[Dit bericht is gewijzigd door Slipknotje op 18-09-2001 18:20]
Ik vind trouwens dat ze het nummer nog redelijk in zn waarde hebben gelaten en de clip voegt de humor toe. Als ze al dat geschreeuw erbij omhoog hadden gepitched etc. dan had ik het minder gevonden denk ik.
quote:Ik vind em geweldig. Het refrein is niet zo zoals zij dat gedaan hebben, maar ik vind em goed. De clip is al helemaal geniaal
Op dinsdag 11 september 2001 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben jullie de verkrachting van Micheal Jackson's "Smooth Criminal" door hun gehoord??
Ik vin em
quote:Ja, en ondanks het feit dat ik alles behalve een fan van het genre vind (het AAF-genre), is deze wel zeer leuk (inclusief clip!).
Hebben jullie de verkrachting van Micheal Jackson's "Smooth Criminal" door hun gehoord??
quote:Ja basgitaar zelf is wel kewl. Zo'n walnotenhouten 6-snarig monster (volgens mij een Dave Parr custom). Het basspel niet... Zeer simpel. In de clip doet 'ie net of 'ie slapt enz., maar het stelt allemaal niet zoveel voor.
Op zondag 16 september 2001 22:19 schreef Acathla het volgende:
De bass is kewl
Het nummer is een zeer goedkope cover. Alleen bedoeld om snel bekend te worden...
Maar als ze een nummer coveren van hun favoriete bandje dan vinden die mensen 't ineens om te kotsen en een schande dat iemand 't lef heeft daar met z'n vingers aan te komen.
Ik vind het een kutnummer, trouwens. Gewoon omdat ik 't een kutnummer vind.
quote:Vind 't wel een geinige parodie op Michael Jackson... verder vinnik de cd van AAF 'n beetje eentonig, pas nog beluisterd in de cd-shop.
Ik vin em
Full
quote:Mwoh... ik vond clip en nummer eigenlijk 13 in een dozijn.
Op donderdag 27 september 2001 23:01 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik vind em geweldig. Het refrein is niet zo zoals zij dat gedaan hebben, maar ik vind em goed. De clip is al helemaal geniaal
AAF vind ik echt weer zo'n -wij willen ook leuk als Blink 182 en boos als Limp Bizkit, maar vooral rijk als Michael Jackson zijn- bandje...
quote:Jah ik weet nogsteeds niet hoe lang die duurt.. Ik heb t twee keer geprobeerd uit te kijken en twee keer moest ik al weg. Vandeweek begon die om 8:03, ik vertrok om 8:16 van huis en die clip was nogsteeds niet afgelopen, dus hij duurt 13 minuten op z'n minst.
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:49 schreef Elbutre het volgende:
Ik vind AAF wel grappig, waar ik echt van moet kotsen is Michael Jackson zelf! Wat een kutplaat met een overdreven lange videoclip!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |