abonnement Unibet Coolblue
pi_23055977
Deze maakt in elk geval zeker geen muziek:




Even n.a.v. mijn klaagzang in het vorige topic: ik heb vandaag geregeld dat ik na schooltijd mag oefenen in het muzieklokaal op mijn school. Da's geweldig, want als ik na een lange werkdag eindelijk 's avonds thuiskwam schoot het heen en weer fietsen naar de oefenruimte er regelmatig bij in. Dankzij mijn collega is regelmatige oefening nu gegarandeerd. Als het nu NOG STEEDS niets wordt, tja, dan leg ik me erbij neer

[ Bericht 3% gewijzigd door thaleia op 03-11-2004 19:48:10 ]
pi_23056354


En deze.
  woensdag 3 november 2004 @ 21:12:04 #28
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_23059960
Chuck E's In Love van Rickie Lee Jones, die ken ik ook bedacht ik me net.



How come he don’t come and p.i.p. with me
Down at the meter no more?
How come he turn off the t.v.
And he hang that sign on the door?
We call and we call ’how come? ’ we say
What could make a boy behave this way?
He learn all of the lines, and every time he
Don’t suffer when he talk
And it’s true! it’s true! he sure is aquired a
Cool and inspired sorta jazz when he walk
Where’s his jacket and his old blue jeans?
If this ain’t healthy is it some kinda clean?

I think chuck e’s in love

I don’t believe what you’re saying to me
This is something I gotta see is he here?
Look in the poolhall is he here?
Look in the drugstore is he here?
No, he don’t come here no more

I’ll tell you what I saw him
He was sittin’ us down at the pantages
And whatever is that he got up his sleeve
I hope it isn’t contagious
What’s her name? is that her there?
Christ, I think he’s even combed his hair!
Is that her? what’s her name?
Oh, it’s never going to be same.
But that’s not her
I know what’s wrong--
Chuck e’s in love with the little girl who’s singing this song
Chuck e’s in love with me
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_23064678
allemaal Chuck's

Ben net naar Patricia Kaas geweest. Met name de up-tempo nummers waren erg ok . Goed gitaarspel, lekker en snel drumwerk. Het was weer leuk maar dan die parkeergarage uit .

Wordt er trouwens nog een muziek-meet gehouden begin januari? Of heeft niemand zin om dat te organiseren ?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_23064772
Chuck D, wat is daar eik van geworden?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_23065459
quote:
Op donderdag 4 november 2004 00:28 schreef julekes het volgende:
Chuck D, wat is daar eik van geworden?
Die houdt zich nog steeds bezig met Public Enemy, is actief op het internet en doet allround waar hij maar zin in heeft. Deze maand een artikel met hem en één van de beatproducers die aan diverse PE-albums heeft gewerkt in Computer Music.

en Patricia Kaas was gaaf, alleen de NS weer eens niet
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  donderdag 4 november 2004 @ 01:09:05 #32
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_23065536
Zeg sebbo, mag ik trouwens vragen wat jij in mijn driehoek te zoeken had? (En nog wel samen met SunChaser! )
Sweet dreams indeed!

Truste Muziek!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_23065613
De driehoek van Jane: een plaats voor helden.
pi_23067020
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:03 schreef Litpho het volgende:


en Patricia Kaas was gaaf, alleen de NS weer eens niet
Vertel?

en ja....ben al een kwartier aan het werk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_23067044
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:09 schreef Jane het volgende:
Zeg sebbo, mag ik trouwens vragen wat jij in mijn driehoek te zoeken had? (En nog wel samen met SunChaser! )
Is menage-a-trois in dit geval geen betere benaming?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_23068935
Wat leuk die pc's op de universiteit! Constant een irritante popup met workload too high en intensity too high. Hoe moet je anders tikken? Met een vinger tegelijk ofzo.
  donderdag 4 november 2004 @ 10:29:48 #37
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_23068999
quote:
Op donderdag 4 november 2004 10:26 schreef Seborik het volgende:
Wat leuk die pc's op de universiteit! Constant een irritante popup met workload too high en intensity too high. Hoe moet je anders tikken? Met een vinger tegelijk ofzo.
Na elke aanslag 1 minuut rusten, sebbo. En oefeningen doen. Zo voorkom je rsi!

Bizar eigenlijk wel. Op de typecursus die ik ooit deed ging het er juist om dat je zoveel mogelijk aanslagen per minuut had.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_23069052
Tijd voor mijn halfmaandelijke inquisitiegesprek met m'n begeleiders.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_23069116
quote:
Op donderdag 4 november 2004 10:32 schreef julekes het volgende:
Tijd voor mijn halfmaandelijke inquisitiegesprek met m'n begeleiders.
Ow, jij doet het ook om de twee weken... ik vind die periode erg prettig werken. Het is lang genoeg om in de tussentijd iets substantieels geproduceerd te hebben om over te kunnen praten en het duurt niet te lang voordat je vragen kunt stellen of dingen voorleggen. Hoewel dat ook via mail zou kunnen. De gesprekken verlopen bij mij ook enorm prettig en zijn gelardeerd met momenten van intens lachen om anekdotes en gevatte opmerkingen.

Ik heb net wat dingen opgehaald voor m'n onderzoek. Het is wel enorm grappig dat de mensen met wie ik vervolgens sprak allemaal op de hoogte zijn van m'n onderzoek. Kennelijk is het aan bod gekomen tijdens het onderzoeksoverleg.
pi_23069882
Sjongejongejonge... Denk je de hele club eens compleet te hebben, is er een weggeroepen naar huis en een nog bezig met projectpresentaties, waardoopr de hele onzin weer een uur verplaatst wordt, en dan hebben ze met moeite een half uurtje, want stel je voor je eigen kutplanning gaat ten koste van je pauze.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_23074374
Nou ja, uiteindelijk toch nog een goed gesprek gehad met de mannen. En mezelf beloofd met Rain dogs van Tom Waits. (Bedankt voor de tip Zander )
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_23074688
Muziek!
Heb last van m'n nek, gisteravond voor het eerst in m'n leven geheadbanged.... Wat een mooi feest was dat zeg.
pi_23082813
quote:
Op donderdag 4 november 2004 14:53 schreef Man_Made_God het volgende:
Muziek!
Heb last van m'n nek, gisteravond voor het eerst in m'n leven geheadbanged.... Wat een mooi feest was dat zeg.
dEUS-concert?
Verlies van Ajax?

Ik heb zojuist mijn zevende drumles gehad, en wat blijkt? Er is hoop. De kloof tussen mij en m'n groepsgenoten-met-gelegenheid-om-thuis-te-oefenen lijkt een stuk kleiner geworden, al is er zeker nog wel een kloof
pi_23082956
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:11 schreef thaleia het volgende:

[..]

dEUS-concert?
Verlies van Ajax?

Ik heb zojuist mijn zevende drumles gehad, en wat blijkt? Er is hoop. De kloof tussen mij en m'n groepsgenoten-met-gelegenheid-om-thuis-te-oefenen lijkt een stuk kleiner geworden, al is er zeker nog wel een kloof
Therion concert.
  vrijdag 5 november 2004 @ 07:45:44 #45
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_23090898
Ook last van mijn hoofd, maar dan gewoon verkouden/grieperig. Mooi goedkoop: het gevoel dat je 72 uur in de kroeg hebt gezeten, maar je hebt al je geld nog.....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 5 november 2004 @ 12:55:36 #46
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23095332
Ik heb ook last van mijn nek. Ik heb geen idee waarvan, volgens mij heb ik gisteren niet geheadbanged.

De vriendelijk postbode kwam vandaag met een Madness cd aan. En Deep Purple is ook al binnen. Bol.com was in ieder geval met deze 2 vrij snel.

One step beyond!
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_23095540
Welke Deep Purple? Ik ga van Madness altijd stuiteren, maar dan niet in positieve zin.

Vandaag kwam er weer een bootleg van de Fields of The Nephilim met de post. Zometeen wat cd'tjes branden voor mensen.
  vrijdag 5 november 2004 @ 13:14:41 #48
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23095750
Deep PurpleIn Rock. En van Madness The heavy heavy hits. Ook wel The best madness album in the world genoemd. Ik vind 1 cd van Madness ook wel genoeg, dus een best of is dan wel geschikt.

Jammer dat de postbode mijn pakje zo te zien erg enthousiast heeft verwerkt. Het hoesje kan gelijk de vuilnisbak in. Gelukkig heb ik nog een aantal lege hoesjes liggen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_23097055
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:04 schreef Seborik het volgende:
Ik ga van Madness altijd stuiteren, maar dan niet in positieve zin.
Een medestander! De eerste tonen van een plaat van Madness op een toch al niet leuk jaren 80-feestje vorige week waren voor mij de druppel.

Voor mij geen cd's of concerten meer voordat ik ervoor heb gezorgd dat ik niet meer structureel elke maand (veel) meer uitgeef dan er binnenkomt. Het salaris is verdorie nog geen 2 weken binnen en alweer bijna op. Ik ga mezelf te eten uitnodigen bij al die mensen die ik de afgelopen 2 weken te eten heb uitgenodigd.
  vrijdag 5 november 2004 @ 14:21:43 #50
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_23097202
Ik vind Madness (en ska in het algemeen) wel leuk, maar dan wel gedoseerd. Wat wel heel erg is, is als mensen mee gaan brullen met dat intro'tje van "the heavy heavy monster sound"...

Maar goed, ik ben maar een slome duikelaar, dus ik hoor liever reggae dan ska.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')