abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23062466
quote:
Op woensdag 3 november 2004 22:19 schreef ChillyWilly het volgende:
Wat vaak vergeten wordt is dat Theo van Gogh helemaal niet specifiek anti-Moslim was. Hij was anti-alles. Als hij de kans kreeg om een Christen of een Jood aan te vallen op een bepaald punt, dan pakte hij die met twee handen aan.

Jammer dat het weer een Moslim was met de langste tenen.
Moslims hebben tere hartjes als het gaat over kritiek op de islam.
Er is geen enkele discussie mogelijk over de onfeilbaarheid van de islam en allah.
En dus zijn ze beledigd zou gauw iemand z'n bek los trekt, en keuren de moord op zo'n blasphemist goed.
pi_23062509
quote:
Op woensdag 3 november 2004 22:20 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Hey maar wat ik eigenlijk wil weten. Waarom praat je niet wat neutraler. Je praat steeds bewust of onbewust op een verdedigende manier. Je bent zelf geen moslim en je vriendin ook niet. Dus stel je wat anders op. Je komt nu gewoon niet serieus meer over op deze manier.
Ik kom gewoon met tegenargumenten steeds, normaal gesproken zouden mensen die dan proberen te weerleggen. Maar hier komen er voornamelijk gewoon weer nieuwe losse kreten, de discussie word uit de weggegaan door steeds niet te reageren op mijn argumenten, en ja dan lijkt het idd alsof ik degene ben die in verdediging gaat...
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_23062529
En die michiel smit krijgt ook nog zendtijd bij Nova ook .
pi_23062588
quote:
Op woensdag 3 november 2004 22:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik kom gewoon met tegenargumenten steeds, normaal gesproken zouden mensen die dan proberen te weerleggen. Maar hier komen er voornamelijk gewoon weer nieuwe losse kreten, de discussie word uit de weggegaan door steeds niet te reageren op mijn argumenten, en ja dan lijkt het idd alsof ik degene ben die in verdediging gaat...
Je hebt een plank voor je kop. Want iedereen komt steeds met tegen argumenten. Maar ik ben er een beetje klaar mee het topic is bijna vol en er komt toch niks nieuws meer bij. Jij gaat lekker achter de marokkaantjes staan. En ik ga lekker tv kijken.
pi_23062591
quote:
Op woensdag 3 november 2004 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat had ie te melden
pi_23062594
quote:
Op woensdag 3 november 2004 22:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dus je keurt in principe de moord goed? De consequenties zijn het probleem?

Dan hoop ik dat je vanaf nu je bek houd over de moordenaar van van Gogh, want je bent geen haar beter in dat geval
Ik keur moord zeker niet goed, maar ieder nadeel heeft zn voordeel.

Ik vind mezelf ook zeker niet beter dan de moordenaar van van Gogh. Hij was net zo menselijk als ik; hij had alleen de pech dat ie onder de invloed kon komen te staan van een wereldvreemde moslimfundamentalist die naar Nederland is gekomen omdat ie nergens anders zn zieke ideeen meer mocht verkopen onder de noemer Geloof.

Ik weet zeker dat ik in zijn situatie hetzelfde had kunnen doen.
Big dick.
pi_23062598
quote:
Op woensdag 3 november 2004 22:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zo vond ik dat iteejer bv. zo net met goede reacties kwam op mijn posts waardoor er ook eindelijk een beetje een diepgaandere discussie op gang kwam
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_23062641
quote:
Op woensdag 3 november 2004 22:26 schreef Cheese het volgende:

[..]

wat had ie te melden
Michiel: Theo dit en theo dat

Vrienden van Theo: Theo vond nieuw rechts helemaal niks. Je brengt de hitler groet verkeerd is zijn mening. Theo had net zo goed een hekel aan extreem rechts als aan extreem links.

Michiel:
pi_23062668
quote:
Op woensdag 3 november 2004 22:26 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Je hebt een plank voor je kop. Want iedereen komt steeds met tegen argumenten. Maar ik ben er een beetje klaar mee het topic is bijna vol en er komt toch niks nieuws meer bij. Jij gaat lekker achter de marokkaantjes staan. En ik ga lekker tv kijken.
Jij hebt de plank voor je kop, want ik heb duidelijk gemaakt dat ik helemaal niet vind dat de moslim danwel marokkaanse gemeenschap vrij uit gaat, in tegendeel. Ik probeer duidelijk te maken dat autochtoon NL ook niet vrij uit gaat en dat het domme Moslim-gebash en het radicale ingrijpen wat hier voor gestelt word al helemaal uit den boze is......

Maar ik ga ook weg uit dit topic, de discussie is er nu wel uit......ik zit in MUZ als je me zoekt
pi_23062678
je hebt de kans zodadelijk een nieuwe verfrissende openingspost te plaatsen in deel 26

Dat is: na 7500 posts over Van Gogh. Indrukwekkend.
pi_23062700
Dubbelpost na een half uur

[ Bericht 43% gewijzigd door Sack_Blabbath op 03-11-2004 23:10:31 ]
pi_23062750
Sja, ik hou het hier ook voor gezien. Ik wil best een discussie voeren maar niet als de hele tijd een stel trollen de boel verzieken.
pi_23063165
quote:
De AEL kreeg ook zendtijd... dus ook weer gecompenseerd zou je kunnen zeggen.
een quote uit 2 bekende boeken met dezelfde teksten:
"Gij zult niet doden"
pi_23063360
quote:
Op woensdag 3 november 2004 23:22 schreef Miyagi het volgende:

[..]

De AEL kreeg ook zendtijd... dus ook weer gecompenseerd zou je kunnen zeggen.
Dom radicaal gebrabbel compenseer je niet met ander dom radicaal gebrabbel
pi_23063768
quote:
Michiel Smit heeft anders nog nooit iemand vermoord om zijn mening hoor! Sterker nog, ook al zijn veel mensen het niet met hem eens, hij heeft groot gelijk in zijn stelling dat Nederland eens wakker moet worden om weer een fatsoenlijk, normaal land te worden. Dat we ons niet langer in ons eigen land door bepaalde groepen belachelijk moeten laten maken en dat je weer gewoon trots moet kunnen zijn op je eigen land zonder dat een of ander links figuur je voor racist uitmaakt.

Want waar het toe leidt als je de teugels maar laat vieren, hebben we nu al 3x kunnen zien (waarschijnlijk 30x, maar de onbekenden krijgen niet meer dan 5 regels in de krant). Nederland is gewoon te beschaafd voor een groep mensen die overduidelijk nog niet toe is aan onze verheven moraal, normen en waarden. Die verstaan maar één taal blijkbaar.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 3 november 2004 @ 23:48:21 #291
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23063831
quote:
Op woensdag 3 november 2004 23:46 schreef StefanP het volgende:

[..]

Michiel Smit heeft anders nog nooit iemand vermoord om zijn mening hoor! Sterker nog, ook al zijn veel mensen het niet met hem eens, hij heeft groot gelijk in zijn stelling dat Nederland eens wakker moet worden om weer een fatsoenlijk, normaal land te worden. Dat we ons niet langer in ons eigen land door bepaalde groepen belachelijk moeten laten maken en dat je weer gewoon trots moet kunnen zijn op je eigen land zonder dat een of ander links figuur je voor racist uitmaakt.

Want waar het toe leidt als je de teugels maar laat vieren, hebben we nu al 3x kunnen zien (waarschijnlijk 30x, maar de onbekenden krijgen niet meer dan 5 regels in de krant). Nederland is gewoon te beschaafd voor een groep mensen die overduidelijk nog niet toe is aan onze verheven moraal, normen en waarden. Die verstaan maar één taal blijkbaar.
Michiel Smit is een ordinaire lijkenpikker, over de rug van anderen een politiek slaatje te proberen te slaan met als enig doel zelfverheerlijking
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23063834
Laten we het er op houden dat wij het recht hebben om te botsen, dat meningsverschillen zijn toegestaan in ons land.
Dat is de weelde van de vrije democratie, waar in ons land eeuwen voor gevochten is en die we moeten koesteren.

Mensen uit culturen die gewend zijn aan onderdrukking en voor wie relativeren een wereldvreemd woord is, moeten zich eens achter hun oren krabben wat ze eigenlijk in Nederland te zoeken hebben.
En dat zie ik wel als één hoopvol punt. De mensen groeien meer naar elkaar toe.
Het idee dat bijna iedereen heeft is: er is een grens ver overschreden, tot hier en niet verder.
Soms moet je je rug rechten en een keiharde grens stellen.
Dat moeten de Nederlandse Nederlanders doen, maar ook de Turkse en Marokkaanse Nederlanders.
Want de oplossing ligt op dit moment niet zozeer bij ons, danwel bij hen.
Zij moeten zich distantiëren van hun extremistische landgenoten.
En als ze dat doen, dan weet ik zeker dat Nederland die Marokkanen niet de rug toekeert.
Maar eenieder die zegt dat Theo het er eigenlijk naar gemaakt heeft, snapt niets van de vrije democratie en woont in het verkeerde land.

Theo kwam altijd hard uit de hoek, maar was als programmamaker zeer betrokken bij de kloof tussen Moslims en Nederlanders. Hij heeft niet voor niets Najib en Julia gemaakt, en Cool en Submission.
Naar ik nu begrijp heeft ie met Submission zijn doodvonnis getekend.
Het projecteren van Koranteksten op een vrouwenlichaam schijnt een doodzonde te zijn.
Het is ook daarom dat Hans Teeuwen het niet heeft aangedurft om met een gekke stem Koranteksten in zijn show voor te dragen, het was te riskant.

Zover zijn we dus afgegleden. Dat je voor je eigen veiligheid maar beter niet kunt zeggen wat je denkt, want dan kom je terecht op de lijst van Moslim-fundamentalisten.
En daarmee is het afglijden van ons vrije land al in volle gang.
We houden onze mond maar, uit angst voor een heilige oorlog tegen ons.

Goddank lees ik vandaag op dit forum vele wijze woorden van mensen (Milagro!!) die hun mond niet houden, maar de grens trekken.

Tot slot heeft Theo nu hij afgeslacht is dus gelijk gekregen: de vijfde collone is aan haar opmars begonnen. Het vrije woord is de keel afgesneden.
Het is een walgelijke daad en in mijn ogen juist NIET van een gestoorde gek.
Ik ken maar weinig gekken met een heel wapenarsenaal in hun schoudertas.
Het is zeer doelbewuste en gerichte actie geweest.
Met het gestoorde gek scenario bagataliseren deze mensen bovendien ook nog deze moord. Ooh, het was maar een gestoorde gek. Ga allemaal maar weer rustig slapen.
Nee, nee, nee.

Het woord is nu aan de Moslims.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_23063963
Bla bla die jongen is hier geboren en opgegroeid dus overal bekend mee. nu jij!
pi_23063980
quote:
Op woensdag 3 november 2004 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dom radicaal gebrabbel compenseer je niet met ander dom radicaal gebrabbel
quote:
Maar ik ga ook weg uit dit topic, de discussie is er nu wel uit......ik zit in MUZ als je me zoekt
<blabla_mode>voor iemand die weg is, kom je verdomd vaak terug.. </blabla_mode>

voor een woordkunstenaar vertoon je tevens weinig kunsten. maar dat is de vrijheid die ik neem om m'n mening te uiten...

kom dan ook met wat zinnigs terug..
een quote uit 2 bekende boeken met dezelfde teksten:
"Gij zult niet doden"
  woensdag 3 november 2004 @ 23:55:11 #295
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23064012
quote:
Op woensdag 3 november 2004 21:42 schreef Gallo het volgende:

[..]

Zijn mening mag niet gehoord worden ?
niet als ie daarmee oproept om anderen te vermoorden...
Neerkomen wel!
pi_23064014
quote:
Op woensdag 3 november 2004 23:48 schreef Re het volgende:

[..]

Michiel Smit is een ordinaire lijkenpikker, over de rug van anderen een politiek slaatje te proberen te slaan met als enig doel zelfverheerlijking
Goh dat kan zo in de lijst met "Fortuijn is de Mussolini van de lage landen", "Fortuijn zou Anne Frank nog verraden", "Fortuijn is een untermensch" en andere uitspraken van hoogeëerde linkse prominenten. Juist de mensen die verantwoordelijk zijn voor alle geneugten van de multiculturele samenleving. Om maar niet van de dood van Fortuijn te spreken. Vrienden van je zeker?

Wee de gebeente als het verheven linkse clubje lucht krijgt van iets wat ze niet zint. Daar hoor jij blijkbaar ook toe.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_23064035
quote:
Op woensdag 3 november 2004 23:48 schreef dolfg het volgende:

Met het gestoorde gek scenario bagataliseren deze mensen bovendien ook nog deze moord. Ooh, het was maar een gestoorde gek. Ga allemaal maar weer rustig slapen.
Nee, nee, nee.
Mooi en treffend verwoord. Maar goed, je zou "gestoorde gek" ook als iemand die compleet buiten de norm handelt kunnen zien, zo doe ik het. Ik bedoel, moord! Op iemand die "alleen maar" een hele grote bek heeft! Hoe onvoorstelbaar. Ik zou graag zien dat de moordenaar na onderzoek volstrekt psychotisch blijkt, was het maar zo.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_23064045
quote:
Op woensdag 3 november 2004 23:54 schreef Miyagi het volgende:

[..]

[..]

<blabla_mode>voor iemand die weg is, kom je verdomd vaak terug.. </blabla_mode>
1x pas, naja dit is de 2de dan, maar dit stomme topic komt steeds weer omhoog in MyActive topics en ik ben dan toch steeds zo nieuwsgierig dat ik weer ga meelezen. Als deze nou ff snel vol is dat beloof ik dat ik in de volgende niet meer ga posten (vanavond) zodat ie niet in MyAT komt te staan
  woensdag 3 november 2004 @ 23:58:00 #299
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23064079
quote:
Op woensdag 3 november 2004 22:12 schreef Meki het volgende:

[..]

We hebben de dader gevonden
Hirsi Ali Eist het op
moeilijk he lezen, als je dat nou eerst eens leert zodat je het deel waar je op doelt in de juiste context kunt plaatsen dan hebben we het er nog eens over
Neerkomen wel!
  woensdag 3 november 2004 @ 23:58:15 #300
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23064087
quote:
Op woensdag 3 november 2004 23:55 schreef StefanP het volgende:
blaat
jammer, je gaat niet door naar de volgende ronde
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties