Er komt ook niets anders op dan Linuxquote:Op donderdag 4 november 2004 10:19 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
zodra ik thuis ga ik het eff nazoeken..
en word soms ook iets gezegd over een ACPI controler ?
Maar onder linux werkt die perfect als dual
vanavond als ik thuis ben voeg ik je eff toe op msn over de laatste handelingen..quote:Op donderdag 4 november 2004 12:16 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Alle vier? Dat is![]()
Natuurlijk ga ik dit vanavond gelijk voor je uitzoekenquote:Op donderdag 4 november 2004 12:16 schreef manga het volgende:
[..]
Er komt ook niets anders op dan Linux, nou ja, misschien *BSD maar in ieder geval geen Windows!
Als je me wilt mailen met je bevindingen, dan zou ik dat zeer apprecieren. Je kan me mailen op [afbeelding] .
Kan ik die gewoon aan mijn laptop hangen bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 4 november 2004 09:09 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
[afbeelding]
kiekus eff aan
maar dan 2 kleintjes he
Jah.. Je zet me weer in een zwaar pakket..quote:Op donderdag 4 november 2004 14:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik ben nog steeds geinteresseerd, maar wil wel wat meer zekerheid. Als je het spul als defect verkoopt, is het slechts een paar euro waard.
Kan ik met je afspreken dat ik dat board en cpu van je koop (vooruitbetaal) en bij niet goed functioneren, ik datgene wat niet OK is naar je terugstuur tegen refund?
Dat er 'stroom op komt' zegt niet zoveel. Heb thuis ook nog een K7s5a liggen waar na aanzetten de cpu en casefans lekker gaan spinnen, maar verder niks doet.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:36 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
Jah.. Je zet me weer in een zwaar pakket..
En ga ik even kijken wat er nog meer in de dosen ligt wat daar bij me op de kamer ligt.
Ik ga het test. voor je.
Ik weet wel dat er stroom op het moederbord komt. Ga er dus vanuit dat het mobo werkt.
Maar als het werkt heb je mischien zelf ook al door dat het niet voor 15 euro wegaat.
Dus dan word het duurder. En reken dan maar bij de 50 euro
Dus het is aan jouw of JIJ neemt de gok van 15 euro ex verzendkosten
Als ik het weer ga test ben ik weer de hele avond bezig waar ik geen zin in heb :!!
orignele doos zit nog om het mobo
Heb je al een foto gemaakt en informatie opgezocht?quote:2 x DUAL P2 Moederbord , SDRAM , ATX , USB ps2 met 2 cpu's van 333 mhz kost het 25 euro
maak gelijk eff 1quote:Op donderdag 4 november 2004 20:51 schreef manga het volgende:
[..]
Heb je al een foto gemaakt en informatie opgezocht?
waar woon je trouwens?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:37 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
ik wil het graag kwijt hoor.. Want ik wil een laptop
Nee Helaasquote:Op donderdag 4 november 2004 20:52 schreef Catch22- het volgende:
Kan je naar leeuwarden komen ofzo?
twijzelquote:Op donderdag 4 november 2004 21:23 schreef alsem het volgende:
[..]
waar woon je trouwens?
zutphen,quote:Op donderdag 4 november 2004 21:29 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
twijzel
en jij ?
hoezo heb je een laptop ?quote:Op donderdag 4 november 2004 21:41 schreef alsem het volgende:
[..]
zutphen,
twijzel ligt toch in friesland? jammer, net iets te ver weg..
neu.. kon wel wat van die onderdelen gebruiken..quote:Op donderdag 4 november 2004 21:43 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
hoezo heb je een laptop ?
Zou graag alle informatie willen hebben die je vinden kan. Dual P2 zou ook geen ramp zijn maar dan moeten er wel 450 MHz procs op kunnen. P3 is helemaal goed, heb ook nog wel aantal P3's liggen.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:22 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
maak gelijk eff 1
heb al 1 verkocht..
Heb er nog 1 liggen met een en 266 mhz erop .. 1 x
maar wel dual moederbord dit moet 15 euro kosten
foto's kan ik nu niet maken vanwege te donker.. Er is mij verteld dat het een Asus is .. p2/p3 maar dit weet ik niet zeker
gaat tot 500 mhzquote:Op donderdag 4 november 2004 21:56 schreef manga het volgende:
[..]
Zou graag alle informatie willen hebben die je vinden kan. Dual P2 zou ook geen ramp zijn maar dan moeten er wel 450 MHz procs op kunnen. P3 is helemaal goed, heb ook nog wel aantal P3's liggen.
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:27 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
gaat tot 500 mhz
tenminste dat is wat erop deze moederbord heeft gezeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |