Ja, leuk... sneeuwfoto's !!quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:56 schreef Ouwesok het volgende:
Sneeuwpret
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Speciaal voor ongeduldige Ymke de topictitel vast aangepastYmke
Die is heel erg mooiquote:Op woensdag 3 november 2004 09:28 schreef CompuMess het volgende:
Molen in Akersloot.
Kweetut, maar je kan er niet vroeg genoeg bij zijn hé ! je raakt ook een beetje in de war door al die sinterklaas- en kerstaankledingen in winkels...quote:Op woensdag 3 november 2004 10:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die is heel erg mooi
Maar tis nog geen winter, tis nog herfst t/m 21 december :')
ik heb even een snelle tussentelling gedaan en als ik jou was zou ik zelf maar eens gaan nadenken over die onderwerpenquote:Op woensdag 3 november 2004 09:18 schreef Ymke het volgende:
Zo , en nu een nieuwe opdracht , ik ben er klaar voor
Lastig om zo'n foto goed belicht te krijgen! Erg mooi gedaan!quote:Op woensdag 3 november 2004 09:28 schreef CompuMess het volgende:
Zonsopkomst in Heiloo
Tijdens de alternatieve elfstedentocht in Finland was ik het onderwerp voor een klassieke winterfoto, ijspegels van 5-10 cm aan m'n snor, skibril, de persfotograaf was dik tevredenquote:Op woensdag 3 november 2004 16:02 schreef Borelius het volgende:
Laten we hopen dat er een winter komt die wat fotogenieke beelden gaat opleveren, mooie sneeuwpartijen, kleurrijke ijspret, centimeters dikke rijp, mega ijspegels of ijs dat gaat kruien op de dijk van Enkhuizen naar Lelystad. Ik hoop op een winter waar eens wat in te beleven valt. Lijkt me leuk, een vol topic Winter 2004-2005.
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lastig om zo'n foto goed belicht te krijgen! Erg mooi gedaan!
* Sub is jaloers!
En waar blijft die foto?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Tijdens de alternatieve elfstedentocht in Finland was ik het onderwerp voor een klassieke winterfoto, ijspegels van 5-10 cm aan m'n snor, skibril, de persfotograaf was dik tevreden
Ivo
Hier lijkt me maar 1 oplossing voorquote:Op woensdag 3 november 2004 19:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb die foto nooit teruggezien. Ik was in volle koers, dus tijd om te vragen wie de fotograaf was had ik niet. Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |