Melkweg:
- TDEP speelde strak, maar de set was erg kort. 45 minuten, geen toegift. Dat viel wel een beetje tegen, de voorgaande concerten duurde het vaak meer dan een uur voordat ze het genoeg vonden.
Daardoor kwamen er maar weinig nummers aan bod. Deel van de nieuwe plaat, paar oude klassiekers, paar nummers van Miss Machine. Scene 'hitjes' dus eigenlijk.
- Met de nieuwe drummer had ik wat meer moeite. Hij pas muzikaal wel beter bij de nieuwe lijn van de band, maar live mis ik juist de vage jazzy stukken waar je voorheen op getrakteerd werd.
TDEP is veel meer een voortrazende trein geworden.
Alle 13 hard om het zo maar te zeggen. En dat is jammer want ik vind dat zo de spanningsbogen die in de cd's zo zorgvuldig verwerkt zitten live eigenlijk verloren gaan.
- Grafkutterige scenekids

Dan staan ze al in die krappe kutzaal die de oude melkweg is, dan wordt ook nog eens de helft van de vloer ingenomen door van die fucking profielsite emo's, die elkaar demonstratief de tyfus in gaan meppen. Dit was voor mij de 6de keer TDEP en ik weet ook wel dat er wat geduwd en getrokken wordt, maar dit sloeg echt nergens op. Ga elkaar op de parkeerplaats aftuigen. Een vriendin van me heeft er maybe zelfs nekletsel aan overgehouden omdat zo'n leipo boven op d'r sprong. Mooi klote.
Over het geheel: een redelijke show, ik heb ze wel eens beter gezien, en de volgende keer trek ik m'n kisten maar weer uit het vet.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **