abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2004 @ 16:37:55 #1
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23077197
Ik was daarnet in de Xenos (glazen kopen), staat er zo'n dame bij de kassa met 30 artikelen waarvan 4 zonder code. Het duurde dus nogal lang voor ik aan de beurt was. Achter mij stond een oud vrouwtje met alleen en zakje waxinelichtjes, dus ik liet haar even voor. Zij helemaal blij, want ze had nogal pijnlijke benen, blabla. Dus ik klets even met haar want we moesten echt tien minuten wachten op die klant voor ons. Toen ze eindelijk aan de beurt was, bedankte ze me voor de aandacht. Was echt zo'n klein, krom, mager oud vrouwtje met een stok en van die gekke schoenen, niet te verstaan maar vast heel lief.

Daarna moest ik via een paar andere winkels naar de Blokker (cakeblik kopen), zie ik daar die oude dame weer rondlopen (schuifelen). Dus ik loop op haar af, zie ik zo'n gast van mijn leeftijd in een leren jack (een DUUR leren jack) haar handtasje open doen! Dus ik ren naar die gast toe, en trek aan zn arm, en roep iets van laat dat of laat los ofzo. Vrouwtje schrok zich te pletter, en die gast stapt zo naar mij toe (heeft ie vast uit een gangsterfilm of van Eminem ofzo) en maakt zo'n whigger handgebaar naar mij 'wat moet je nou, he'. Ik zo jij moet je poten uit die vrouw dr tasje houden, ga zelf geld verdienen idioot. Hij wilde tegen me aan gaan duwen ofzo, maar toen kwam er iemand van de winkel dat gangpad inlopen, en die gast zegt ik zie jou buiten wel en loopt snel de winkel uit.

Vrouwtje helemaal overstuur, man was pas overleden, en ze had alleen maar AOW enzo, echt zielig. Ging ze me bedanken en ik kreeg een pepermuntje Heb naast een cakeblik ook een goed scherp mes gekocht en heb die mevrouw naar de bushalte gebracht. Die gast met dat leren jack heb ik niet meer gezien, dus toen ben ik het mes gaan ruilen Had geen mes nodig maar ik dacht, als ie buiten staat mag ik het gebruiken als ie me aanvalt, want je mag wel een mes bij je hebben als je het net gekocht hebt bij de Blokker lijkt me (ja ik weet dat het niet mag als je het bij de blokker koopt om iemand mee neer te steken, maar als er wat was gebeurd had ik gewoon tegen de politie gezegd dat ik een cakeblik en een mes nodig had, kan best).

Maar wat een ongelofelijke laffe klootzak ben je dan, zo'n klein oud vrouwtje dr centjes jatten, is toch niet normaal zeg... Wat een hufter!!!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_23077256
respect hoor
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_23077302
djeez. maar wel goed gedaan!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_23077331
Goeie actie dafjedaf!

Alleen van dat mes vind ik wat minder eslaagd...je kunt je er wel mooi uitlullen, maar dan nog...

Anyway, netjes gehandeld!

Eens kijken of ik op het werk nog wat van dit soort dingen tegenkom.
pi_23077339
ein-de-lijk !!

Mensen zoals jij hebben we meer nodig in de maatschappij!!

Hul-de !
pi_23077365
quote:
Heb naast een cakeblik ook een goed scherp mes gekocht
!

Verder goed gehandeld .
  donderdag 4 november 2004 @ 16:45:16 #7
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_23077379
dafjedaf rules
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_23077386
Ja echt goed van je hoor. Dat arme vrouwtje .
pi_23077405
Goeie actie Dafje! Lieve oude vrouwtjes moeten ze vanaf blijven!

voor de rest;
  donderdag 4 november 2004 @ 16:46:40 #10
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_23077410
goed bezig
  donderdag 4 november 2004 @ 16:47:50 #11
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23077438
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:43 schreef _Denker het volgende:
Alleen van dat mes vind ik wat minder eslaagd...je kunt je er wel mooi uitlullen, maar dan nog...
Hoezo, als die gast al wegrent voor een Blokker-medewerker, rent ie vast nog harder voor een meisje met een Blokker-schilmes. Ik had m echt niet geprikt tenzij hij mij had aangevallen...
pi_23077512
Dat je dat mes gekocht hebt.

Maar wel goed hoor!
  donderdag 4 november 2004 @ 16:54:11 #13
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23077602
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:50 schreef Murray het volgende:
Dat je dat mes gekocht hebt.
Ja ik stond buiten en ik dacht ineens huh, heb ik dat nou gedaan? Heb nog nooit eerder iets ergers bij me gehad om een aanvaller af te weren dan haarlak.... Was ook echt blij dat ie er niet meer stond, zeker iemand anders zn geld gaan jatten
  donderdag 4 november 2004 @ 16:54:48 #14
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23077627
Oh en bedankt voor de complimentjes
pi_23077669
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:37 schreef dafjedaf het volgende:
Ik was daarnet in de Xenos (glazen kopen), staat er zo'n dame bij de kassa met 30 artikelen waarvan 4 zonder code. Het duurde dus nogal lang voor ik aan de beurt was. Achter mij stond een oud vrouwtje met alleen en zakje waxinelichtjes, dus ik liet haar even voor. Zij helemaal blij, want ze had nogal pijnlijke benen, blabla. Dus ik klets even met haar want we moesten echt tien minuten wachten op die klant voor ons. Toen ze eindelijk aan de beurt was, bedankte ze me voor de aandacht. Was echt zo'n klein, krom, mager oud vrouwtje met een stok en van die gekke schoenen, niet te verstaan maar vast heel lief.

Daarna moest ik via een paar andere winkels naar de Blokker (cakeblik kopen), zie ik daar die oude dame weer rondlopen (schuifelen). Dus ik loop op haar af, zie ik zo'n gast van mijn leeftijd in een leren jack (een DUUR leren jack) haar handtasje open doen! Dus ik ren naar die gast toe, en trek aan zn arm, en roep iets van laat dat of laat los ofzo. Vrouwtje schrok zich te pletter, en die gast stapt zo naar mij toe (heeft ie vast uit een gangsterfilm of van Eminem ofzo) en maakt zo'n whigger handgebaar naar mij 'wat moet je nou, he'. Ik zo jij moet je poten uit die vrouw dr tasje houden, ga zelf geld verdienen idioot. Hij wilde tegen me aan gaan duwen ofzo, maar toen kwam er iemand van de winkel dat gangpad inlopen, en die gast zegt ik zie jou buiten wel en loopt snel de winkel uit.

Vrouwtje helemaal overstuur, man was pas overleden, en ze had alleen maar AOW enzo, echt zielig. Ging ze me bedanken en ik kreeg een pepermuntje Heb naast een cakeblik ook een goed scherp mes gekocht en heb die mevrouw naar de bushalte gebracht. Die gast met dat leren jack heb ik niet meer gezien, dus toen ben ik het mes gaan ruilen Had geen mes nodig maar ik dacht, als ie buiten staat mag ik het gebruiken als ie me aanvalt, want je mag wel een mes bij je hebben als je het net gekocht hebt bij de Blokker lijkt me (ja ik weet dat het niet mag als je het bij de blokker koopt om iemand mee neer te steken, maar als er wat was gebeurd had ik gewoon tegen de politie gezegd dat ik een cakeblik en een mes nodig had, kan best).

Maar wat een ongelofelijke laffe klootzak ben je dan, zo'n klein oud vrouwtje dr centjes jatten, is toch niet normaal zeg... Wat een hufter!!!
die jongen, zag die eruit alsof hij een zonnebank-abonnement had?
:')
Als we maar gelukkig zijn...
  donderdag 4 november 2004 @ 16:59:38 #16
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23077732
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:56 schreef Jyrun het volgende:
Als je probeert om hier een allochtonen-bash-topic van te maken pak ik mn schilmesjes er bij hoor!
pi_23077766
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:59 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Als je probeert om hier een allochtonen-bash-topic van te maken pak ik mn schilmesjes er bij hoor!
wow, het was enkel mijn mening maar
  donderdag 4 november 2004 @ 17:01:32 #18
91986 brainiac11
the Maniac with Brains
pi_23077781
een pepermuntje, lievvvv

maar hulde
pi_23077782
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:56 schreef Jyrun het volgende:

[..]

of een marokkaan
pi_23077850
goed gedaan
  Forum Admin donderdag 4 november 2004 @ 17:04:01 #21
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_23077851
Heel goed dat je actie hebt ondernomen.. Helaas is het wel met dit soort tuig dat het ondertussen gewoon zonder scrupules doorgaat in de volgende winkel
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 4 november 2004 @ 17:05:01 #22
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23077883
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:01 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
of een marokkaan
Dan wel een accentloze albino marokkaan met geverfd haar en contactlenzen in.

Ze moeten godverdegodver al die albino marokkanen het land uit flikkeren!!! :')
pi_23077907

Goeie acties Dafjedaf!
En van dat mes...tja, je weet maar nooit he...
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_23077910
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:05 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Dan wel een accentloze albino marokkaan met geverfd haar en contactlenzen in.

Ze moeten godverdegodver al die albino marokkanen het land uit flikkeren!!!
misschien had ie wel die ziekte die Michael Jackson heeft?
pi_23077995
Kom ik bij de blokker zie ik mijn oma, wil ik haar wat geld terug geven dus doe ik het in haar tas, begint ineens een of andere gek mij aan te vallen. Tsja je hebt wat gekken op deze aardbol :}
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')