die ken ik wel, van "eerder"quote:Op woensdag 3 november 2004 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
62.212.73.195 is wel ok. Altijd online en 6 map campaign. Alleen het niveau varieert heel erg.
erg matig iigquote:Op woensdag 3 november 2004 22:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat een giller hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zo van 'mijn wereld, wat doe je'
hij zo van 'ik heb hem toch gekocht'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geil!quote:Op woensdag 3 november 2004 22:22 schreef Nouk het volgende:
Ah ik kom zo.
Nee hoor, ik heb nog een blauwe dekbedovertrek, dus het is echt niet allemaal zwartquote:Op woensdag 3 november 2004 22:27 schreef Ruis het volgende:
Qyroz, mis je het blauwe niet?
fok leeft dan ook pas weer 10 seconden ofzoquote:Op woensdag 3 november 2004 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie maar 10 topics in de AT ofzo...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 3 november 2004 22:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Geil!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:06 schreef Nouk het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Q is leuk(matig).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
boeiquote:Op woensdag 3 november 2004 23:10 schreef Zwansen het volgende:
Ruud van Nistelrooij 4x gescoord!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar ik vroeg je net weer wat en je antwoord weer eens niet!quote:Op woensdag 3 november 2004 23:12 schreef Zwansen het volgende:
Mooie sig!
Uhm, ja. Hoezo?quote:Op woensdag 3 november 2004 22:19 schreef Ruis het volgende:
heb jij eigenlijk teamspeak weleens geprobeerd zwansen?
lees je t topic ook weleens of plant je gewoon af en toe een post?quote:Op woensdag 3 november 2004 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Waar vroeg je iets dan?
is t wat?quote:Op woensdag 3 november 2004 23:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, ja. Hoezo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop