Geen fleshlight, maar ik heb wel eens zo'n kunstding gekocht. Die was dus te nauwquote:Op woensdag 3 november 2004 16:18 schreef Modafinil het volgende:
* Snakey moet toegeven dan ook eens serieus gekeken te hebben op die site van dat product
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:18 schreef Modafinil het volgende:
* My_Way moet toegeven dan ook eens serieus gekeken te hebben op die site van dat product
en die het dan werkelijk gebruiken en het dan niet uitkuisen na gebruikquote:Op woensdag 3 november 2004 05:56 schreef MikeyMo het volgende:
er zullen wel mannen zijn die zo'n ding dus echt thuis hebben
gatverdamme manquote:Op donderdag 4 november 2004 16:33 schreef Jyrun het volgende:
[..]
en die het dan werkelijk gebruiken en het dan niet uitkuisen na gebruik![]()
![]()
![]()
Ja en waar is je vriendin geblevenquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:48 schreef BB-King het volgende:
Ik kan het iedereen aanraden!!
Heb na mijn eerste ervaring meteen mijn vriendin omgeruild voor zo'n ding.
die heb ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:20 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja en waar is je vriendin gebleven.
Mannen/Jongens die hihi zeggenquote:Op woensdag 3 november 2004 07:57 schreef martijntie het volgende:
hihihi lol beetje zielig allemaal hoor
schandequote:Op woensdag 3 november 2004 14:53 schreef Aventura het volgende:
Hier is onlangs nog een topic over geweest.
Kan hem alleen even niet vinden...
kan dr mee doorquote:Op woensdag 1 december 2004 02:55 schreef petre86 het volgende:
snakey: http://www.x-toys.nl/previews/fleshlight.asf
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
schande![]()
ik stel voor dat je jezelf voor straf 25 keer opdrukt![]()
Hmm, valt het tenminste niet op als je dat ding voor je hebt staan en je moeder komt ineens binnenquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:42 schreef jorjor het volgende:
...
Oww, uhhh biertuhh?
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=371
![]()
dat slowmotion gedeeltequote:Op woensdag 1 december 2004 02:55 schreef petre86 het volgende:
snakey: http://www.x-toys.nl/previews/fleshlight.asf
Ik zou het echt niet weten..quote:Op woensdag 3 november 2004 02:10 schreef ChicaneBT het volgende:
Hoi mensen heeft iemand ervaring met deze 'goedkope kut' ?
[afbeelding]
Hij/zij is namelijk niet zo duur momenteel?
Zijn er mensen die het ding gebruiken en wat zijn de ervaringen?
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef krijtje het volgende:
Ik heb een Fleshlight (gewoon een standaard vagina versie) en omdat ik er super tevreden over was heb ik er pas een paar andere "inserts" bijgekocht.
Ikzelf vind het een fijn alternatief voor het gewone masturberen met de hand. Ik heb periodes dat ik hem vaak gebruik, maar ook dat ik er weken geen gebruik van maak. Uiteindelijk is het vooral de afwisseling die telt.
Als je de Fleshlight goed opwarmt is het een heerlijk gevoel dat je niet kunt vergelijken met gewoon aftrekken, nogmaals: perfect ter afwisseling.
Nee, het voelt niet zoals een vrouw. Maar een vibo voelt toch ook niet als een man? Het geeft gewoon een extra dimensie aan sex met jezelf. En voor mij kan dat prima naast sex met een partner.
Tof. Mag ik 'm een keer lenen?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef krijtje het volgende:
Ik heb een Fleshlight (gewoon een standaard vagina versie) en omdat ik er super tevreden over was heb ik er pas een paar andere "inserts" bijgekocht.
Ikzelf vind het een fijn alternatief voor het gewone masturberen met de hand. Ik heb periodes dat ik hem vaak gebruik, maar ook dat ik er weken geen gebruik van maak. Uiteindelijk is het vooral de afwisseling die telt.
Als je de Fleshlight goed opwarmt is het een heerlijk gevoel dat je niet kunt vergelijken met gewoon aftrekken, nogmaals: perfect ter afwisseling.
Nee, het voelt niet zoals een vrouw. Maar een vibo voelt toch ook niet als een man? Het geeft gewoon een extra dimensie aan sex met jezelf. En voor mij kan dat prima naast sex met een partner.
Leuke reviewquote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef krijtje het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tof. Mag ik 'm een keer lenen?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |