Moslims hebben tere hartjes als het gaat over kritiek op de islam.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:19 schreef ChillyWilly het volgende:
Wat vaak vergeten wordt is dat Theo van Gogh helemaal niet specifiek anti-Moslim was. Hij was anti-alles. Als hij de kans kreeg om een Christen of een Jood aan te vallen op een bepaald punt, dan pakte hij die met twee handen aan.
Jammer dat het weer een Moslim was met de langste tenen.
Ik kom gewoon met tegenargumenten steeds, normaal gesproken zouden mensen die dan proberen te weerleggen. Maar hier komen er voornamelijk gewoon weer nieuwe losse kreten, de discussie word uit de weggegaan door steeds niet te reageren op mijn argumenten, en ja dan lijkt het idd alsof ik degene ben die in verdediging gaat...quote:Op woensdag 3 november 2004 22:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hey maar wat ik eigenlijk wil weten. Waarom praat je niet wat neutraler. Je praat steeds bewust of onbewust op een verdedigende manier. Je bent zelf geen moslim en je vriendin ook niet. Dus stel je wat anders op. Je komt nu gewoon niet serieus meer over op deze manier.
Je hebt een plank voor je kop. Want iedereen komt steeds met tegen argumenten. Maar ik ben er een beetje klaar mee het topic is bijna vol en er komt toch niks nieuws meer bij. Jij gaat lekker achter de marokkaantjes staan. En ik ga lekker tv kijken.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kom gewoon met tegenargumenten steeds, normaal gesproken zouden mensen die dan proberen te weerleggen. Maar hier komen er voornamelijk gewoon weer nieuwe losse kreten, de discussie word uit de weggegaan door steeds niet te reageren op mijn argumenten, en ja dan lijkt het idd alsof ik degene ben die in verdediging gaat...
wat had ie te meldenquote:Op woensdag 3 november 2004 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
En diemichiel smit
krijgt ook nog zendtijd bij Nova ook
.
Ik keur moord zeker niet goed, maar ieder nadeel heeft zn voordeel.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus je keurt in principe de moord goed? De consequenties zijn het probleem?
Dan hoop ik dat je vanaf nu je bek houd over de moordenaar van van Gogh, want je bent geen haar beter in dat geval
Zo vond ik dat iteejer bv. zo net met goede reacties kwam op mijn posts waardoor er ook eindelijk een beetje een diepgaandere discussie op gang kwamquote:Op woensdag 3 november 2004 22:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kom gewoon met tegenargumenten steeds, normaal gesproken zouden mensen die dan proberen te weerleggen. Maar hier komen er voornamelijk gewoon weer nieuwe losse kreten, de discussie word uit de weggegaan door steeds niet te reageren op mijn argumenten, en ja dan lijkt het idd alsof ik degene ben die in verdediging gaat...
Michiel: Theo dit en theo datquote:Op woensdag 3 november 2004 22:26 schreef Cheese het volgende:
[..]
wat had ie te melden
Jij hebt de plank voor je kop, want ik heb duidelijk gemaakt dat ik helemaal niet vind dat de moslim danwel marokkaanse gemeenschap vrij uit gaat, in tegendeel. Ik probeer duidelijk te maken dat autochtoon NL ook niet vrij uit gaat en dat het domme Moslim-gebash en het radicale ingrijpen wat hier voor gestelt word al helemaal uit den boze is......quote:Op woensdag 3 november 2004 22:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Je hebt een plank voor je kop. Want iedereen komt steeds met tegen argumenten. Maar ik ben er een beetje klaar mee het topic is bijna vol en er komt toch niks nieuws meer bij. Jij gaat lekker achter de marokkaantjes staan. En ik ga lekker tv kijken.![]()
De AEL kreeg ook zendtijd... dus ook weer gecompenseerd zou je kunnen zeggen.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
En diemichiel smit
.
Dom radicaal gebrabbel compenseer je niet met ander dom radicaal gebrabbelquote:Op woensdag 3 november 2004 23:22 schreef Miyagi het volgende:
[..]
De AEL kreeg ook zendtijd... dus ook weer gecompenseerd zou je kunnen zeggen.
Michiel Smit heeft anders nog nooit iemand vermoord om zijn mening hoor! Sterker nog, ook al zijn veel mensen het niet met hem eens, hij heeft groot gelijk in zijn stelling dat Nederland eens wakker moet worden om weer een fatsoenlijk, normaal land te worden. Dat we ons niet langer in ons eigen land door bepaalde groepen belachelijk moeten laten maken en dat je weer gewoon trots moet kunnen zijn op je eigen land zonder dat een of ander links figuur je voor racist uitmaakt.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
En diemichiel smit
.
Michiel Smit is een ordinaire lijkenpikker, over de rug van anderen een politiek slaatje te proberen te slaan met als enig doel zelfverheerlijkingquote:Op woensdag 3 november 2004 23:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
Michiel Smit heeft anders nog nooit iemand vermoord om zijn mening hoor! Sterker nog, ook al zijn veel mensen het niet met hem eens, hij heeft groot gelijk in zijn stelling dat Nederland eens wakker moet worden om weer een fatsoenlijk, normaal land te worden. Dat we ons niet langer in ons eigen land door bepaalde groepen belachelijk moeten laten maken en dat je weer gewoon trots moet kunnen zijn op je eigen land zonder dat een of ander links figuur je voor racist uitmaakt.
Want waar het toe leidt als je de teugels maar laat vieren, hebben we nu al 3x kunnen zien (waarschijnlijk 30x, maar de onbekenden krijgen niet meer dan 5 regels in de krant). Nederland is gewoon te beschaafd voor een groep mensen die overduidelijk nog niet toe is aan onze verheven moraal, normen en waarden. Die verstaan maar één taal blijkbaar.
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dom radicaal gebrabbel compenseer je niet met ander dom radicaal gebrabbel
<blabla_mode>voor iemand die weg is, kom je verdomd vaak terug.. </blabla_mode>quote:Maar ik ga ook weg uit dit topic, de discussie is er nu wel uit......ik zit in MUZ als je me zoekt
niet als ie daarmee oproept om anderen te vermoorden...quote:Op woensdag 3 november 2004 21:42 schreef Gallo het volgende:
[..]
Zijn mening mag niet gehoord worden ?
Goh dat kan zo in de lijst met "Fortuijn is de Mussolini van de lage landen", "Fortuijn zou Anne Frank nog verraden", "Fortuijn is een untermensch" en andere uitspraken van hoogeëerde linkse prominenten. Juist de mensen die verantwoordelijk zijn voor alle geneugten van de multiculturele samenleving. Om maar niet van de dood van Fortuijn te spreken. Vrienden van je zeker?quote:Op woensdag 3 november 2004 23:48 schreef Re het volgende:
[..]
Michiel Smit is een ordinaire lijkenpikker, over de rug van anderen een politiek slaatje te proberen te slaan met als enig doel zelfverheerlijking
Mooi en treffend verwoord. Maar goed, je zou "gestoorde gek" ook als iemand die compleet buiten de norm handelt kunnen zien, zo doe ik het. Ik bedoel, moord! Op iemand die "alleen maar" een hele grote bek heeft! Hoe onvoorstelbaar. Ik zou graag zien dat de moordenaar na onderzoek volstrekt psychotisch blijkt, was het maar zo.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:48 schreef dolfg het volgende:
Met het gestoorde gek scenario bagataliseren deze mensen bovendien ook nog deze moord. Ooh, het was maar een gestoorde gek. Ga allemaal maar weer rustig slapen.
Nee, nee, nee.
1x pas, naja dit is de 2de dan, maar dit stomme topic komt steeds weer omhoog in MyActive topics en ik ben dan toch steeds zo nieuwsgierig dat ik weer ga meelezen. Als deze nou ff snel vol is dat beloof ik dat ik in de volgende niet meer ga posten (vanavond) zodat ie niet in MyAT komt te staanquote:Op woensdag 3 november 2004 23:54 schreef Miyagi het volgende:
[..]
[..]
<blabla_mode>voor iemand die weg is, kom je verdomd vaak terug.. </blabla_mode>
moeilijk he lezen, als je dat nou eerst eens leert zodat je het deel waar je op doelt in de juiste context kunt plaatsen dan hebben we het er nog eens overquote:Op woensdag 3 november 2004 22:12 schreef Meki het volgende:
[..]
We hebben de dader gevonden
Hirsi Ali Eist het op
jammer, je gaat niet door naar de volgende rondequote:Op woensdag 3 november 2004 23:55 schreef StefanP het volgende:
blaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |