Geen ervaring mee, en het ziet er een beetje "nauw" uit. Iemand ervaring met de "flashlight'" ?quote:Op woensdag 3 november 2004 02:10 schreef ChicaneBT het volgende:
Hoi mensen heeft iemand ervaring met deze 'goedkope kut' ?
[afbeelding]
Hij/zij is namelijk niet zo duur momenteel?
Zijn er mensen die het ding gebruiken en wat zijn de ervaringen?
http://www.fleshlight.com/main/products.cfm?id=1001&aff=15251quote:Op woensdag 3 november 2004 02:14 schreef Floyty het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, en het ziet er een beetje "nauw" uit. Iemand ervaring met de "flashlight'" ?
u vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Geef mij maar een lekker reetje
tenzij dat ding schaal 1op5 is ofzo kan ik me echt niet voorstellen dat da past :Squote:Op woensdag 3 november 2004 02:52 schreef mvt het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
tevens in het roze en lavendel
Mja, dat denk ik altijd van de gemiddelde anus ook, maar hij gaat er best in hoorrrr.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:57 schreef BlackBokz het volgende:
[..]
tenzij dat ding schaal 1op5 is ofzo kan ik me echt niet voorstellen dat da past :S
Ervaring mee?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:33 schreef Pony-Lover het volgende:
net als likken aan het oorlelletje van Hitler
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 3 november 2004 03:33 schreef Pony-Lover het volgende:
net als likken aan het oorlelletje van Hitler
Misschien kan je er een van een van je maten lenen...quote:Op woensdag 3 november 2004 04:01 schreef Moeizaam het volgende:
Kan ik het niet een maandje proberen?
Ik weet niet zeker hoe ik dit moet lezenquote:Op woensdag 3 november 2004 04:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien kan je er een van een van je maten lenen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |