abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23045768
Na aanleiding van het topic "Leuke dingen doen met vriendinnen" (TS:Sabrina1981) hebben we bedacht dat het wel leuk/goed zou zijn om een meeting te organiseren voor verlegen Fokkers ,de oude maagden Fokkers en natuurlijk iedereen die zich thuis voelt tussen deze ,in het begin,stille schuchtere mensen.

Datum en tijd moet nog overlegd worden en de plaats ook,maar dat zal waarschijnlijk Utrecht worden.(i.v.m. de centrale ligging)

Heb je suggesties qua dag,tijdstip en invulling van het geheel,schroom niet en laat je horen.

De mensen die nu denken:"Ik wil wel ,maar ik durf niet."

Troost je,je bent niet de enige,we zijn waarschijnlijk allemaal verlegen en waarschijnlijk ben ik net zo zenuwachtig op de betreffende dag.

Dus meld je aan,want hoe meer zielen hoe meer vreugd(Cliché )
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Datum:

Zaterdag 18 december 2004.

Tijdstip en locatie

Rond 14.30u verzamelen bij het grote treintijdenbord op station Utrecht CS

Wie willen er tot nu toe mee?

Nozem
Grrrrr
Irris
CvB
sir21
Wheeled Warrior
Silent Chaos
Ghostarmor
Releaze
Evertje
Tranceptor
Omkron
Erikkll
Fred_B
Hellmondunited
Wouter.1984
T1andonly
Vitalogy
Sweetgirly
Sabrina81
RealZeus.
ttboy
M_Schtoppel
Zero2Nine
Anyanka
too-niceguy (2 pers.)
Whosvegas

[ Bericht 15% gewijzigd door DarkElf op 07-11-2004 11:18:26 (wat aanmeldingen toegevoegd) ]
pi_23045956
dat wordt dan 'gezellig'

nou ja, als er heeeeeeeeel veel mensen gaan, kom ik ook wel utrecht is heel ver weg
  woensdag 3 november 2004 @ 11:42:25 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23046306
Goed idee!
Eerste (Fok) meet is 'altijd' eng, maar als je dat doet met allemaal mensen waarmee je in hetzelfde schuitje zit kan het toch heel leuk worden?

Have fun iig!
pi_23046506
* Meldt zich ook (alvast) aan , ik hou alleen de datum etc nog even in de gaten.
pi_23046519
Ik vind het een goed idee RealZeus en Sabrina1981. Hoop dat jullie een leuke dag hebben.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_23046525
Ik heb onder voorbehoud wel interesse.
Ik denk dat een mede fokker die ik ken ook wel zin heeft.

Onder voorbehoud hoe het met datum, lokatie en o.v. e.d. zit.
pi_23046584
Leuk dat er ook gewone reacties op komen. Denk gerust mee met wat we kunnen doen. RealZeus en ik hadden al in gedachten dat we op een station willen afspreken. Daarna ergens wat gaan drinken. Natuurlijk ook een lekker hapje eten. Misschien nog een kroegje opzoeken, al denk ik dat dat misschien weer te druk wordt.
pi_23046589
hahah voel me niet echt prettig tussen mensen die niks zeggenik ben zelf ook verlegen..
maar vind het allerminst prettig om tussen nog meer mensen te zitten die al net zo zijn :-)
ik ben een vis
pi_23046654
Wie zegt dat wij niks zeggen? Misschien zijn we wel regelrechte spraakwatervallen
pi_23046797
Ik vind het een bon plan.

Mensen ontmoeten die je niet kent is altijd eng,
en bedenk je dat iedereen het eng zal vinden dus
dat zal wel een ijsbreker zijn neem ik aan

have fun iig.

[ Bericht 22% gewijzigd door DarkElf op 03-11-2004 13:05:46 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 november 2004 @ 12:04:38 #11
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_23046818
Ik begrijp dat mijn post verdwenen is. Was een beetje flauw.

Ik kom zelf niet maar vind het op zich wel een goed initiatief.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_23046847
Ik vind het een goed idee dus
heb denk ik ook wel gewoon zin om te komen en wat mensen te ontmoeten

woensdag 3 november 2004 @ 12:07:39 #13
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23046882
schijt aan de mensen met zielige reacties ik denk dat ik wel kom, afhankelijk van datum enzo natuurlijk
OJAAJOH?
pi_23046966
ligt eraan, welke datum enzo
pi_23046985
En we zetten er een paar computers neer in een lan zodat echte verlegen mensen toch kunnen meepraten.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_23047097
Wel een leuk idee, ik houd het in de gaten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_23047183
Leuk dat er al zoveel gereageerd hebben en op zich wel willen komen.
De datum en tijd gaat in onderling overleg,ik denk dat we een aantal data moeten prikken en dan de dag moeten nemen dat de meesten kunnen.

Trouwens ,verlegen mensen zijn alleen in het begin stil,als het ijs gebroken is kun je je lol op,dan wordt het echt gezellig.Dus het wordt waarschijnlijk geen zwijgavond.

En als we aan elkaar gewend zijn kunnen we alsnog naar de kroeg,want dat is natuurlijk wel handig willen we die negatieve spiraal doorbreken.(en dat zonder dat ik psychologie gestudeerd heb,knap hè)

Oh,ja mensen die het afzeiken of er dom over doen,er is bij het Fok-forum een Onzin forum,ga daar dan aub heen.

En modjes,bedankt dat jullie zo alert zijn,uiteraard zijn jullie als jullie willen ook van harte welkom.
pi_23047272
Joh.. leuk.. weer een meeting.. zou ik ook mogen komen..?
pi_23047317
Wil me bij deze wel opgeven voor vrijwilliger/medewerker.. Leuk en sociaal idee..
pi_23047371
Iedereen die wil komen mag komen.
Alleen jammer dat er zoveel ruimte ingenomen wordt door posts die er gewoon een bijdehante opmerking over maken.
Het zou toch zonde van het forum zijn als ik een deel 2 moet openen omdat mensen hier hun vrolijke opmerkingen moetn neerkalken,het is hier geen slowchattopic.
pi_23047407
leuk. TVP
Lambo of Rekt
pi_23047600
Ik wil best komen hoor, als ook niet-maagden mogen komen...
Ik ben ook niet bepaald verlegen...

hmmm...
  woensdag 3 november 2004 @ 12:55:44 #23
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_23047862
Dit zou dan de 3e officiële 'vrijgezellen'meeting worden?! Dat zou wel een mooie voortzetting worden van de jaarlijkse traditie.
Helaas mag ik deze keer niet mee.
[KNE]-Mod
pi_23048162
En weer open:

- Kap es met offtopic reacties; dit is gewoon een leuk initiatief en als je niets vindt
heb je niets te zoeken in dit topic.

- Het is géén r&p forum meet want het is een initiatief van bepaalde r&p-ers en dus gaan
we niet sleutelen aan de TT ofzo.

Natuurlijk zijn wel alle r&p-ers welkom begrijp ik eruit.

Kunnen we nu gewoon ons als normale mensen gaan gedragen die ontopic blijven?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23048386
goed idee

als het qua reizen te doen is, wil ik ook wel komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')