Ideaal voor jou dus.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:14 schreef Floyty het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, en het ziet er een beetje "nauw" uit.
Huh, hij stond vrij hoog in de topiclijst hoor. Ik heb nooit gezien dat de laatste post uit juli stamt!quote:
ik heb het dus gedaan, maar het was geen pretje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik een man was, zou ik zoiets wel willen proberen.
quote:Op woensdag 3 november 2004 02:52 schreef mvt het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
tevens in het roze en lavendel
Je voet ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:40 schreef bonke het volgende:
ik heb zo`n ding gekocht maar vond et maar niks
me voet ging der maar voor de helft in
Pappa wilde hem zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:16 schreef hallodagg het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die wel eens een nep-kut in z'n bezit heeft gehad.
totdat mijn ouders erachter kwamen, dat was minder![]()
Ja we delen 'm nu, de ene dag mag hij erop en de andere dag mag ik eropquote:
De vraag is niet of ze er achterkwamen, maar hoe ze er achterkwamenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:16 schreef hallodagg het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die wel eens een nep-kut in z'n bezit heeft gehad.
totdat mijn ouders erachter kwamen, dat was minder![]()
Ik had 'm geloof ik onder een paar tijdschriften gelegd, but i see where you're goingquote:Op zondag 8 juli 2007 12:09 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
De vraag is niet of ze er achterkwamen, maar hoe ze er achterkwamen![]()
Had je ook zo kinderachtig gereageerd, wanneer die post van een vrouw was die vertelde over haar ervaring met een dildo?quote:
Hier ben ik het absoluut mee eens. Ik deel deze verontwaardiging. Het grappige is ook nog eens dat diezelfde mensen die zo laagdunkend doen over speeltjes voor de man, zelf beweren erg ruimdenkend te zijn. Laat me niet lachen.quote:Op donderdag 2 december 2004 21:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het één sluit het ander niet uit. Ik blijf het een interessante paradox vinden: speeltjes voor dames zijn algemeen geaccepteerd, je hebt designvibo's voor op de kast, dolfijnvibo's voor de tieners, kortom, iedere vrouw aan de vibrator. Maar speeltjes voor de man zijn een enorm taboe, omringd door een viezig en plakkerig imago - sextoys zijn voor mannen die wanhopig zijn en geen vriendin hebben. Hoe komt dat toch, en komen we ooit van dat idee af?
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:16 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Hier ben ik het absoluut mee eens. Ik deel deze verontwaardiging. Het grappige is ook nog eens dat diezelfde mensen die zo laagdunkend doen over speeltjes voor de man, zelf beweren erg ruimdenkend te zijn. Laat me niet lachen.
hahahahaquote:Op woensdag 3 november 2004 09:59 schreef ejtje het volgende:
[..]
Betwijfel alleen of het een GAT![]()
in de markt zal zijn......hehehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |