abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23293085
Beetje een rare avond gister, op het kaartje stond 8 uur aanvang, op de site 7 uur, dus gebeld en dat mens aan de telefoon zei half 8. Dus komen we daar rond half 9..is Dillinger al bezig...bleek dus dat Poison the Well om half 8 al begonnen was, beetje jammer, dus om half 10 ofzo waren ze klaar, en omdat er later in de Melkweg nog een of ander feest was gign de bar ook om 10 uur dicht..hoorde van meer mensen om me heen dat ze een beetje verbaasd waren over de gang van zaken en dus halverwege Dillinger pas binnen kwamen zakken..

Maargoed, het geluid was super, en het optreden ook, kort maar krachtig zullen we maar zeggen.
  Moderator zaterdag 13 november 2004 @ 18:46:20 #27
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23293128
dat is idd wel lullig ! Zal wel door de melkweg komen die hadden vast minder tijd vandaar dat burst daar dan ook niet optrad !
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_23293240
Klopt, het was al aangegeven dat er geen ruimte was voor Burst (waar ik ook wel van baalde), maargoed met Poison the Well en Dillinger kon ik ook wel leven, beetje jammer aleen dat het zo liep.

Volgens die dame aan de telefoon was het een foutje van ticketservice trouwens.
  zaterdag 13 november 2004 @ 19:18:19 #29
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23293888
Burst heb je niet veel aan gemist, dat was IMHO echt butt.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23295053
Ah..op cd vind ik ze namelijk wel heel erg koel, dus was wel benieuwd
  zaterdag 13 november 2004 @ 21:24:43 #31
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_23296470
In Groningen was Burst anders flink vet, net als op cd.
  Moderator zondag 14 november 2004 @ 00:48:26 #32
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23299288
tja dillinger stond er in utrecht met kop en schouders bovenuit .. maar die andere twee waren zeker ok
  zondag 14 november 2004 @ 01:39:54 #33
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23300191
PTW viel me echt tegen, die gast moest gewoon niet zoveel lullen en vooral meer zingen, steeds als de sfeer er een beetje in kwam begon 'ie weer "ow it's so nice bla bla bla "
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  Moderator zondag 14 november 2004 @ 01:43:28 #34
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23300274
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:39 schreef Sjoewe het volgende:
PTW viel me echt tegen, die gast moest gewoon niet zoveel lullen en vooral meer zingen, steeds als de sfeer er een beetje in kwam begon 'ie weer "ow it's so nice bla bla bla "
hmm vond ik wel meevallen .. maarja ik heb dan ook danko jones op Lowlands gezien die het halve concert praatte

PTW heb ik ook niet helemaal gezien omdat ik wat moest eten de vriendin van een vriend waarmee ik daar was had een beetje teveel gedronken
pi_23310764
Laat je hem toch lekker zelf richting FEBO strompelen? .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  Moderator zondag 14 november 2004 @ 17:52:13 #36
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23310793
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:50 schreef Diverse_Reality het volgende:
Laat je hem toch lekker zelf richting FEBO strompelen? .
Tja het was mn slaapplaats die moest ik veilig stellen
pi_23351039
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 17:29 schreef dunc het volgende:
Ze waren best okee Die 2e support act was ook goed te doen. Dillinger zelf was als verwacht.. hard beuken. Had het halverwege wel gezien eigenlijk.
Hey pino, ik heb je gisteren al gemailed! Mail eens terug!
pi_24034134
De nieuwe clip: http://www.mtv.com/bands/az/dillinger_escape_plan/artist.jhtml
goeie keuze van nummer als je het mij vraagt
pi_24035296
Die clip op mtv is wel ok
pi_24036623
Setting Fire To Sleeping Giants .
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 08:37:45 #41
18992 2nosedT
Music-addict
pi_25823829
*flinke schop*

en wie is er gister ook in Tivoli geweest om deze meesters aan het werk te zien?
oeh wat was het geweldig
pi_25824535
Ik was present, en jezes wat het was het weer vet, met alle respect voor Textures want dat vond ik ook een zeer goed optreden, maar Dillinger stak er toch weer met kop en schouders bovenuit.
pi_25826237
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 09:54 schreef mr_cucumber het volgende:
Ik was present, en jezes wat het was het weer vet, met alle respect voor Textures want dat vond ik ook een zeer goed optreden, maar Dillinger stak er toch weer met kop en schouders bovenuit.
Ik vind Textures een van de beste bands in dit genre, van eigen bodem. Trouwens, in Groningen speelden ook 37 Stabwoundz. Iemand daar nog iets over te zeggen? (in het voorprogramma van DEP)
In The Presence Of Enemies!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:43:35 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_25826570
Ik ben gisteren ook geweest.
Eigenlijk meer omdat een vriend van me graag wilde.

Ik kende ze wel. Heb een gedeelte van het optreden op lowlands gezien. Bijzonder zijn ze zeker.
De muziek zit heel bijzonder in mekaar met jazzstukken in de nummers en dan weer keihard knallen.
Wel leuk om een keer mee te maken.
Maar ik ben vooral mee gegaan omdat die vriend van me volgende week dan ook mee gaat naar Therapy?

Textures waren op zich ook nog wel ok trouwens.
Hadden een paar nummers die wel ok waren.
Maar ik vond de meeste nummers van los zand bij mekaar geraapt. Overgangen die niet klopten enzo. Kon je een paar keer duidelijk horen. Wel jammer.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_25826920
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 11:28 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Ik vind Textures een van de beste bands in dit genre, van eigen bodem. Trouwens, in Groningen speelden ook 37 Stabwoundz. Iemand daar nog iets over te zeggen? (in het voorprogramma van DEP)
Dat zijn ze in Nederland zeker, check trouwens Isle of Man ook eens ( www.isleofman.nl ) beetje hetzelfde genre
pi_25826973
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 11:43 schreef Komakie het volgende:
Textures waren op zich ook nog wel ok trouwens.
Hadden een paar nummers die wel ok waren.
Maar ik vond de meeste nummers van los zand bij mekaar geraapt. Overgangen die niet klopten enzo. Kon je een paar keer duidelijk horen. Wel jammer.
Eerlijk gezegd heb ik niets vreemds gehoord aan de overgangen, tenminste, ze speelden het niet anders als op de cd. Dat de overgangen niet helemaal volgens het boekje gaan wil niet zeggen dat ze niet kloppen
  dinsdag 29 maart 2005 @ 13:17:12 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_25828474
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 12:02 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik niets vreemds gehoord aan de overgangen, tenminste, ze speelden het niet anders als op de cd. Dat de overgangen niet helemaal volgens het boekje gaan wil niet zeggen dat ze niet kloppen
Misschien dat ik me dan verkeerd heb uitgedrukt.
Ik ken de cd niet maar ik vond de overgangen niet zo mooi.
Maar jah, meningen he
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 maart 2005 @ 14:40:32 #48
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_25830406
Ach juh, bands als DEP doen gewoon simpelweg niet aan overgangen.
Mijn zegen hebben ze in ieder geval. Who needs overgangen als je gewoon met stijl van de math-hak op de melotak kan springen.
pi_25830781
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:40 schreef Summoner het volgende:
Ach juh, bands als DEP doen gewoon simpelweg niet aan overgangen.
Mijn zegen hebben ze in ieder geval. Who needs overgangen als je gewoon met stijl van de math-hak op de melotak kan springen.
Komakie doelde op Textures
  dinsdag 29 maart 2005 @ 14:59:40 #50
105263 Litso
Interlectueel.
pi_25830920
IK heb ze een tijd (half jaar ofzo) geleden eens beluisterd in de CD-winkel, maar ik vond het veel te chaotische rotzooi...
Maar ik kwam de cd gister tegen en toch nog maar weer eens geluisterd. En ik bleek het eigenlijk behoorlijk goed te vinden
Even wennen, dat wel. Maar het is zeker niet verkeerd!
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')