quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:16 schreef janimie het volgende:
geen baan/poen voor d'r pappie is denk ik de reden ?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:04 schreef jadelovespat het volgende:
ok, ff voor de zekerheid. Is er iets wat marissa tegen houd om het toch te vertellen zodra Caleb dat restaurant heeft gekocht?
Weet hij veel dat hij niet alles weetquote:Op woensdag 8 december 2004 00:26 schreef supajip het volgende:
Ik dacht dat Caleb juist bedoelde dat ie 't al wist van Julie & Luke omdat ie tegen Marissa zei dat ie ALLES al wist?
Wat een eikel trouwens zeg ik zag het ook al aankomen![]()
SPOILERRRRRRRRRRRRR !!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:11 schreef Frenkel het volgende:
Ik vond een een hele goeie aflevering en toch Ryan en marissa weer bij elkaar, voor hoe lang deze keer..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:37 schreef Crazykill het volgende:
[..]
SPOILERRRRRRRRRRRRR !!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:37 schreef Crazykill het volgende:
[..]
SPOILERRRRRRRRRRRRR !!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de spoiler gelezen terwijl ik t helemaal niet wilde lezen
![]()
maar ach
People live to learn things, and I learn to live...
Mwhoehahahahquote:Op woensdag 8 december 2004 16:56 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ik heb de spoiler gelezen terwijl ik t helemaal niet wilde lezen
![]()
maar ach![]()
Nou was ik weer vergeten wat in de spoiler stond, lees ik m weer! Ik leer t ook nooit hequote:Op woensdag 8 december 2004 17:07 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Mwhoehahahah![]()
![]()
![]()
Maarjah, 't was te verwachten , toch???
blegh ik werd zo spastisch toen summer zo deed tegen seth,quote:Op woensdag 15 december 2004 12:12 schreef Ket_Ais het volgende:
Inderdaad ja! Arme Seth! Hij verdiend gewoon veel beter!
Toch wel leuk dat Marissa zich weer lekker bedreigd voelt door de komst van Theressa.
Net5 heeft de dag van uitzending een paar keer verschoven. Het is nu op dinsdagavond 21.30hquote:Op woensdag 15 december 2004 19:48 schreef The.PhantoM het volgende:
wanneer komt ut eigenlijk? Kheb het gister gezien en een keer op donderdag? Komt het ook nog op een andere dag?
Maar ik het laatste shot waren ze beide met hun gedachten ergens anders, niet met elkaar bezig zeg maar, dus ik denk dat dat wat een voorbode is...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:21 schreef sannuh het volgende:
Nah ik vond t wel goed van Marissa dat ze zei van ja ik denk ook wel dat t goed komt met onsWas ik wel blij om
Ik hoop het niet, ik vind ze namelijk een leuk stelletje!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar ik het laatste shot waren ze beide met hun gedachten ergens anders, niet met elkaar bezig zeg maar, dus ik denk dat dat wat een voorbode is...
tis al even geleden dat het afliep met "en ze leefden nog lang en gelukkig..."quote:Op donderdag 16 december 2004 10:35 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik vind ze namelijk een leuk stelletje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |