Wat hebben wij toch veel gemeen hequote:Op maandag 15 november 2004 22:05 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook al!!
>>> De ONZ-klas <<< [Jaar 2]quote:Op maandag 15 november 2004 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat hebben wij toch veel gemeen he
En we zijn ook nog bijna even oud wat een toeval![]()
Heeft Avani geen foto ?
Want ook al zitten we in dezelfde klas ik heb je nog nooit gezien![]()
Wow we hebben wel een knappe klasgenoot zegquote:Op maandag 15 november 2004 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Hier foto's van jullie knapste klasgenoot
[afbeelding]
Vroegâh
en nu
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 november 2004 22:13 schreef Avani het volgende:
[..]
>>> De ONZ-klas <<< [Jaar 2]
Ik was ooit de lerares in dit topic!
quote:Op maandag 15 november 2004 22:15 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Wow we hebben wel een knappe klasgenoot zeg
Heb ik hier ook nog wat te willenquote:Op maandag 15 november 2004 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Je bent me leraresDan zal het nooit wat worden tussen ons
![]()
avani heeft wel een foto maar ik mag dr niet meer postenquote:Op maandag 15 november 2004 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat hebben wij toch veel gemeen he
En we zijn ook nog bijna even oud wat een toeval![]()
Heeft Avani geen foto ?
Want ook al zitten we in dezelfde klas ik heb je nog nooit gezien![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Catwoman1986 is ook liefen knap
![]()
NIET lag aan die meisjes kon ik niks aan doen normaal maar 1 vriendin alleen liep een beetje uit de hand.quote:Op maandag 15 november 2004 22:19 schreef Avani het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat te willenJij bent een player :')
patserquote:Op maandag 15 november 2004 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
NIET lag aan die meisjes kon ik niks aan doen normaal maar 1 vriendin alleen liep een beetje uit de hand.
Maar ben nu weer vrijgezel !! 1tje mocht weg opdat ze me tattoo's niet mooi vond( ze haat tattoo's,maar mij vond ze lief )
En die andere 2 heb ik weggegeven.![]()
Hieruit blijkt wel weer dat je een kansloze sjonnie bentquote:Op maandag 15 november 2004 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
NIET lag aan die meisjes kon ik niks aan doen normaal maar 1 vriendin alleen liep een beetje uit de hand.
Maar ben nu weer vrijgezel !! 1tje mocht weg opdat ze me tattoo's niet mooi vond( ze haat tattoo's,maar mij vond ze lief )
En die andere 2 heb ik weggegeven.![]()
Does lief tegen de knapste jongen van de klasquote:Op maandag 15 november 2004 22:27 schreef Avani het volgende:
[..]
Hieruit blijkt wel weer dat je een kansloze sjonnie bent!
jij bent echt goed in moppen vertellenquote:Op maandag 15 november 2004 22:27 schreef Avani het volgende:
[..]
Hieruit blijkt wel weer dat je een kansloze sjonnie bent!
Hoi lieve Catwomanquote:Op maandag 15 november 2004 22:28 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Does lief tegen de knapste jongen van de klas![]()
Hij is niet de knapste en z'n ego is ook al niet knap. Wat mij betreft hoef ik dan niet aardig te doenquote:Op maandag 15 november 2004 22:28 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Does lief tegen de knapste jongen van de klas![]()
Ik ben lief hoorquote:Op maandag 15 november 2004 22:31 schreef Avani het volgende:
[..]
Hij is niet de knapste en z'n ego is ook al niet knap. Wat mij betreft hoef ik dan niet aardig te doen![]()
Hoiquote:Op maandag 15 november 2004 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoi lieve Catwoman![]()
![]()
Dus... maakt het er allemaal niet minder kansloos op hoorquote:Op maandag 15 november 2004 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jij bent echt goed in moppen vertellen![]()
Was echt uit hand gelopen en ik vond ze niet eens leuk was maar paar daagjes
Alleen meisje die me tattoo's vies vond was oke ...
Truste en tot morgen in de lesquote:Op maandag 15 november 2004 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik ben moe ik ga slapen
Zie jullie morgen wel in de SM les![]()
ja doe ze mij maarquote:Op maandag 15 november 2004 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
helaas wel![]()
Maar ik ga der een einde aan maken ... veel werk![]()
Of wil je er 2 hebben ?
Ik zei dat ik ze had weggegevenquote:Op maandag 15 november 2004 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja doe ze mij maar
SM les was weer leuk vandaagquote:Op maandag 15 november 2004 22:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Truste en tot morgen in de les
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |