Als een topic lekker loopt en een aantal mensen heeft er plezier aan, maar een aantal lieden noemt het bagger, waarom zou je het dan sluiten?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord bagger?
Omdat het bagger is en er al genoeg van dat soort topics zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als een topic lekker loopt en een aantal mensen hebben er plezier aan, maar een aantal lieden noemt het bagger, waarom zou je het dan sluiten?
Ik zal het proberen, maar ik ben bang dat je nog wel effe kunt wachten want er schiet me nu niks te binnen dat onzinnig is maar ook weer geen baggerquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het bagger is en er al genoeg van dat soort topics zijn.![]()
Daar kan jij uiteraard niks aan doen en dat is best lullig.![]()
Open is een goeie zou ik zeggen, we wacheten af. Je tijd gaat...................................... NU in!!![]()
Ik denk dat ik zeker zelf wel bepaal wat ik verder doe in m'n levenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:04 schreef Dirkh het volgende:
HvB, je hebt je antwoord nu wel gehad dacht ik.
Dat je het er niet mee eens bent, is ook wel duidelijk.
Gewoon even een slok bier/wijn/ranja nemen en weer verder gaan met je leven.
En wat Snakey al zei: Open dan een topic goed topic. Of post mee in een goed topic.
Ik zei niet wat je moet doen in je leven, lezen is ook een vak. Ik zei dat je verder moest gaan met je leven.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeker zelf wel bepaal wat ik verder doe in m'n leven![]()
Als je met deze post insinueert dat ik de discussie hier moet staken kan dat ook duidelijker vermeld worden.
Je moet de beste man wel even de kans geven hoor. Er kan best iets goeds uit komen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:04 schreef Dirkh het volgende:
HvB, je hebt je antwoord nu wel gehad dacht ik.
Dat je het er niet mee eens bent, is ook wel duidelijk.
Gewoon even een slok bier/wijn/ranja nemen en weer verder gaan met je leven.
En wat Snakey al zei: Open dan een topic goed topic. Of post mee in een goed topic.
Verder gaan met mijn leven is ook iets dat ik doe met mijn leven dacht ik zo, natuurlijk ga ik verder met mijn leven maar dat heb je mij niet te zeggen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zei niet wat je moet doen in je leven, lezen is ook een vak. Ik zei dat je verder moest gaan met je leven.
Volgens mij niet.quote:En volgens mij ben ik duidelijk genoeg.
Heer_van_Bartolhoven..., het is tijd om verder de velden in te trekken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Verder gaan met mijn leven is ook iets dat ik doe met mijn leven dacht ik zo, natuurlijk ga ik verder met mijn leven maar dat heb je mij niet te zeggen.
[..]
Volgens mij niet.
Goed, dan zal ik het even duidelijk zeggen:quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij niet.
Bedankt voor deze duidelijke reactie.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goed, dan zal ik het even duidelijk zeggen:
Je hebt je antwoord gehad. Doe het er maar mee. Stop met posten in feedback over dit onderwerp!
Vanaf nu wordt er niks als goeds van u verwacht Heer_Von_bartolhoven.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bedankt voor deze duidelijke reactie.
Ik zal tot slot even samenvatten waarom ik zoveel ophef maak.
Als een topic wordt gesloten vind ik dat okee, zelf al ben ik het niet eens met de reden van het sluiten ook dan vind ik het okee.
Maar vermeldt er in ieder geval bij wat de reden is!
Een user zoals ik, die van nature niet uit is op bagger of geflame, weet dat wat die verkeerd doet en kan dit de volgende keer voorkomen.
Zo nu weer vrolijk verder![]()
Donequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:02 schreef Stuart het volgende:
Ik was te laat en het topic is nu dubbel dus mag dicht, soz![]()
Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies # 19
Als je dat niet weet zou ik je het dringende advies willen geven om van dit knopje:quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:01 schreef RealKnuckles het volgende:
wat is er hier nou bagger aan: Op FOK! zitten te weinig chicks.
Nee dat doe ik nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je dat niet weet zou ik je het dringende advies willen geven om van dit knopje: [afbeelding] af te blijven.
Het past heel goed in ONZ. Hij heeft ook voor ONZ lijstjes gemaakt en daarbij lopen er wel meer Arcee topics buiten ONZ.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:33 schreef Nyluzzz het volgende:
kick Arcee is de held van FOK! maar naar GC, want het is helemaal geen ONZ eigenlijk.
Iemand?
Okquote:Op woensdag 10 november 2004 07:51 schreef Snakey het volgende:
Dirkh?
Mag ik de laatste er nog effe ingooien?
Dan mag'tie naar het achief
![]()
Done! Thanks. Kom maar op met dat slot!!quote:Op woensdag 10 november 2004 07:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |