Daar kan ik niet onderuit.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:36 schreef ZOWIEE het volgende:ShowChat #53: Pas op! gevaarlijk gezellig!
[..]
Zo
Ik heb schoolexamenweek popje (:').), m'n hoofd zit vol andere dingen.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:11 schreef ZOWIEE het volgende:
Het deed je kennelijk niks![]()
Maar jij bent een vrouw, die kunnen multitasken.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb het ook druk poeziewoezie, maar ik vergeet niet van die belangrijke dingen![]()
Hij maakte dat geluid dat hij klapt voor zijn mond. Dat je dan een *plop*geluid krijgt. Ik liep net langs toen hij begon te zingen :'HOORRR DE WINNDD WAAITT...." eik wil je niet lachen maar ik kon het niet onderdrukkenquote:Op woensdag 3 november 2004 16:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die staat er altijd
Zelfs in de zomer is ie wel eens sinterklaasliedjes aan het zingen. Maakte ie ook weer dat klokgeluidje erbij??![]()
subtielquote:Op woensdag 3 november 2004 21:57 schreef Dada het volgende:
He ZOWIEE mag Duiveltja er nu eindelijk op?![]()
Ja die jaquote:Op woensdag 3 november 2004 23:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij maakte dat geluid dat hij klapt voor zijn mond. Dat je dan een *plop*geluid krijgt. Ik liep net langs toen hij begon te zingen :'HOORRR DE WINNDD WAAITT...." eik wil je niet lachen maar ik kon het niet onderdrukken
Hij is altijd alleenquote:Op woensdag 3 november 2004 23:19 schreef karoltje het volgende:
Hij zal wel veel krijgen op pakjesavond.
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja die ja
Hij zingt ook wel eens 'Hoort wie klopt daar kinderen'
Oe ben je vrij?quote:Op woensdag 3 november 2004 23:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry maar ik val op vrouwenquote:Op woensdag 3 november 2004 23:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik ben vrij!!!
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Sorry maar ik val op vrouwen
Nee, je moet mijn naam zien als een knutselwerkje van mijn echte naam (Da-vid=Da-da). Geen diepere gedachte.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben jij eigenlijk een dadaïst, Dada?
Tom_Tom- weet hoe hij de vrouwtjes moet behandelenquote:Op donderdag 4 november 2004 12:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga niet akkoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |