Niet aan te raden. Als een echte vrouw zo "voelt", dan ben ik heel erg teleurgesteldquote:Op woensdag 3 november 2004 02:10 schreef ChicaneBT het volgende:
Hoi mensen heeft iemand ervaring met deze 'goedkope kut' ?
[afbeelding]
Hij/zij is namelijk niet zo duur momenteel?
Zijn er mensen die het ding gebruiken en wat zijn de ervaringen?
+1 voor wat esthetisch verantwoorde mannenspeeltjes!! (Visueel? Dan doe je je ogen dicht...)quote:Op woensdag 3 november 2004 08:12 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Voor vrouwen zijn er idd genoeg mooie dingen, maar voor mannen is het meteen zo plat. Zo kut eigenlijk. Ik denk wel dat dit ook komt door de visualiteit van mannen. Die zien graag wat ze denken anders gaat het voor een grote groep verwarrend werken.
Maar ik stem ook voor mooie attributen voor mannen! Betwijfel alleen of het een gat in de markt zal zijn omdat voor een grote groep mannen masturbatie een gewoonte is en ze geen extra's nodig hebben.
Mee eens, maar ik vind het woord speeltjes altijd erg vreemd. Waarom zijn het speeltjes? Het zijn gewoon attributen, of hulpmiddelen zo je wilt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:34 schreef Bright het volgende:
[..]
+1 voor wat esthetisch verantwoorde mannenspeeltjes!! (Visueel? Dan doe je je ogen dicht...)
En uiteraard ook speeltjes die je kunt gebruiken als je samen (met een vrouw dus!) bent, zoals de vrouw ook prima speeltjes kan gebruiken waar de man bij is.
'hulpmiddelen' associeer ik meer met 'hulpstukken, anders lukt het niet'. Daarnaast doet het me gelijk denken aan de staafmixerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:00 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik vind het woord speeltjes altijd erg vreemd. Waarom zijn het speeltjes? Het zijn gewoon attributen, of hulpmiddelen zo je wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |