abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28343829
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:05 schreef Mukie het volgende:
Ik vind het maar een plastisch iets. Kan me ook niet echt voorstellen dat hier een markt voor is.
Een dildo kun je tenminste nog samen met je partner evt gebruiken. Hier zou ik alleen maar de slappe lach van krijgen.
Idd.. das ook ut nadeel.. speeltjes voor vrouwen kan je samen gebruiken.. speeltjes voor mannen niet:S
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 juni 2005 @ 17:08:12 #122
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28344345
Waarom mannen het niks vinden?
Omdat het teveel werk is.
Mannen maken geen heel ritueel van masturberen, dat is ff rukken, klaar, douchekop erop.

ALs ik eerst een kunstkut uit de kast moet halen, opwarmen, volspuiten met glijmiddel voordat ik eens aan mijn gerief kan komen en DAARNA de hele zooi weer schoon moet maken....

Nee dank je
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:11:01 #123
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28344466
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:

douchekop erop.
quote:
Nee dank je
quote:
teveel werk
  maandag 4 juli 2005 @ 18:56:46 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28485368
hier dan maar verder )
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 4 juli 2005 @ 20:31:15 #125
20161 Sorcerer8472
Cellar door
pi_28488675
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:54 schreef Garin84 het volgende:

[..]

Idd.. das ook ut nadeel.. speeltjes voor vrouwen kan je samen gebruiken.. speeltjes voor mannen niet:S
Euh, waarom niet? Als een vrouw een man kan rukken dan kan een vrouw ook dit ding 'op' een man zetten
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  maandag 4 juli 2005 @ 20:32:15 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28488715
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Euh, waarom niet? Als een vrouw een man kan rukken dan kan een vrouw ook dit ding 'op' een man zetten
lijkt mij ook.
  maandag 4 juli 2005 @ 20:39:06 #127
8369 speknek
Another day another slay
pi_28488994
quote:
Op zondag 19 juni 2005 03:23 schreef euh.. het volgende:
Ik voel me behoorlijk genaaid na het kopen van dit kutding.
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 4 juli 2005 @ 20:43:27 #128
8369 speknek
Another day another slay
pi_28489174
Ik denk trouwens dat veel van de stoere reacties hier een vorm van onzekerheid zijn. Een vrouw kan zonder schaamte aan de dildo, omdat ze weet dat mannen dat toch retegeil vinden. Andersom is dat niet zo duidelijk, vrouwen staan al snel afkeurend tegenover mannen die zich altijd maar aftrekken. En zo niet, is dat wel de heersende gedachte onder jongens. Zie ook hier iedereen om het hardst blaten dat ze wel aan de vrouw kunnen komen. Erg schattig, maar zodra ze de computer uitzetten gaan ze zich weer stiekem op de wc zitten aftrekken en hopen dat hun moeder het niet hoort.

Persoonlijk zou ik het nog best wel een keer willen proberen, natuurlijk omdat de hand ook maar zo vertrouwd raakt. Maar ik zou me ook nog niet durven vertonen bij m'n vriendin met zo'n ding. Je weet gewoon niet hoe ze er echt over denkt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 4 juli 2005 @ 20:45:24 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28489248
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:43 schreef speknek het volgende:
Ik denk trouwens dat veel van de stoere reacties hier een vorm van onzekerheid zijn. Een vrouw kan zonder schaamte aan de dildo, omdat ze weet dat mannen dat toch retegeil vinden. Andersom is dat niet zo duidelijk, vrouwen staan al snel afkeurend tegenover mannen die zich altijd maar aftrekken. En zo niet, is dat wel de heersende gedachte onder jongens. Zie ook hier iedereen om het hardst blaten dat ze wel aan de vrouw kunnen komen. Erg schattig, maar zodra ze de computer uitzetten gaan ze zich weer stiekem op de wc zitten aftrekken en hopen dat hun moeder het niet hoort.

Persoonlijk zou ik het nog best wel een keer willen proberen, natuurlijk omdat de hand ook maar zo vertrouwd raakt. Maar ik zou me ook nog niet durven vertonen bij m'n vriendin met zo'n ding. Je weet gewoon niet hoe ze er echt over denkt.
beetje hetzelfde als een vrouw tegenkomen die een voorbinddildo geil vindt. maar dan vanuit de andere kant gezien.
  maandag 4 juli 2005 @ 20:53:16 #130
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_28489561
quote:
Op woensdag 3 november 2004 02:52 schreef mvt het volgende:

[..]

u vraagt, wij draaien.
[afbeelding]

tevens in het roze en lavendel
Handig die dop
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_28489661
Je moet wel retegeil zijn wil je je lul in zo'n ding proppen Ik denk dat ik 'm nie eens omhoog krijg met de gedachte hem daar in te stoppen... Kom op man daar s toch niks erotisch aan?
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
  maandag 4 juli 2005 @ 20:57:32 #132
8369 speknek
Another day another slay
pi_28489708
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef BrokenToe het volgende:
Je moet wel retegeil zijn wil je je lul in zo'n ding proppen Ik denk dat ik 'm nie eens omhoog krijg met de gedachte hem daar in te stoppen... Kom op man daar s toch niks erotisch aan?
Krijg je dan wel een harde plasser als je je hand ziet?
pi_28490362
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:57 schreef speknek het volgende:

[..]

Krijg je dan wel een harde plasser als je je hand ziet?
Hm daar heb ik nooit aan gedacht Als ik 'm ff voel denk ik
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:09:08 #134
84009 girllover
You had me at hello
pi_29067032
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:43 schreef speknek het volgende:

Ik las de eerste alinea van je post met grote instemming. Zo ervaar ik die stoere reacties hier ook. Complimenten voor je analyse.

Maar waarom meld je dan in die tweede alinea ook zelf nog even dat je een vriendin hebt? Ik bedoel, je verwijt anderen - begrijperlijkerwijs - hun geblaat over het toch wel aan de vrouw komen.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:06:04 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_29068226
Ik verwijt het ze omdat ik m'n persoonlijke ervaringen kan analyseren, de onzekerheid merk ik ook, jegens mijn vriendin. Het was niet de bedoeling om te benadrukken dat ik een vriendin kon krijgen. Ik wil best toegeven dat ik daarnaast ook nog masturbeer.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:14:40 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29068407
hoog of laagspringend. ik heb een keer zo'n siliconenblok gekregen op een verjaardag en dat moest dan een kut voorstellen. na twee keer duwen, en lot's of lubrication, was de vagina al uitgescheurd tot op het miniscule kontgaatje. je kan wel net doen of het op een kut lijkt, maar dat is toch net ff iets moeilijker na te bootsen dan een penis.

gewoon een mazzeltje voor de dames dus.

dit: sucks
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:50:30 #137
84009 girllover
You had me at hello
pi_29069125
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:06 schreef speknek het volgende:
Ik verwijt het ze omdat ik m'n persoonlijke ervaringen kan analyseren, de onzekerheid merk ik ook, jegens mijn vriendin. Het was niet de bedoeling om te benadrukken dat ik een vriendin kon krijgen. Ik wil best toegeven dat ik daarnaast ook nog masturbeer.
Oké, ik begrijp wat je bedoelt. Wel een vraag daarover: zou een meisje het erger vinden als haar vriend masturbeert met zo'n ding dan zonder zo'n ding?

Het kwam ook niet echt over alsof je het wild ebenadruken. Het valt me alleen zo vaak op bij mannen dat ze te pas en te onpas over hun vriendin beginnen. Dan ken je iemand helemaal niet en ben je bijvoorbeeld aan het eten dan zeggen ze opeens "Mijn vriendin houdt ook heel erg van hagelslag." En het geldt nog meer als ze kinderen hebben. Maar het zal ook wel gedeeltelijk aan mezelf liggen.

Toch verbaast me nog steeds hoe volkomen geaccepteerd speeltjes voor vrouwen lijken te zijn en hoe volkomen ongeaccepteerd speeltjes voor mannen zijn. Misschien is het, zoals ik in andere woorden al had aangegeven, omdat vrouwen als ze zo'n ding gebruiken tenminste geen slet zijn en het voor mannen veel stoerder is om bij een vrouw te scoren dan om met zo'n ding rond te lopen.
pi_29069333
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
hoog of laagspringend. ik heb een keer zo'n siliconenblok gekregen op een verjaardag en dat moest dan een kut voorstellen. na twee keer duwen, en lot's of lubrication, was de vagina al uitgescheurd tot op het miniscule kontgaatje. je kan wel net doen of het op een kut lijkt, maar dat is toch net ff iets moeilijker na te bootsen dan een penis.

gewoon een mazzeltje voor de dames dus.

dit: [[url=http://img228.imageshack.us/img228/9952/dildoinkut7to.th.jpg]afbeelding][/URL] sucks
Die foto!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:03:10 #139
84009 girllover
You had me at hello
pi_29069357
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:01 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Die foto!
Zwijmel...wat romantisch...
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:11:41 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29069505
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:01 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Die foto!
dat is dat ding dat door moet gaan voor een kut. het staat nu dus als kunstwerk op de kast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')