hmm vond ik wel meevallen .. maarja ik heb dan ook danko jones op Lowlands gezien die het halve concert praattequote:Op zondag 14 november 2004 01:39 schreef Sjoewe het volgende:
PTW viel me echt tegen, die gast moest gewoon niet zoveel lullen en vooral meer zingen, steeds als de sfeer er een beetje in kwam begon 'ie weer "ow it's so nice bla bla bla"
Tja het was mn slaapplaats die moest ik veilig stellenquote:Op zondag 14 november 2004 17:50 schreef Diverse_Reality het volgende:
Laat je hem toch lekker zelf richting FEBO strompelen?.
Hey pino, ik heb je gisteren al gemailed! Mail eens terug!quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:29 schreef dunc het volgende:
Ze waren best okeeDie 2e support act was ook goed te doen. Dillinger zelf was als verwacht.. hard beuken. Had het halverwege wel gezien eigenlijk.
Ik vind Textures een van de beste bands in dit genre, van eigen bodem. Trouwens, in Groningen speelden ook 37 Stabwoundz. Iemand daar nog iets over te zeggen? (in het voorprogramma van DEP)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:54 schreef mr_cucumber het volgende:
Ik was present, en jezes wat het was het weer vet, met alle respect voor Textures want dat vond ik ook een zeer goed optreden, maar Dillinger stak er toch weer met kop en schouders bovenuit.
Dat zijn ze in Nederland zeker, check trouwens Isle of Man ook eens ( www.isleofman.nl ) beetje hetzelfde genrequote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:28 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ik vind Textures een van de beste bands in dit genre, van eigen bodem. Trouwens, in Groningen speelden ook 37 Stabwoundz. Iemand daar nog iets over te zeggen? (in het voorprogramma van DEP)
Eerlijk gezegd heb ik niets vreemds gehoord aan de overgangen, tenminste, ze speelden het niet anders als op de cd. Dat de overgangen niet helemaal volgens het boekje gaan wil niet zeggen dat ze niet kloppenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:43 schreef Komakie het volgende:
Textures waren op zich ook nog wel ok trouwens.
Hadden een paar nummers die wel ok waren.
Maar ik vond de meeste nummers van los zand bij mekaar geraapt. Overgangen die niet klopten enzo. Kon je een paar keer duidelijk horen. Wel jammer.
Misschien dat ik me dan verkeerd heb uitgedrukt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:02 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik niets vreemds gehoord aan de overgangen, tenminste, ze speelden het niet anders als op de cd. Dat de overgangen niet helemaal volgens het boekje gaan wil niet zeggen dat ze niet kloppen
Komakie doelde op Texturesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:40 schreef Summoner het volgende:
Ach juh, bands als DEP doen gewoon simpelweg niet aan overgangen.
Mijn zegen hebben ze in ieder geval. Who needs overgangen als je gewoon met stijl van de math-hak op de melotak kan springen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |