abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56923743
Dinsdag naar eindhoven de gekste om naar TDEP te gaan. Heb er zin in.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_57014480
Nog meer mensen naar TDEP geweest gisteren?
Dillinger was vet. Poison The Well was wel leuk alleen het geluid was kut. Stolen Babies heb ik te weinig van kunnen zien om een mening te vormen. Maar het klonk wel oke.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:54:28 #103
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_57034391
Melkweg:
- TDEP speelde strak, maar de set was erg kort. 45 minuten, geen toegift. Dat viel wel een beetje tegen, de voorgaande concerten duurde het vaak meer dan een uur voordat ze het genoeg vonden.
Daardoor kwamen er maar weinig nummers aan bod. Deel van de nieuwe plaat, paar oude klassiekers, paar nummers van Miss Machine. Scene 'hitjes' dus eigenlijk.
- Met de nieuwe drummer had ik wat meer moeite. Hij pas muzikaal wel beter bij de nieuwe lijn van de band, maar live mis ik juist de vage jazzy stukken waar je voorheen op getrakteerd werd.
TDEP is veel meer een voortrazende trein geworden. Alle 13 hard om het zo maar te zeggen. En dat is jammer want ik vind dat zo de spanningsbogen die in de cd's zo zorgvuldig verwerkt zitten live eigenlijk verloren gaan.
- Grafkutterige scenekids Dan staan ze al in die krappe kutzaal die de oude melkweg is, dan wordt ook nog eens de helft van de vloer ingenomen door van die fucking profielsite emo's, die elkaar demonstratief de tyfus in gaan meppen. Dit was voor mij de 6de keer TDEP en ik weet ook wel dat er wat geduwd en getrokken wordt, maar dit sloeg echt nergens op. Ga elkaar op de parkeerplaats aftuigen. Een vriendin van me heeft er maybe zelfs nekletsel aan overgehouden omdat zo'n leipo boven op d'r sprong. Mooi klote.

Over het geheel: een redelijke show, ik heb ze wel eens beter gezien, en de volgende keer trek ik m'n kisten maar weer uit het vet.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_73689679
9 februari (2010) in de Paradiso, de Kleine Zaal

Kaartjes zijn 16,- excl. en vvk begint 17 oktober!
pi_73689738
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:00 schreef emokid het volgende:
9 februari (2010) in de Paradiso, de Kleine Zaal

Kaartjes zijn 16,- excl. en vvk begint 17 oktober!
Wow cool
14 SHADES OF GREY
pi_73735270
Echt wel, nieuw album ook in 2010 dus heb er zin in.
pi_77834088
Het was fucking briljant. Echt, te goed. Wat een band.
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 10:06:48 #108
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_77837027
oh kut gemist zou wel weer eens willen zien is al weer wat jaar geleden nouja jammer dan.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 17 mei 2010 @ 20:20:39 #109
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81550276
De nieuwe plaat is best ok eigenlijk
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_132510116
Zaterdag in de Melkweg, zondag in Doornroosje.
Zaterdag ben ik er bij. Voorprogramma's lijken me ook vet:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_132554639
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 13:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Zaterdag in de Melkweg, zondag in Doornroosje.
Zaterdag ben ik er bij. Voorprogramma's lijken me ook vet:
Ik ben er zaterdag zeker bij in de melkweg. Oh ja ze staan ook nog in Den Haag op dinsdag.

Steaknumbereight is zeker de moeite waard.
14 SHADES OF GREY
pi_132557891
Maybeshewill ook ;)

Woensdag zijn ze in Antwerpen. Lekker dichtbij :Y
pi_132721542
Maybeshewill was echt veel toffer dan ik had verwacht. Ik heb ook het idee dat het wel een band is die meer uit concerten haalt dan uit videoclips _O_

Dillinger was ook heerlijk, ging weer lekker hard _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')