quote:Aston Martin bouwt 12 zogeheten ´Works´-uitvoeringen van de DBR9. Die worden verdeeld onder 4 teams die ermee gaan deelnemen in de internationale GT-wedstrijden. Daarnaast worden 20 exemplaren gebouwd die door particulieren op het circuit kunnen worden ingezet of toegevoegd aan een collectie.
De DBR9 is gebaseerd op de DB9. De carrosserie en het motorblok van de raceauto komen overeen met die van de ´huis-tuin-en-keuken´ Aston. De 6-liter V12 van de DBR9 levert volgens Aston Martin geen 450 maar “iets in de buurt van 600 pk”. Daarnaast verschilt de DBR9 van zijn stamvader door aangepaste remmen en wielophanging en een sequentiële 6-versnellingsbak. De carrosseriepanelen zijn van koolstofvezel, zodat het gewicht beperkt blijft tot het verplichte minimumgewicht 1.100 kilo. “De DBR9 heeft nu een pk-gewichtsverhouding van 550 pk per ton; dat is het dubbele van de DB9,” aldus Aston Martin directeur Ulrich Bez.
dat is idd een soepje, wel gepresenteerd door Aston Martin als kleine suggestie hoe hun racer er uit zou komen te zien.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:25 schreef M5 het volgende:
mmm. deze was mooier vond ik
[afbeelding]
wel cool dat Aston Martin weer gaat racen
dan kunnen ze bij Aston Martin goed met photoshop overweg: zie hierquote:Op donderdag 4 november 2004 17:29 schreef dnzl het volgende:
Dat is een soepje, M5!
als het bijdehandtje even goed kijkt naar de voorkant, en dan vooral de spiegelingquote:Op donderdag 4 november 2004 17:34 schreef M5 het volgende:
[..]
dan kunnen ze bij Aston Martin goed met photoshop overweg: zie hier
ja hoor.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het bijdehandtje even goed kijkt naar de voorkant, en dan vooral de spiegeling, mischien breaking news voor je maar autofabrikanten maken wel vaker gebruik van photoshop om idee te geven van wat ze willen.
http://www.astonmartinracing.com/gallery.htmquote:Op donderdag 4 november 2004 17:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Moooie foto's
Heeft iemand ze in t groot?
tja, voor een racer zag dat soepie er wel erg beschaafd uit, niet lelijk, maar beschaafd, dit is toch lekker wildquote:Op donderdag 4 november 2004 17:42 schreef M5 het volgende:
[..]
ja hoor.
Dan vind ik dat soepje er wel beter uit zien dan dat groene monster met gele lippenstift op.
uhj.... beschaafd?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:56 schreef M5 het volgende:
dit is een beschaafde racer die er beter uit ziet naar mijn mening
[afbeelding]
in verglijking met het body work van de DB9R ziet die Murciélago GTR er beschaafd uitquote:Op donderdag 4 november 2004 18:11 schreef VanDread het volgende:
[..]
uhj.... beschaafd?ik mis iets ofzo?
![]()
een een bmw 318 is misschien beschaafd.... maar dit komt bij mij niet voor onder het kopje beschaafd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |