Dat lijkt me wel ja. Maar zeker weten doe ik het ook niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:38 schreef Duvel het volgende:
Kan die WAP54G ook in bridge mode draaien met een BEFW11S4 van Linksys?
Bod genoteerdquote:Op woensdag 3 november 2004 12:02 schreef SlaadjeBla het volgende:
40 euro inclusief verzendkosten voor het accesspoint geboden
Enig idee wat het bereik van de router is?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:58 schreef HekkeySE het volgende:
Laatste KICK
Geen idee. Red bij mij aardig ver.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:55 schreef gv het volgende:
[..]
Enig idee wat het bereik van de router is?
ps. had jij niet die toegangskaarten voor de Tommy Hilfiger Sample sale?
Effe dubbele reactiequote:Op donderdag 4 november 2004 14:41 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
Geen idee. Red bij mij aardig ver.
Ja klopt. Maar wegens omstandigheden kon ik het deze keer niks mee doen. Volgende keer weer wel.
Ja dat moet op zich wel te doen zijn. Desnoods gooi je er een illegale firmware op die het zendvermogen versterkt (dat kan bij linksys).quote:Op donderdag 4 november 2004 15:26 schreef gv het volgende:
[..]
Effe dubbele reactie
30 meter, is dat te halen. Dat is wat een merk als Sitecom opgeeft als maximaal. Maar in de praktijk haal je dat niet...
Heb je wel een toegangskaart gekregen? Deze zou ik ook graag van je over willen kopen als dat zo is
Heel ver!quote:Op donderdag 4 november 2004 11:55 schreef gv het volgende:
[..]
Enig idee wat het bereik van de router is?
gemaild.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:11 schreef thaduck het volgende:
Mocht de Linksys er nog zijn, mail dan maar ff naar ikke@thaduck.nu
Kan even niet mailen. Zou je mij kunnen mailen op menno at molog.nl ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:22 schreef timmy-i het volgende:
ik heb wel 40 euri`s over voor dat toegangspuntje .... mail me even op timmyi [op] rooot.nl
alvast dank
Zondagavond om 22:00 is de laatste mogelijkheid om te bieden. Daarna gaat hij naar de hoogste bieder.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:57 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
Kan even niet mailen. Zou je mij kunnen mailen op menno at molog.nl ?
Bod is nog relevant alhoewel timmy-i er nu overheen is gegaan.
Ja klopt. Bod genoteerd! Je hoort het vanavond om 22:00quote:Op zondag 7 november 2004 14:56 schreef Boschjesman het volgende:
Dat adslmodem, zit daar een router ingebouwd?
Zo ja, dan bied ik 20 euro..
timmy-i , je hebt het access point voor 40 euro excl. verzendkosten.quote:Op zondag 7 november 2004 22:04 schreef timmy-i het volgende:
yes! 22 uurhebbik uhm ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |