quote:Op woensdag 3 november 2004 12:30 schreef silver-surfer het volgende:
Wat een titel maar ja... na 872 weet je het soms niet meer
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:31 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Ja kut ik zie het net pas.. moest ff rokenquote:Op woensdag 3 november 2004 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
BASTARD![]()
Ja effies.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
Ha lieverd... ben je weer even lekker thuis!!![]()
Ik hoorde dat er een aantal protest acties komen bij een aantal grote moskeeen...quote:Op woensdag 3 november 2004 12:36 schreef Bastard het volgende:
http://nu.nl/news.jsp?n=435675&c=11
Als die stink marokkaanse gemeenschap ook eens een protestactie lieten horen dat ze dit niet pikte.. dan komen we misschien nog es ergens. Maar die kruipen liever in hun gemakkelijke slachtofferol natuurlijk.
Oh lekker dan... vooral die van 19.00 - 20.30 is bijna de moeite niet..quote:Op woensdag 3 november 2004 12:34 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja effies.
Rot tijden vandaag
09.00-12.00 uur dan van 14.30-17.30 uur en als laatst van 19.00-20.30 uur
lekker geregeld ha
Word tijd.. zonder dat lijkt het alsof ze de moord goed keuren namelijk.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een aantal protest acties komen bij een aantal grote moskeeen...
Ik ben benieuwd...
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:33 schreef Bastard het volgende:
Vanavond die bolle zn crip checken.
Op tv was iedereen ook fel tegen.. vond vooral Ali B alles wel goed verwoorden...quote:Op woensdag 3 november 2004 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Word tijd.. zonder dat lijkt het alsof ze de moord goed keuren namelijk.
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ga je naar Surfer
Nee die bollere Limbomanquote:Op woensdag 3 november 2004 12:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ga je naar Surfer
Voor mijn part roept Ali stink B op voor een optocht!quote:Op woensdag 3 november 2004 12:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Op tv was iedereen ook fel tegen.. vond vooral Ali B alles wel goed verwoorden...
Maar ze moeten het heeel duidelijk zijn en unaniem alles afkeuren. En van hun kant mogen er ook best plannen op tafel komen.. hoe pak je de losgeslagen jeugd aan.
Oh die vette Limburgerquote:Op woensdag 3 november 2004 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee die bollere Limboman
Daarom eet ik ook niet meequote:Op woensdag 3 november 2004 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh die vette Limburger![]()
als bij jouw het lunchgeld van je salaris afgaat houd je toch niks overquote:Op woensdag 3 november 2004 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:Contract getekend
Kepler, hoeveel hou je netto over bij de Makro? Procentueel gezien?
Mijn werktijden zijn van 17u tot 22u Neetje. Grap misluktquote:Op woensdag 3 november 2004 13:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
als bij jouw het lunchgeld van je salaris afgaat houd je toch niks over
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
ChocoooooooooDisgaea is binnen
Dat briefje dat erbij zit ook
Ik had niet anders verwacht van iemand die net zo van games houdtquote:Op woensdag 3 november 2004 13:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prima conditie verder toch ?
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van iemand die net zo van games houdt
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:39 schreef O-Ren het volgende:
Cho schatje wat heb je voor een geweldig plaatje![]()
Alles beter dan deze baardaap!quote:Op woensdag 3 november 2004 13:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]?
Wat bedoel je ? Ik heb wel wat geweldigs voor je maar ik weet niet of Brown het daar zo mee eens zal zijn !
pleaaassssseeeeequote:Op woensdag 3 november 2004 13:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]?
Wat bedoel je ? Ik heb wel wat geweldigs voor je maar ik weet niet of Brown het daar zo mee eens zal zijn !
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Wat stond er ook alweer op het briefje![]()
?
Die pulserende wrat bij je anus bedoel je?quote:Op woensdag 3 november 2004 13:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]?
WHAHAHAHAHAHA ,..... dat briefje!quote:
Wat ben je toch een vieze jongen af en toequote:Op woensdag 3 november 2004 13:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die pulserende wrat bij je anus bedoel je?
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:50 schreef Chocobo het volgende:
Het leuke is dat ik bij die andere mensen ook een briefje heb gedaan. Doe ik wel eens vaker....
Bij de Mariokart dude heb ik 'Pleeeeeease' geschreven
Terecht Gijsquote:Op woensdag 3 november 2004 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat bij Nadine ook eens gedaanEen Valentijsbrief
Deze baardaap is wel Gijs Gids hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 13:43 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Alles beter dan deze baardaap!
Who the F*ck is Gijs Gids?????quote:Op woensdag 3 november 2004 13:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze baardaap is wel Gijs Gids hoorGijs Gids heerst
Heeft iemand die foto nog van de eerste Gijsjes meet? Toen was er een echte Gijsgidsquote:Op woensdag 3 november 2004 13:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze baardaap is wel Gijs Gids hoorGijs Gids heerst
newbiequote:Op woensdag 3 november 2004 13:53 schreef O-Ren het volgende:
Who the F*ck is Gijs Gids?????![]()
ehum ik ben er al langer dan jij en ik weet het ook nietquote:Op woensdag 3 november 2004 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
newbie
ook geen ideequote:Op woensdag 3 november 2004 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
newbie
dinequote:Op woensdag 3 november 2004 14:03 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ehum ik ben er al langer dan jij en ik weet het ook niet![]()
likken??quote:Op woensdag 3 november 2004 14:05 schreef Nadientje het volgende:
[..]
chocolaatje![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:09 schreef Nadientje het volgende:
[..]
en opeten![]()
![]()
![]()
gaat er iemand nog uitleggen wie gijs gids is???quote:Op woensdag 3 november 2004 14:08 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij moet de newbee gijsjes een opfris cursus krijgen
idd zou het ook wel es willen wetenquote:Op woensdag 3 november 2004 14:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gaat er iemand nog uitleggen wie gijs gids is???![]()
waarom geen internet?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:16 schreef Nadientje het volgende:
we hebben volgende week gewoon 1 hele week geen internetsven die heeft het goed geregeld die zit dan in amsterdam
![]()
we gaan naar een andere provider, daemonn ofzoiets geloof ik, waarom weet ik ook nietquote:Op woensdag 3 november 2004 14:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
waarom geen internet?
nou ja ik had eerst @home en nu hebben we hcc, ben eigenlijk nooit ontevreden geweest.. nooit problemen gehad, kan wel eens gebeuren dat het internet eruit vliegt ofzoquote:Op woensdag 3 november 2004 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daemon![]()
Dat hebben mijn ouders ook, en Struisvogel ook. Erg tevreden
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:30 schreef Nadientje het volgende:
ik moet een nieuw icon
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gaat er iemand nog uitleggen wie gijs gids is???![]()
Bij @home haddden wij heel vaak dat de verbinding wegvielquote:Op woensdag 3 november 2004 14:28 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nou ja ik had eerst @home en nu hebben we hcc, ben eigenlijk nooit ontevreden geweest.. nooit problemen gehad, kan wel eens gebeuren dat het internet eruit vliegt ofzoik weet ook niet waarom we nu iets anders krijgen maar ja ik doe ook niks anders dan fok op dat ding
Hahahahahaha ja ... ik hoorde het al...quote:Op woensdag 3 november 2004 14:35 schreef Bastard het volgende:
Garmt
Toch wel 1 van de leukste tijden in de Gijsjes topics toen.. was nog met Ker.. euh die Danny Christiaan liefhebber, Nuon, en prudjequote:Op woensdag 3 november 2004 14:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]Schande !
Vind het ook grappig, altijd weer een verrassing wie ik bij jullie aan de lijn krijg.. en dat maar hemelsbreed een Kilometer verderop ofzoquote:Op woensdag 3 november 2004 14:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahaha ja ... ik hoorde het al...
Toch cool dat we je zo af en toe eens aan de lijn krijgen!!!
Prudje ken ik niet, maar Purno welquote:Op woensdag 3 november 2004 14:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch wel 1 van de leukste tijden in de Gijsjes topics toen.. was nog met Ker.. euh die Danny Christiaan liefhebber, Nuon, en prudje
Demon dusquote:Op woensdag 3 november 2004 14:18 schreef Nadientje het volgende:
[..]
we gaan naar een andere provider, daemonn ofzoiets geloof ik, waarom weet ik ook niet![]()
sven die regelt dat allemaal
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daemon![]()
zal ie wel sneller kunnen downloadenquote:Op woensdag 3 november 2004 14:28 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nou ja ik had eerst @home en nu hebben we hcc, ben eigenlijk nooit ontevreden geweest.. nooit problemen gehad, kan wel eens gebeuren dat het internet eruit vliegt ofzoik weet ook niet waarom we nu iets anders krijgen maar ja ik doe ook niks anders dan fok op dat ding
Purno inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2004 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prudje ken ik niet, maar Purno wel
Irvinequote:Op woensdag 3 november 2004 14:54 schreef Nadientje het volgende:
wie is prudje dan?![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Irvine
Check Wendy gaat naar Bali
Early Gijsjes topics.
ja die irvine vond ik maar altijd een rarequote:Op woensdag 3 november 2004 14:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Irvine
Check Wendy gaat naar Bali
Early Gijsjes topics.
Twas ook een rare... getrouwd met een vrouw die een snor heeftquote:Op woensdag 3 november 2004 14:58 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja die irvine vond ik maar altijd een raremaar ja goed jullie kenden hem he
Turkse?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:59 schreef Bastard het volgende:
Twas ook een rare... getrouwd met een vrouw die een snor heeft
Ja die fotos waren echt erg!quote:Op woensdag 3 november 2004 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Jammer dat de meeste foto's het niet meer doen.
Nee, dat is die vent op de foto van chocoquote:Op woensdag 3 november 2004 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsgids was geloof ik een wazig figuur bij de eerste Gijsmeet Nadine.
Iraansequote:Op woensdag 3 november 2004 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Turkse?
Bij jullie eerste meet liep er toch ook zo'n figuur rond?quote:Op woensdag 3 november 2004 15:00 schreef Bastard het volgende:
Nee, dat is die vent op de foto van choco
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:05 schreef -Struikrover- het volgende:
bedankt voor de post hequote:Op woensdag 3 november 2004 15:01 schreef Chocobo het volgende:
De vlucht !![]()
![]()
LD bedoel jequote:Op woensdag 3 november 2004 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij jullie eerste meet liep er toch ook zo'n figuur rond?Heb die foto's toen nog gezien.
Bastard als modquote:Op woensdag 3 november 2004 15:06 schreef Bastard het volgende:
De Gijsgids wijst de Gijs de weg.[Part37]
De 40ste Gijs Reeks "forever."
Pas maar op, kom zo je bier opzuipenquote:Op woensdag 3 november 2004 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom is het nu alweer 15:00 uur en lijkt een dag op mijn werk veel langer te duren?
Moeten we wel nog even snel halen.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Pas maar op, kom zo je bier opzuipen
Feliciteer hier [Gijs] Chocobo met zijn 28e.......quote:Op woensdag 3 november 2004 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je dat Chocobo-felicitatie topic nog ergens vinden? Volgens mij zat mijn eerste Gijs-post daarin!
Dat is de radiator Gijs. Zo`n motor heeft nogal wat koeling nodigquote:Op woensdag 3 november 2004 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
Waar de fuck is dat grote ding onder de grill voor??? Plankton met opscheppen?
quote:Ik stop met FOK!
GAM was nog iets kleiner.. maar werd wel beter gemodquote:Op woensdag 3 november 2004 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bastard als modWat een tijd was dát!
! GAM was zo tof toen
Ik als kleine n00b daar de man uithangen en Chocobo afkraken
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moeten we wel nog even snel halen.Heb niet meer zoveel in huis en Chantal heeft de auto.
Ja, daar begon het ergensquote:Op woensdag 3 november 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn eerste Gijspost was een reactie op Ker:
[..]
Ik was onwetend toen
Nee, die waar we hem feliciteren met zijn zwangere vrouw.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:11 schreef Bastard het volgende:
Feliciteer hier [Gijs] Chocobo met zijn 28e.......
Noot en ik hebben ons best gedaan. Maar de bagger is sinds jouw tijd exponentieel toegenomen.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:12 schreef Bastard het volgende:
GAM was nog iets kleiner.. maar werd wel beter gemod
Luie aarschquote:Op woensdag 3 november 2004 15:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Modden is ook ondankbaar werkquote:Op woensdag 3 november 2004 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Noot en ik hebben ons best gedaan. Maar de bagger is sinds jouw tijd exponentieel toegenomen.
ik heb er gewoon niet in gepostquote:Op woensdag 3 november 2004 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pardon, wie heeft er niet voor bier gezorgdquote:Op woensdag 3 november 2004 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Luie aarsch
quote:Gisteren wist een 9-jarig jongetje uit Sibbe te ontsnappen aan een kinderlokker, doordat het kind zich hield aan instructies van de school en van zijn ouders. Hij vroeg de man, die hem 500 euro bood als hij met hem mee ging, naar een wachtwoord. Toen die het verkeerde woord zei, rende de jongen weg. Het wachtwoord is een van de maatregelen die de school heeft genomen, na eerdere ontvoeringspogingen in de buurt. De school in Sibbe heeft nu ook de regels voor het afhalen van kleuters verscherpt. Die mogen alleen nog door de ouders zelf worden afgehaald bij de juf.
ja die van jou is lekkerquote:Op woensdag 3 november 2004 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een lelijk icon heb je Nadine
er was al gratis nieuwe content hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 15:16 schreef -Struikrover- het volgende:
De nieuwe content voor BA is er vandaag, je moet er nog voor betalen ook. Beetje kansloos zo net voor Halo 2 lijkt me
Moest eigenlijk nog zijn; alstie het wachtwoord niet weet schop `m in z`n ballen en ren hard wegquote:Op woensdag 3 november 2004 15:20 schreef Nadientje het volgende:
wat zo'n simpele oplossing voor gevolgen kunnen hebben
[..]
ik doe af en toe nog terrorist hunt om me af te reageren maar kmeer nietquote:Op woensdag 3 november 2004 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ben een beetje op RS3 uitgekeken.![]()
Moet ook nog even kip en boontjes halen, anders wordt je niet eens gevoerd.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Pardon, wie heeft er niet voor bier gezorgd![]()
topic is nog openquote:Op woensdag 3 november 2004 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
Herinner me trouwens eraan dat ik voor 11-11 nog even een langere netwerkkabel haal, anders kom ik niet eens op Live.
Die van mij is puur om te etteren vandaagquote:Op woensdag 3 november 2004 15:21 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja die van jou is lekkerik wil een nieuwe maar weet geen
en overal moet je betalen voor icons..
Jawel, maar ik rol iedere die kabel uit als ik op Live wil. Maar met dat nieuwe TV meubel red ik dat niet meer.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:24 schreef Magneet het volgende:heb je het nu nog niet eens aangesloten dan?
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die van mij is puur om te etteren vandaagMorgen weer gewoon van de game die ik op dit moment speel: GTA SA
Misschien is deze iets voor jou:
[afbeelding]
ahaquote:Op woensdag 3 november 2004 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik rol iedere die kabel uit als ik op Live wil. Maar met dat nieuwe TV meubel red ik dat niet meer.
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
bedankt voor de post he![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:26 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
Whehehequote:Op woensdag 3 november 2004 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe serieus mijn best enzo
Of dezequote:Op woensdag 3 november 2004 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien is deze iets voor jou:
[afbeelding]
Die durfde ik niet te makenquote:
Ik ga zo nog even douchen. Frisse billen.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Ga anders wat nuttigs doen, bier halen ofzo![]()
gij neemt een scheermesje en je linkerpols als je rechts bent. Draai dit om als je linkshandig bentquote:Op woensdag 3 november 2004 15:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens ook rode kleurstof nodig...waar haal ik dat ergens?
Wring een tampon uitquote:Op woensdag 3 november 2004 15:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens ook rode kleurstof nodig...waar haal ik dat ergens?
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:46 schreef kepler het volgende:
Behalve als het voor eten is: dan een snoepwinkel of drogisterij proberen
spuit-elfquote:Op woensdag 3 november 2004 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rode kleurstof kan je halen in de betere hobby en doe-het-zelf zaken
gatverdamme vuile viezerikquote:Op woensdag 3 november 2004 15:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wring een tampon uitIn openbare W.C's kan je als je even je best doet vast wel wat vinden in de disposers !
vielequote:Op woensdag 3 november 2004 15:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
gatverdamme vuile viezerik
Waar staat dat dan?quote:Op woensdag 3 november 2004 15:50 schreef kepler het volgende:
[..]
viele![]()
:')quote:Op woensdag 3 november 2004 15:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
owwwwwww viele stiekemerdquote:Op woensdag 3 november 2004 15:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waar staat dat dan?
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:49 schreef kepler het volgende:
[..]
spuit-elf
ik verdien 8.72 per uurquote:Op woensdag 3 november 2004 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaaaaaaaaaaast
Hoeveel % hou je netto over van je Makro salaris?
Thanks !quote:Op woensdag 3 november 2004 15:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:53 schreef kepler het volgende:
[..]
owwwwwww viele stiekemerd
Ja hoor. Je huissloof heeft alles gedaan voor je incl. schoongemaaktquote:Op woensdag 3 november 2004 15:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks !
Alles gelukt vandaag
Dan ga ik maar snel douchen.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Afsluit
Biertje pakt
Daarna naar Strol vertrekt
Nu nog .........................quote:Op woensdag 3 november 2004 15:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja hoor. Je huissloof heeft alles gedaan voor je incl. schoongemaakt![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:02 schreef Quinny het volgende:
Ik heb trouwens echt weer eens zin in een meet. Ben alleen bang voor wie er nu gaat vertrekken
Oh ik zou hem gewoon buiten laten wachten tot ik klaar wasquote:Op woensdag 3 november 2004 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar snel douchen.
Ikquote:Op woensdag 3 november 2004 16:02 schreef Quinny het volgende:
Ben alleen bang voor wie er nu gaat vertrekken
Zolang je niet stoned, dronken en flirt met alle gijsjes is er toch niets aan de handquote:Op woensdag 3 november 2004 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik zal jullie missen...
Gijs... dit was zo smerig om te lezen dat ik mijn ballen naar binnen voelde trekken... was vies!quote:Op woensdag 3 november 2004 15:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wring een tampon uitIn openbare W.C's kan je als je even je best doet vast wel wat vinden in de disposers !
Mag ik je dan nog een natrap gevenquote:Op woensdag 3 november 2004 16:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik
8.6 ookquote:Op woensdag 3 november 2004 16:02 schreef Chocobo het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0317705/combined
Ja.. trok die niet hier.. probeer straks thuis wel.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:08 schreef kepler het volgende:
gijsjes, download dat filmpje in het Halo2 topic. Meesterlijk
WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 3 november 2004 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs... dit was zo smerig om te lezen dat ik mijn ballen naar binnen voelde trekken... was vies!
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh ik zou hem gewoon buiten laten wachten tot ik klaar was
Alphen is 3 Kilometer verderopquote:Op woensdag 3 november 2004 16:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Aha! Dus behalve als theezakje gebruiken kun je nog andere dingen met gebuikte tampons doen.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Hoelaat kom je Gijsquote:Op woensdag 3 november 2004 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alphen is 3 Kilometer verderop
Ben al klaar...kom maar kom maar kom maar....quote:Op woensdag 3 november 2004 16:13 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aha! Dus behalve als theezakje gebruiken kun je nog andere dingen met gebuikte tampons doen.
Ben tegen 1800 thuis.. eten enzo.. uur of 1900 1930 denk?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoelaat kom je Gijs
Profiel en dan je msn adres weghalenquote:Op woensdag 3 november 2004 16:15 schreef Bastard het volgende:
Hoe haal ik trouwens die stink vlinder weg naast mijn naam
Nuchter worden !quote:Op woensdag 3 november 2004 16:15 schreef Bastard het volgende:
Nuchter worden !quote:Op woensdag 3 november 2004 16:15 schreef Bastard het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nuchter worden !![]()
Sprak hij met dubbele tong.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nuchter worden !![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Sjo
Ja van het padquote:Op woensdag 3 november 2004 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
Sprak hij met dubbele tong.
quote:Ook Nawijn eist aftreden Cohen
Uitgegeven op 03 november 2004 om 14:22 uur
Tweede Kamerlid Hilbrand Nawijn (LPF) heeft gepleit voor het aftreden van de Amsterdamse burgemeester Job Cohen. Dat deed hij woensdag in het Radio 1-programma 'Standpunt.nl'. Volgens Nawijn heeft de burgemeester gefaald op het gebied van veiligheid en aanpak van criminele jongeren.
Eerder gaf het Platform voor de Vrijheid van Meningsuiting aan woensdagavond op het Stadionplein in Amsterdam het vertrek van Cohen en minister van Binnenlandse Zaken Johan Remkes te eisen. De burgemeester zou incompetent zijn.
Nawijn wil zo snel mogelijk dat de Rijkswet op het Nederlanderschap wordt aangepast. Totnogtoe is het mogelijk in Nederland een dubbele nationaliteit te hebben. Dat bemoeilijkt uitzetting van een groep van 150 personen die bij de politie bekend staat als radicaal-islamitisch. Nawijn wil de dubbele nationaliteit afschaffen en de groep Nederland uitzetten.
Saïd Bellari, bestuurslid van de Unie van Marokkaans-Nederlandse Academici en Hbo'ers zei dinsdagavond tegen Novum Nieuws geen voorstander te zijn van het afschaffen van dubbele nationaliteiten. Hij deed die uitspraken na de, volgens hem irrelevante, uitspraak van minister Rita Verdonk voor Vreemdelingenzaken. Die zei dat de dader van de moord op Theo van Gogh een Marokkaans-Nederlandse man was. "De Marokkaanse grondwet verbiedt Marokkanen de nationaliteit af te leggen. Daar moeten we respect voor hebben vind ik", aldus Bellari.
Volgens Nawijn is een dubbele nationaliteit een belemmering voor de integratie. Ook vindt hij het niet terecht dat andere allochtonen wel afstand moeten doen van hun oorspronkelijke nationaliteit. "Deze kwestie moet worden rechtgetrokken", stelt het Kamerlid.
Heb onder de douche diep nagedacht over een scherpe reply.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:16 schreef Chocobo het volgende:![]()
Cohenquote:Op woensdag 3 november 2004 16:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Respect moet je altijd nog verdienen.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cohen
Remkes
En die Marokkanen hebben het weer meteen over respect!Tief op! Verdien het eerst maar eens!
Jij bent een lieve allochtoonquote:Op woensdag 3 november 2004 16:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb ook een dubbelle nationaliteit
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij bent een lieve allochtoon![]()
.quote:Stap eens in de auto.
dat moeten ze zowieso afschaffenquote:Op woensdag 3 november 2004 16:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb ook een dubbelle nationaliteit
Ik heb bier in huis, alleen moeten we even bijhalen anders heb ik niet genoeg als B. komt.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb je al bier dan ? Anders pak ik er hier nog een
JAZEKER,... we zijn dik 3 weken bezig geweest met die serie... echt geniaal ! Zoooo goed. We kunnen niet wachten tot we deel 2 in onze handen hebben, maar als je net dit achter de rug hebt moet je even wachten vind ik.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, heb je 24 eigenlijk al afgekeken? Hoe vond je dat einde?
En over 3 dagen worden ze wegens onrechtmatig verkregen bewijs vrijgelaten door zo'n slappe rechter waarna ze een schadevergoeding van de staat eisen.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:25 schreef Bastard het volgende:
Arrestaties radicale moslims in Amsterdam
En Halo co-op en Toadettequote:Op woensdag 3 november 2004 16:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb bier in huis, alleen moeten we even bijhalen anders heb ik niet genoeg als B. komt.
Jij komt echt alleen voor het vreten & het zuipen wa?![]()
Season 3 begin deze week op Yorin. Maar niet kijken voordat je seizoen 2 heb gezien hoor!quote:Op woensdag 3 november 2004 16:27 schreef Chocobo het volgende:
JAZEKER,... we zijn dik 3 weken bezig geweest met die serie... echt geniaal ! Zoooo goed. We kunnen niet wachten tot we deel 2 in onze handen hebben, maar als je net dit achter de rug hebt moet je even wachten vind ik.
Geniaal einde.... wat een serie !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Stil...quote:Update 15:59
De maker van de foto is de 27-jarige Amsterdammer Aron Boskma. Hij maakte de foto met zijn mobiele telefoon zonder te weten dat het Theo van Gogh was; Dat las hij pas thuis op teletekst. Boskma nam het plaatje om zijn ooggetuigeverslag tegen zijn vrienden kracht te kunnen bijzetten. ''Ik was bang dat ze me anders niet zou geloven''
Zijn verhaal: ''Ik zat in mijn auto in de Linnaeusstraat te wachten voor het stoplicht, toen ik opeens pistoolschoten hoorde. Even later kwam een man over het fietspad aanstrompelen. Hij liep een fietsster omver, ging voor mijn bumper langs en stak de weg over. Aan zijn houding kon je zien dat deze man de dood op zijn hielen had. Ik zag op dat moment nog niet dat het om Theo van Gogh ging en dat hij al een gapende snijwond in zijn hals had''
Hij vervolgt: ''Meteen daarop rende er een man voor mijn auto langs naar de overkant, achter hem aan. Op de stoep had hij hem te pakken. Met twee gestrekte armen probeerde Van Gogh zijn belager af te weren. Op dat moment stak de man hem een Rambo-mes in de hartstreek.''
Volgens Boskma was het een enorm mes, met een lemmet van circa 30 centimeter. ''Onmiddellijk daarna plantte hij ook het tweede steekwapen, een gekarteld soort koksmes, in het lichaam. Van Gogh zakte in elkaar. Ik besefte niet goed wat ik zag. Ik vond het merkwaardig dat de dader de messen direct losliet en ze niet uit het lichaam trok. Het was een beestachtige afslachting. Van Gogh is als een stier in de arena afgemaakt.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:26 schreef kepler het volgende:
[..]
dat moeten ze zowieso afschaffen
of je bent helemaal nederlander of niet
Kom je nu nog of niet?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Ongelofelijk...quote:Op woensdag 3 november 2004 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stil...
Die angst die hij tijdens die laatste minuten moet hebben gehad.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:30 schreef Bastard het volgende:
Stil...
Tof hequote:Op woensdag 3 november 2004 16:31 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus.....Noot....je sucken blijft me af en toe echt verbaasd staan.![]()
![]()
![]()
* In auto stapt *quote:Op woensdag 3 november 2004 16:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb bier in huis...
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choco, Strol... Niet slaan...Verbazing........wekkend ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jezus........................quote:Op woensdag 3 november 2004 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stil...
Ja is ff slikken als je dat zo leest... echt geslacht gewoon..quote:Op woensdag 3 november 2004 16:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jezus........................
.................................quote:Op woensdag 3 november 2004 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stil...
Kalntquote:Op woensdag 3 november 2004 16:38 schreef Bastard het volgende:
Erger nog dan prudje.
Sterkte neger.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:46 schreef mr_Brown het volgende:
kga naar huis ....... met een kutgevoel .......
Mooiquote:Op woensdag 3 november 2004 16:46 schreef mr_Brown het volgende:
kga naar huis ....... met een kutgevoel .......
Tering... hier word je weer stil van................quote:Op woensdag 3 november 2004 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stil...
Ik heb MBS gepeiptquote:Op woensdag 3 november 2004 16:38 schreef Bastard het volgende:
Die taal die af en toe hier naar klanten worden gestuurd![]()
![]()
Erger nog dan prudje.
Die jaquote:Op woensdag 3 november 2004 17:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb MBS gepeipt![]()
Ik moest gewoon hard nadenken.. wat is MBSquote:Op woensdag 3 november 2004 17:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb MBS gepeipt![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ehquote:Op woensdag 3 november 2004 18:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je wou nog wat zeggen gister op msn?
Oh.. gemistquote:Op woensdag 3 november 2004 18:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Eh
VOlgens mij dat Hans Teeuwen op tv was
Geen show ofzo, Hans zat in programma op ned 3, was een goede vriend van Theo...quote:Op woensdag 3 november 2004 18:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh.. gemist
zijn ze gvd de kip vergetenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:21 schreef Strolie75 het volgende:
Kom ik hier aan, staat tie al buiten. Boodschappen doen !!
Zijn we terug. Biertje!!!!
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
zijn ze gvd de kip vergeten![]()
Toadette
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:42 schreef ChOas het volgende:
Nouja, betekent dat we de komende 4 jaar nog goedkoop kunnen importeren uit Amerika
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:11 schreef ChOas het volgende:
Mooie quote:
congratulations:
you're not any safer.
your deficit isn't any lower.
you're not creating new jobs.
your government isn't any smaller than before.
and you'll probably never elect anyone ever again.
Zon praat film!!quote:Op woensdag 3 november 2004 19:45 schreef chibibo het volgende:
Zometeen Lock Stock & Two Smoking Barrels kijken.
die Georges ookquote:Op woensdag 3 november 2004 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
Whehehe, ik suck
Jeetje, waar jij je al druk om maakt zeg.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die Georges ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil hem al drie maanden huren of zo, maar hij was elke keer uitverhuurd.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
Zon praat film!!
Wat een mannetje hequote:Op woensdag 3 november 2004 20:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die Georges ook![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
Whehehe, ik suck
Jij snapt het.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een mannetje he
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerst B en toen Struisvogel
Hey Georges. Alles goed?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:22 schreef Georges het volgende:
[..]
Jij snapt het.![]()
No way dat ik een strategy guide voor een shooter ga kopenquote:Op woensdag 3 november 2004 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Voor iedereen die straks een echte Halo 2 overdosis wil heeft Piggyback de "Halo 2 Official Guide" aangekondigd. Het betreft een 224 pagina's tellende encyclopedie waarin de standaard gameplay, een walkthrough voor de campaign en alle multiplayer ins en outs besproken worden. Er is meer dan vier maanden aan de guide gewerkt. Naast tekst, waaronder tips, tactieken en technieken van Bungie zelf, staat het boekwerk ook boordevol met screenshots en mappen. De guide gaat zo'n 18 euro kosten.Instant Recognition: All Piggyback guides, including the Official Halo 2 Guide use official game cover art. Quality Production: All Piggyback guides are produced to the highest standards. The Official Halo 2 Guide features a matt laminated cover with spot UV varnish and the book is printed on 135 g/m² paper to ensure gamers receive a perfect guide.
[afbeelding]
Ja hoor.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey Georges. Alles goed?
Nee,... maar wel een cool boekquote:Op woensdag 3 november 2004 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No way dat ik een strategy guide voor een shooter ga kopen![]()
Mooi zo.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:26 schreef Georges het volgende:
[..]
Ja hoor.
Vind het alleen raar dat als ik wat kritiek heb, het meteen persoonlijk opgevat wordt.
True. Waar haal jij jouw guides eigenlijk? Ik wil nog de guides van onder andere ToS, Sudeki en Fable.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... maar wel een cool boek![]()
Is inderdaad wel wat gek, dat snap ik wel. Ik vind dit een leuke reeks, het enige waar ik nogal moeite mee heb is dat het zo ontzettend incrowd is.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ik vind het gek dat je ineens uit het niets kritiek hebt.
Het is ook incrowd, maar dat komt omdat iedereen elkaar nu wel goed kent. Hoe ze posten (of dat nou leuk is of nietquote:Op woensdag 3 november 2004 21:31 schreef Georges het volgende:
[..]
Is inderdaad wel wat gek, dat snap ik wel. Ik vind dit een leuke reeks, het enige waar ik nogal moeite mee heb is dat het zo ontzettend incrowd is.
Voor de rest ben ik niet iemand van reeksen, niets ten nadele van deze reeks.
Ieder zijn ding.
anders zou het een beetje suffe reeks zijnquote:Op woensdag 3 november 2004 21:31 schreef Georges het volgende:
[..]
zo ontzettend incrowd is.
zooooo'n vette filmquote:Op woensdag 3 november 2004 19:45 schreef chibibo het volgende:
Zometeen Lock Stock & Two Smoking Barrels kijken.
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:16 schreef Magneet het volgende:
en wie zat er daar onder Strol's naam te posten![]()
![]()
Ja, je reageert daar toch ook persoonlijkquote:Op woensdag 3 november 2004 21:26 schreef Georges het volgende:
[..]
Ja hoor.
Vind het alleen raar dat als ik wat kritiek heb, het meteen persoonlijk opgevat wordt.
och.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1443
Serieus last daarvanquote:Op woensdag 3 november 2004 22:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
och.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |