abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2004 @ 15:56:39 #151
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_23099323
Dingendoener verneukt het topic :s
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  vrijdag 5 november 2004 @ 16:15:02 #152
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_23099847
Dit is koen:

Dit is Koen. Koen is samen met Ricardo op de vlucht voor de peaulitie. Koen heeft een betere vermomming als Ricardo, want hij heeft ook nog een hoed op. Koen heeft ook AIDS, dat heeft hij gekregen van Ricardo.
  vrijdag 5 november 2004 @ 16:19:37 #153
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_23099960

Maak kennis met Stefan. Stefan is heel erg populair bij de dames, waarschijnlijk komt dit door zijn lengte...

Maak kennis met nog een Stefan. Stefan hield heel erg van kleine meisjes, dat vond de peaulitie niet leuk. Nu zit Stefan in de gevangenis, waar hij nieuwe vrienden heeft gemaakt. Nu houdt Stefan veel meer van stoere mannen ipv kleine meisjes.
pi_23104566

Dit is Mario hij voelt zich zelf een stoere nigger.
Toch wat beter naar onder kijken Mario.
pi_23109053
Dat is inderdaad niet echt SUPER, MARIO
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
  vrijdag 5 november 2004 @ 23:47:38 #156
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23110888

Dit is Saburo, hoi!
Satan houd van hem en hij van Satan..
Saburo wil meer dan vrienden zijn, alleen satan niet...
Satan blijft wachten op Britney Spears...

Kut voor je Saburo!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_23111440

Dit is leo. Zijn naam staat voor 'lomp en onbenullig'. Zijn ouders hadden dat voor leo zelf verzonnen, maar het lijkt er meer op dat zijn huidcellen zich zo gedragen. Hij heeft cholera. Deze ziekte heeft zich verspreid over zijn hele lichaam omdat God leo een lul vind...
  zaterdag 6 november 2004 @ 00:09:13 #158
105822 meneerikke
*jeukt aan zak.
pi_23111506

Dit is Dirk. Dirk heeft een baan als helpdeskmedewerker bij chello. Genoeg telefoon voor Dirk dus,maar net nooit een lekker wijf dat hem wil. Tevens spaart Dirk alles wat met boodschappen te doen heeft. Zijn vader en moeder hebben hem uit huis gezet toen hij een album begon vol te plakken met spaarzegels van de Super de Boer. Op zatedag verkleed Dirk zig steevast als kip en maakt vreemde geluiden als "ja ik kom" en strooit dan eieren in het rond. Al met al is Dirk een erg zielig ventje.
Bij mijn geboorte kon ik kiezen tussen een goed geheugen of een hele dikke lul.
Ik ben vergeten wat ik heb gekozen........
pi_23111589

En dit is Jan. Vroeger heette hij jannete, maar nadat een olifant op zijn hoofd was gaan staan, hebben ze hem omgebouwd naar een jongentje. Zijn liefde voor baby's is hij nooit kwijtgeraakt, zijn vriend die net een keniaans baby'tje had geadopteerd, was hier niet zo blij mee...
  zaterdag 6 november 2004 @ 00:12:59 #160
105822 meneerikke
*jeukt aan zak.
pi_23111605

Arjen groet u. Arjen heeft sinds zijn 2e deze gevaarlijk uitziende grimas al op zijn gezicht en kan zich het ene moment niet herrinneren wat hij het vorige heeft gedaan. Ook heeft hij wel eens psychopatische neigingen. Hou je smerige groeten maar voor je Arjen,wij hoeven ze niet......

[ Bericht 0% gewijzigd door meneerikke op 06-11-2004 00:41:59 ]
pi_23111664

Dit is Mohammed. Hij is altijd al een buitenbeentje geweest. Hij is net 12 jaar oud en is hier illegaal. Hij doet zich voor als de 40 jarige pooier Sjonnie Terpstra. Hij heeft de pik op Hitler, omdat Hitler hem weg heeft gestuurd tijdens het zingen van kerstliedjes. Daarom heeft hij iedereen wijs gemaakt dat Adolf zijn soort mensen niet mag...
pi_23111704

Dit is Jack. Hij heeft heel goed geoefend op zijn pokerface, maar na zijn gokverslaving, besteedde hij zijn tijd aan het zoeken naar lege-flessen-bonnetjes van de Coop.
  zaterdag 6 november 2004 @ 00:16:42 #163
105822 meneerikke
*jeukt aan zak.
pi_23111719

Dit is bob. Kijk niet te lang in zijn ogen want hij hypnotiseerd je in een oogwenk. Bob heeft zijn opa altijd al als kontmaat willen hebben en rukt zich dan ook op de gedachte dat zijn opa hem gekleed in een kerstmannenpak anaal verwend. Ook heeft hij een PS2 met chip zodat hij gekopieerde spellen kan spelen. Jezus Christus Bob,wat moeten we toch met je aan?
  zaterdag 6 november 2004 @ 00:19:14 #164
105822 meneerikke
*jeukt aan zak.
pi_23111798

Meet Charles. Deze foto spreekt boekdelen over zijn mentale toestand dunkt me.....
pi_23111800

En dit is Freek. Door zijn vrienden wordt hij 'freak' genoemd. Hij weet niet waarom, maar het interesseert hem ook niet. Zijn enige hobby is namelijk modeltreintjes laten ontsporen.
pi_23111876
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:19 schreef _superboer_ het volgende:
[afbeelding]

En dit is Freek. Door zijn vrienden wordt hij 'freak' genoemd. Hij weet niet waarom, maar het interesseert hem ook niet. Zijn enige hobby is namelijk modeltreintjes laten ontsporen.
Die kop alleen al...
pi_23111907

Dit is dylan. Hij heeft net op de kermis een spongebob-t-shirt gewonnen. Zijn vader had 'm afgepakt, maar dylan laat zich niet op de kop zitten. Hij heeft zijn vader naar de grond geslagen en viert nu de overwinning.
  zaterdag 6 november 2004 @ 00:24:16 #168
105822 meneerikke
*jeukt aan zak.
pi_23111940

Hierboven staat Gerrit afgebeeld. Gerrit heeft last van een zeldzame chronische ziekte die hem beperkt in zijn geestelijk vermogen waardoor hij nogal graag naar de kerk gaat. Ook onderneemt hij verwoede pogingen om met zijn hamster een nieuw ras rat te kweken door de desbetreffende hamster na een offeringsritueel waarbij vliegen de vleugels worden utigescheurd keihard te neuken wat hem toegestaan word door zijn ontzettend kleine piemel. Ook aanbid hij Hitler wat tot de nodigde aanvaringen met de eerdergenoemde Mohammed leid.
  zaterdag 6 november 2004 @ 00:28:19 #169
105822 meneerikke
*jeukt aan zak.
pi_23112029

Behoeft de bovenstaande foto van Klaas en kornuiten nog commentaar???
pi_23112070

Dit is Martin. Hij lijdt aan gilles de la touret. Dit in combinatie met zijn fetisch voor paarse knuffelberen, heeft er toe geleid dat hij laatst zo ver was gekomen om het varken van de achterbuurman oraal te bevredigen.
  zaterdag 6 november 2004 @ 00:32:26 #171
105822 meneerikke
*jeukt aan zak.
pi_23112130

Deze foto toont Achmed ten voeten uit. Hij heeft het namelijk niet zo op vrouwen nadat zijn moeder hem van jongs af aan zowel geestelijk als lichamelijk mishandelde en zijn vader bedroeg met alles wat maar enigzins geil uit zn ogen keek. Als je vader je toch eens in actie kon zien Achmed. Hij zou vast trots op je zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door meneerikke op 06-11-2004 09:31:01 ]
pi_23112171

Dit is Siegfried. Siegfried lijdt aan claustrofobie. Als hij te lang op het toilet zit probeert hij de muur kapot te rammen met zijn hoofd. Daarom draagt hij een mooie helm. Zijn bril heeft hij op om zich in te leven in zijn rol bij de plaatselijke toneelclub.
  zaterdag 6 november 2004 @ 00:39:49 #173
105822 meneerikke
*jeukt aan zak.
pi_23112345

Gerard had dat laatste jointje toch maar niet moeten nemen. Nu kan hij vanavond zijn auto en de stofzuiger weer niet uit elkaar houden en stapt zo in de stofzak. Zijn vrouw zal hem morgen wel weer slaan omdat zijn kleren smerig zijn. Verman je toch eens Gerard en laat die trut zien wie er thuis de baas is!!!
pi_23112366

Dit is Heini. Heini wil graag bij de meiden in trek komen. Daarom probeert hij geil te kijken naar de buurvrouw die een mooie foto maakt. Heini is inmiddels zo'n 4 jaar van school af, maar moet nog vaak denken aan juffrouw jannete, die nu op basisschool 'de rooie hond' werkt als leraar Jan.
pi_23112441

Dit is Frans. Op zijn voorhoofd groeien haren. Zijn dagelijkse bezigheden zijn het afpersen van jongeren jonger dan 7, het anaal nemen van de melkman en trainen voor de marathon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')