker. Moet ook heel vaak uitleggen waar die naam vandaan komt. Dus ik denk dat het waar is wat je hier vermeldt.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Prrrrr, ik moet helaas ALLE reacties lezen de laatste dagen
En o.a de geluiden in die threads dat mensen met bepaalde achternamen via een uitzendbureau amper meer aan het werk kunnen komen (goh, kwam dat nu wél of niet door de beeldvorming ?)
Om een signaal af te geven en een discussie op gang te brengen (eentje die echt hout snijdt dus) zou je om te beginnen iedereen die in Nederland woont een soort van afspraak kunnen laten ondertekenen, noem het een samenlevingscontract, whatever.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:57 schreef nikk het volgende:
Shmoopy schreef:
[..]
Je hebt een goed punt. Het is inderdaad zorgwekkend dat de boel steeds meer aan het polariseren is. Maar wat moet er dan gebeuren? Er leeft nu (meer dan ooit tevoren) dat 'we' het niet meer pikken. De grens is bereikt, en dan is de nuance inderdaad ver te zoeken. Maar soms is dat ook wel goed. Teveel nuance, teveel consensus kan nog veel meer stuk maken.
"Ja, alle dieren zijn olifanten, want olifanten zijn dieren!"quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, een groot aantal moslims dacht daar anders over, pooier.
Mwah, ook figuren als Cliteur, Ellian en Bouaza worden bedreigd. En poeh poeh, wat was de film Submission zo verschrikkelijk beledigend zeg...quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:02 schreef Gallo het volgende:
[..]
We moeten helemaal niet aan de censuur, we moeten gewoon op een normale manier met elkaar omgaan en discusieren. Waarom is uitgerekend van Gogh om zeep geholpen, waarom wordt een Wilders bedreigd en niet iemand die genuanceerd en fatsoenlijk kritiek brengt ?
Dat is de kern van het "probleem" denk ik. Al zullen sommigen waarschijnlijk zelfs geen probleem zien. Vrijheid van meningsuiting ok, maar wel met mate. En die mate bepalen anderen dus voor ons.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:05 schreef milagro het volgende:
Homo's zijn minder dan varkens .... YEP, mag!
Mohammed een pervers tiran..... Nee, mag niet!
Priesters zijn allemaal pedo's.... Ja, mag!
De Islam is een achterlijk geloof... mag niet!
Achterlijke refo's op de Veluwe...mag wel!
Pfft, het is verwarrend, hoor.
Vrijwel van gelijke strekking en dan toch anders ingeschaald...
wordt tijd dat hun ten onder gaanquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
Nog een stukje uit de brief:
Ik weet zeker dat jij, o Amerika ten onder gaat
Ik weet zeker dat jij, o Europa ten onder gaat
Ik weet zeker dat jij, o Nederland ten onder gaat
Ik weet zeker dat jij, o Hirsi Ali ten onder gaat
Ik weet zeker dat jij, o ongeloofwaardig fundamentalist ten onder gaat
Zeker gevoel voor retoriek kan de auteur niet ontzegd worden.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
idd.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:10 schreef NiTiN het volgende:
en ik weet zeker dat jij, o domme extremist ten ondergaat
meneer de brievenschrijvert moet worden opgeknoopt...
Wordt het tijd dat HUN ten ondergaan???quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:09 schreef Radjesh het volgende:
[..]
wordt tijd dat hun ten onder gaan![]()
Hypocrisie over bovenstaande meningen zijn onder vele lagen van de bevolking aanwezig hoor. Niet alleen de Islamitische meetlat is hypocriet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:05 schreef milagro het volgende:
Homo's zijn minder dan varkens .... YEP, mag!
Mohammed een pervers tiran..... Nee, mag niet!
Priesters zijn allemaal pedo's.... Ja, mag!
De Islam is een achterlijk geloof... mag niet!
Achterlijke refo's op de Veluwe...mag wel!
Pfft, het is verwarrend, hoor.
Vrijwel van gelijke strekking en dan toch anders ingeschaald...
Wie anders?? Wij?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wordt het tijd dat HUN ten ondergaan???
Oh is de maatstaf van wat door de beugel bepaald door wat een Geloofswaanzinnige vindtquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:02 schreef Gallo het volgende:
[..]
wie zegt dat hier?... stap eens van je eigen retoriek af...quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk ze willen ons land vernietigen???
Kom we gaan ze knuffelen en vertroetelen misschien bedenken ze zich dan???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |