ga je onder de zonnebank?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:09 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Kom ik bij de blokker zie ik mijn oma, wil ik haar wat geld terug geven dus doe ik het in haar tas, begint ineens een of andere gek mij aan te vallen. Tsja je hebt wat gekken op deze aardbol :}
Ik heb m niet aan kleuters zien friemelen, maar het zou natuurlijk kunnen. Hij had ook een twents accent trouwens, maar dat hebben de marokkanen hier ook. En de autochtone patsertjes faken dan weer een marokkaans accentquote:Op donderdag 4 november 2004 17:06 schreef Jyrun het volgende:
misschien had ie wel die ziekte die Michael Jackson heeft?![]()
Nederlanders toch, ...quote:Op donderdag 4 november 2004 17:12 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb m niet aan kleuters zien friemelen, maar het zou natuurlijk kunnen. Hij had ook een twents accent trouwens, maar dat hebben de marokkanen hier ook. En de autochtone patsertjes faken dan weer een marokkaans accent![]()
Dat was gisteravond, wel een beetje opletten he.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:13 schreef R2cksson het volgende:
Ik mis het gedeelte met een dun steegje en opwinding en pijpen en bek vol sperma...
klopt, je mondje was weer lekker natquote:Op donderdag 4 november 2004 17:15 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat was gisteravond, wel een beetje opletten he.![]()
Uutkiek'n wa'j zegt, deerne. Of goaj mit brommers kiekn?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:12 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb m niet aan kleuters zien friemelen, maar het zou natuurlijk kunnen. Hij had ook een twents accent trouwens, maar dat hebben de marokkanen hier ook. En de autochtone patsertjes faken dan weer een marokkaans accent![]()
dat was nog van de vorigequote:Op donderdag 4 november 2004 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
klopt, je mondje was weer lekker nat
kutquote:Op donderdag 4 november 2004 21:52 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
dat was nog van de vorige![]()
Nee om te klagen dat het nodig was.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:56 schreef knowall het volgende:
En nu open je er een topic over zodat we je kunnen aanbidden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |