quote:Op woensdag 3 november 2004 11:56 schreef Frenkel het volgende:
Had verwacht dat of Ryan of Marissa wel Luke en ms. Cooper zou zien in dat Motel..
misschien volgende week?
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:08 schreef coltje87 het volgende:
Shit ik heb het gemist gisterKan iemand misschien vertellen wat er gebeurd is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffff...ik dacht ff een korte uitleg te geven maar dat is niet gelukt merk ik.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ket_Ais op 03-11-2004 18:35:53 ]I used to be a schizofrenic but we're OK now
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:30 schreef coltje87 het volgende:
Haha echt heel erg bedankt! Je bent te gek
Je hebt gelijk! Consider it done!quote:Op woensdag 3 november 2004 18:31 schreef truSteh het volgende:
Anders pleur je het ff in spoilers? Je weet maar nooit, er zijn altijd van die lui die nog steeds 5 afleveringen achter lopen![]()
Ik kan niks in de gids vinden over vanavond seizoen 2.. hoe zit dat nou?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:31 schreef Aphrodite het volgende:
Vanavond hooplijk season 2![]()
![]()
Amerika!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:32 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ik kan niks in de gids vinden over vanavond seizoen 2.. hoe zit dat nou?
oooh oke! thanksquote:Op donderdag 4 november 2004 15:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Amerika!!!
In Amerika komt de eerste aflevering van seizoen 2 vanavond.
Dus er zijn een heleboel mensen die dat gaan downloaden vanavond of morgen
In Nederland is het nog gewoon op dinsdag rond de klok van 22h
het komt vanavond op de USA tv (of het is al geweest) en de meestel (ikquote:Op donderdag 4 november 2004 19:23 schreef ttboy het volgende:
Al die mensen die het van jnternet halen is leuk enzo maar ik hoor de ene persoon roepen dat het op donderdag (vanavond dus) komt en de andere weer dat het gewoon dinsdag is. Afgelopen dinsdag werdt het volgens mij niet uitgezonden. Maar vanavond kan ik niks vinden. Wie kan er nu eens duidelijkheid verschaffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |