Hallelujah!! Ik was de amerikaanse programmering al aan het volgen omdat ik bang was dat Net5 en/of het einde van het 1e seizoen niet laat zien, en dan ook nog een half jaartje wacht met het opnieuw uitzenden van seizoen 1!quote:Op maandag 27 december 2004 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Net 5 kijkers![]()
Leuk nieuwtje voor jullie!
uit de FAQ van Net 5:
[..]
Doei Net 5 kijkers!![]()
![]()
Dat is waarschijnlijk de uitvoerende artiest van het origineel of de zoveelste cover... deze versie is van Jeff Buckley.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:28 schreef Whiskers het volgende:
John Cale
Idd. Jeff Buckley. My mistake. Het origineel is ieder geval van Leonard Cohenquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:43 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de uitvoerende artiest van het origineel of de zoveelste cover... deze versie is van Jeff Buckley.
Ah dus ik ben niet de enigste die er zo over dacht, ik vond het ook allemaal wat overdreven dit keer, je ziet amper dat ze echt zwanger is, het kunnen misschien net 2 weken zijn dat ze zwanger isquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:32 schreef RaTz het volgende:
Was het nou wel zeker dat Theresa zwanger is van Ryan, ze konden toch niet testen omdat het te gevaarlijk was voor het nog ongeboren kind?
Waarom dan al die ophef, misschien is het kind wel van Eddie...Jammer dat die Theresa alles in het roet gooit, ze had gewoon een abortus moeten nemen
Ja, ik ook. Heb ff beetje gespiekt of ik het de moeite waard vind om verder te kijken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:56 schreef Alsgeenander het volgende:
Mooie aflevering.. wel heel erg voorspelbaar, vind het ook wel erg jammer/triest allemaal. Ik heb niet zoiets van jeej ik heb zin in het volgende seizoen. Maar ga wel kijken uiteraard.
Ja bedankt NET 5, zet dus gister om 22 uur mn tv aanquote:Op maandag 27 december 2004 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Net 5 kijkers![]()
Leuk nieuwtje voor jullie!
uit de FAQ van Net 5:
[..]
Doei Net 5 kijkers!![]()
![]()
Nope, je was niet de enigequote:Op donderdag 30 december 2004 20:03 schreef Piepje het volgende:
Ik had trouwens op het laatst wel tranen in de ogen, was ik de enige?Toen Seth ook nog eens wegging, en dat Kirsten en Sandy helemaal alleen achterbleven. Vond het eigenlijk wel stom dat Seth wegging, liet hij Summer gewoon achter!
2200 my assquote:Gaan jullie ook het tweede seizoen van 'The OC' uitzenden?
Ja, we gaan na afloop van het eerste seizoen meteen door met het tweede seizoen. Dit is vanaf 4 januari 2005.
Overigens zal The OC vanaf 28 december weer om 22.00 uur worden uitgezonden in plaats van 21.30 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |