Het is een compliment n., een compliment.quote:Op zondag 7 november 2004 16:11 schreef niksan het volgende:
[..]
dude!
* BVO meldt zich aan voor extreme image-makeover
Naja zeg je hebt meer post als mij maar vind mij toch de grootste baggeraarquote:Op zondag 7 november 2004 15:53 schreef BVO het volgende:
Mijn lijstje..
[Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Users!
Mijn posts bestaan uit louter kwaliteit.quote:Op zondag 7 november 2004 16:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Naja zeg je hebt meer post als mij maar vind mij toch de grootste baggeraar![]()
*snif snif ik ruik eigendunkquote:Op zondag 7 november 2004 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn posts bestaan uit louter kwaliteit..
Ik was bijna mod, jij hebt een ban gehad.quote:Op zondag 7 november 2004 16:19 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
*snif snif ik ruik eigendunk![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 16:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is een compliment n., een compliment..
Ik was gebant omdat ik nog vijanden heb uit mijn onz tijdquote:Op zondag 7 november 2004 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik was bijna mod, jij hebt een ban gehad.
Taste the difference..
.
Wat zijn leuke categorieën voor SHO?.
Albert Verline Award voor de grootste roddelnicht..
Wendy van Dijk Award voor populairste user.
Ludo Sanders Award voor populairste GTST'er.
Victor Couwenberg Award voor populairste ONM'er.
Creatiefste user.
Grootste baggeraar.
Enz..
quote:Op zondag 7 november 2004 12:16 schreef Dizer het volgende:
Ik heb hier een foto van hoe ik met Idols zat te kijken en te fokken tegelijk![]()
[afbeelding]
Fuck is al gezegtquote:Op zondag 7 november 2004 16:39 schreef _bigmac_ het volgende:
hier trouwens allemaal op show stemmen he
[Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Forum!
quote:Op zondag 7 november 2004 16:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die is er elk jaar
Hoezo? De feestdagen zijn toch leuk??quote:Op zondag 7 november 2004 16:49 schreef niksan het volgende:
[..]
dat is nog te vaak
quote:Op zondag 7 november 2004 16:55 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja feestdagen aan het einde van de nacht van oud en nieuw mag ik altijd kiezen kots of schijt ik alles weer uit.![]()
Jij wilt niet lekker tongen met Riann?quote:Op zondag 7 november 2004 17:01 schreef Christine het volgende:
Wat een ranzige topictitel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |