Ik was daarnet in de Xenos (glazen kopen), staat er zo'n dame bij de kassa met 30 artikelen waarvan 4 zonder code. Het duurde dus nogal lang voor ik aan de beurt was. Achter mij stond een oud vrouwtje met alleen en zakje waxinelichtjes, dus ik liet haar even voor. Zij helemaal blij, want ze had nogal pijnlijke benen, blabla. Dus ik klets even met haar want we moesten echt tien minuten wachten op die klant voor ons. Toen ze eindelijk aan de beurt was, bedankte ze me voor de aandacht.
![]()
Was echt zo'n klein, krom, mager oud vrouwtje met een stok en van die gekke schoenen, niet te verstaan maar vast heel lief.
Daarna moest ik via een paar andere winkels naar de Blokker (cakeblik kopen), zie ik daar die oude dame weer rondlopen (schuifelen). Dus ik loop op haar af, zie ik zo'n gast van mijn leeftijd in een leren jack (een DUUR leren jack) haar handtasje open doen! Dus ik ren naar die gast toe, en trek aan zn arm, en roep iets van laat dat of laat los ofzo. Vrouwtje schrok zich te pletter, en die gast stapt zo naar mij toe (heeft ie vast uit een gangsterfilm of van Eminem ofzo) en maakt zo'n whigger handgebaar naar mij 'wat moet je nou, he'. Ik zo jij moet je poten uit die vrouw dr tasje houden, ga zelf geld verdienen idioot. Hij wilde tegen me aan gaan duwen ofzo, maar toen kwam er iemand van de winkel dat gangpad inlopen, en die gast zegt ik zie jou buiten wel en loopt snel de winkel uit.
Vrouwtje helemaal overstuur, man was pas overleden, en ze had alleen maar AOW enzo, echt zielig. Ging ze me bedanken en ik kreeg een pepermuntje
![]()
Heb naast een cakeblik ook een goed scherp mes gekocht en heb die mevrouw naar de bushalte gebracht. Die gast met dat leren jack heb ik niet meer gezien, dus toen ben ik het mes gaan ruilen
![]()
Had geen mes nodig maar ik dacht, als ie buiten staat mag ik het gebruiken als ie me aanvalt, want je mag wel een mes bij je hebben als je het net gekocht hebt bij de Blokker lijkt me (ja ik weet dat het niet mag als je het bij de blokker koopt om iemand mee neer te steken, maar als er wat was gebeurd had ik gewoon tegen de politie gezegd dat ik een cakeblik en een mes nodig had, kan best).
Maar wat een ongelofelijke laffe klootzak ben je dan, zo'n klein oud vrouwtje dr centjes jatten, is toch niet normaal zeg... Wat een hufter!!!