Ik heb naar beide emailadressen een mail gestuurd als het goed is.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:01 schreef HekkeySE het volgende:
Linksys is verkocht, betaald en verstuurd!
Boschjesman, zou jij mij nogmaals kunnen mailen op menno at molog.nl of menno_m at hotmail.com ?
Nee vam Timmy heb ik hem wel gekregen? Misschien spam filter, dat zou kunnen. Heb je evt een ander mail adres warvan je kan sturen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:06 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Ik heb naar beide emailadressen een mail gestuurd als het goed is.
Weet je zeker dat je em niet hebt?
Welk email adres want ik heb nog steeds niks?!?!quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:51 schreef Boschjesman het volgende:
Verzonden.
1 email vanaf nog een ander adres naar jouw email adressen gestuurd. Ben benieuwd....quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:28 schreef Boschjesman het volgende:
mijn emailadressen:
ruben . bosch @ wanadoo . nl
of rubenbosch @ hotmail.com
Ik krijg ook niets van foutmeldingen terug. Dus ik denk dat het tussen je spamfilter is blijven hangen ofzo.
Raar gedoe..
Die heb ik dus wel gekregen.quote:Op woensdag 10 november 2004 01:28 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
1 email vanaf nog een ander adres naar jouw email adressen gestuurd. Ben benieuwd....![]()
Kan je op dat adres reageren?quote:Op woensdag 10 november 2004 12:50 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Die heb ik dus wel gekregen.
Kijk eens bij jouw spam anders, of die daar tussen zit.
Heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:18 schreef timmy-i het volgende:
hmzz ik heb dus de verkeerde adapter bij mijn access point ......
kan je me misschien ff mailen ?
Ja dat is ook wel weer een goede. Timmy kan jij zorgdragen voor de adapter richting boschjesman dan stuur ik jou de goede.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:15 schreef Boschjesman het volgende:! Lol Timmie
!
Maar ehm, kun je die adapter niet beter meteen naar mij sturen?
Anders betaal je 2 keer verzendkosten denk ik. (één keer naar hekkey, en dan weer van hem naar mij toe.)
vind ik ook prima ... .mail me ff een adres .... (je hebt geluk ik wou hem net op de post doenquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:23 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer een goede. Timmy kan jij zorgdragen voor de adapter richting boschjesman dan stuur ik jou de goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |