quote:Op woensdag 22 december 2004 12:54 schreef Debs het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd??![]()
Had een college, dus alles gemist![]()
Ryan neem ik aan?!quote:Op woensdag 22 december 2004 12:52 schreef sannuh het volgende:
Super leuke aflvering zeg!! Alleen beetje jammer dat Theresa zwanger is en miss wel van Seth![]()
Ik denk het ook.quote:
Ja, ze waren flink genaaid door die hoeren, maar als er zulke brede mannen aankomen kunnen ze moeilijk zeggen dat ze niet willen betalen.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:16 schreef BGN het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Vond er gisteren alleen wel een paar rare dingen in ziiten.
-Dat ze moesten betalen terwijl ze helemaal nergens om gevraagd hadden.
-Dat die gast met z'n petje hun schuld afbetaalde![]()
die pet kreeg hij als blijk van waardering dacht ik...quote:Op woensdag 22 december 2004 16:23 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Ja, ze waren flink genaaid door die hoeren, maar als er zulke brede mannen aankomen kunnen ze moeilijk zeggen dat ze niet willen betalen.
De man met het petje betaalde hun schuld niet af maar ryan had heel veel geld van hem gewonnen. Eerst blufde hij dat hij veel geld verloor maar toen het er echt om ging en voor veel geld ging spelen won hij het dus.
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:52 schreef sannuh het volgende:
Super leuke aflvering zeg!! Alleen beetje jammer dat Theresa zwanger is en miss wel van Seth![]()
Het hoeft van mij ook geen serie te worden waarin iedereen met iedereen heeft. Ze zijn al aardig op weg trouwens. Haley-Jimmy, Caleb-Julie-Lukequote:Op woensdag 22 december 2004 16:34 schreef Tallz het volgende:
[..]
jaa dat zou het verhaal nog es een wending geven..!
Ik vond het ook weer een top aflevering.. alleen jammer dat Ryan en Marissa heel de tijd aan/uit gaan.
Nee klopt, ik heb het ook alleen over Ryan en Marissa. Word een beetje standaard dat het steeds uit en aan is. De rest boeit me niet zoveel :>quote:Op woensdag 22 december 2004 17:10 schreef BGN het volgende:
[..]
Het hoeft van mij ook geen serie te worden waarin iedereen met iedereen heeft. Ze zijn al aardig op weg trouwens. Haley-Jimmy, Caleb-Julie-Luke
Ja idd van Ryan... foutjequote:
quote:Gaan jullie ook het tweede seizoen van 'The OC' uitzenden?
Ja, we gaan na afloop van het eerste seizoen meteen door met het tweede seizoen. Dit is vanaf 4 januari 2005.
Overigens zal The OC vanaf 28 december weer om 22.00 uur worden uitgezonden in plaats van 21.30 uur.
Nu dus nog niet, ook al staat het ook op de Net5 site dat het om 21:55 begint.maar ergens anders op hun site weer niet...lekker vaag wel weer maar jaquote:Overigens zal The OC vanaf 28 december weer om 22.00 uur worden uitgezonden in plaats van 21.30 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |