schandequote:Op woensdag 3 november 2004 14:53 schreef Aventura het volgende:
Hier is onlangs nog een topic over geweest.
Kan hem alleen even niet vinden...
kan dr mee doorquote:Op woensdag 1 december 2004 02:55 schreef petre86 het volgende:
snakey: http://www.x-toys.nl/previews/fleshlight.asf
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
schande![]()
ik stel voor dat je jezelf voor straf 25 keer opdrukt![]()
Hmm, valt het tenminste niet op als je dat ding voor je hebt staan en je moeder komt ineens binnenquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:42 schreef jorjor het volgende:
...
Oww, uhhh biertuhh?
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=371
![]()
dat slowmotion gedeeltequote:Op woensdag 1 december 2004 02:55 schreef petre86 het volgende:
snakey: http://www.x-toys.nl/previews/fleshlight.asf
Ik zou het echt niet weten..quote:Op woensdag 3 november 2004 02:10 schreef ChicaneBT het volgende:
Hoi mensen heeft iemand ervaring met deze 'goedkope kut' ?
[afbeelding]
Hij/zij is namelijk niet zo duur momenteel?
Zijn er mensen die het ding gebruiken en wat zijn de ervaringen?
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef krijtje het volgende:
Ik heb een Fleshlight (gewoon een standaard vagina versie) en omdat ik er super tevreden over was heb ik er pas een paar andere "inserts" bijgekocht.
Ikzelf vind het een fijn alternatief voor het gewone masturberen met de hand. Ik heb periodes dat ik hem vaak gebruik, maar ook dat ik er weken geen gebruik van maak. Uiteindelijk is het vooral de afwisseling die telt.
Als je de Fleshlight goed opwarmt is het een heerlijk gevoel dat je niet kunt vergelijken met gewoon aftrekken, nogmaals: perfect ter afwisseling.
Nee, het voelt niet zoals een vrouw. Maar een vibo voelt toch ook niet als een man? Het geeft gewoon een extra dimensie aan sex met jezelf. En voor mij kan dat prima naast sex met een partner.
Tof. Mag ik 'm een keer lenen?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef krijtje het volgende:
Ik heb een Fleshlight (gewoon een standaard vagina versie) en omdat ik er super tevreden over was heb ik er pas een paar andere "inserts" bijgekocht.
Ikzelf vind het een fijn alternatief voor het gewone masturberen met de hand. Ik heb periodes dat ik hem vaak gebruik, maar ook dat ik er weken geen gebruik van maak. Uiteindelijk is het vooral de afwisseling die telt.
Als je de Fleshlight goed opwarmt is het een heerlijk gevoel dat je niet kunt vergelijken met gewoon aftrekken, nogmaals: perfect ter afwisseling.
Nee, het voelt niet zoals een vrouw. Maar een vibo voelt toch ook niet als een man? Het geeft gewoon een extra dimensie aan sex met jezelf. En voor mij kan dat prima naast sex met een partner.
Leuke reviewquote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef krijtje het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tof. Mag ik 'm een keer lenen?
quote:
Zit erin geklemd, langs de bovenrand van de insert zit een groef en die houd het ding redelijk op z'n plaats in de huls. Voor schoonmaken of variatie kun je de insert er dus heel eenvoudig uit halen en onder de kraan houden met wat milde zeep (quote uit de "handleiding").quote:Op woensdag 1 december 2004 18:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Leuke review![]()
![]()
Nu we een echte eigenaar hebben gevonden: Hoe maak je zo'n ding schoon?? Hoe zit zo'n insert er in dan? Schroefdraad? geklemd? Enlighten us!
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:03 schreef EvilPlatypus het volgende:
[..]
Zit erin geklemd, langs de bovenrand van de insert zit een groef en die houd het ding redelijk op z'n plaats in de huls. Voor schoonmaken of variatie kun je de insert er dus heel eenvoudig uit halen en onder de kraan houden met wat milde zeep (quote uit de "handleiding").
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:26 schreef Salvad0R het volgende:
het is wel een goeie oplossing voor kneuzen die te lelijk / te irritant / te nerd zijn om een echte vrouw te kunnen versieren.
This Shit Keeps The Rapists Off The Streets !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |