Ik heb alle Ehv topics vanaf deel 614 in m'n bookmarks gezet, dat was de dag dat het nieuwe forum online kwam.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:42 schreef Inu het volgende:
tvpje
en NEE, geen bookmark
gekregen??quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:04 schreef Inu het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe broek gekregen
Op een mapjes icoon ding klikken ergensquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:21 schreef gazylady2 het volgende:
bookmarken feb, bookmarken!!
hoe de fcuk doe je dat btw?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:51 schreef FlowDesign het volgende:
@Gazy, dus die jongen hebben ze nu eindelijk eens opgepakt zeg maar en zal binnenkort dus ook wel in de Grote Beek ofzo terecht komen.
zo, lekkere toevoegingquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:26 schreef Asics het volgende:
och . . .
ja, krijg het nog steeds niet gedaanquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:28 schreef febster het volgende:
[..]
Op een mapjes icoon ding klikken ergens
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:35 schreef daNpy het volgende:
Eindhoven 684 - Lijnrecht tegenover elkaar... [driehoekje] [mapje]
op het mapje na de topictitel onder de banner
Van m'n moederquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:22 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
gekregen??
van wie?
en wat voor een?![]()
Is prima, mits je wel met een zinnig punt/post komt, want daar ontbreekt het bij links wel eens aan.quote:laat die nationale discussie nu maar komen...een heilige oorlog met als enig wapen het verbale wapen.
Maar ik beloof 1 ding...de eerste rechtse kneus die begint over vrijheid van meningsuiting moet mijn mening ook tolereren want ook links heeft een vrijheid van meningsuiting, gelijke rechten en plichten
Als je op driehoekje klikt wordt het opeens erg blauw hier trouwensquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:47 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hehe!
ThanQ!
Vooruit.. ik zal het doenquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Van m'n moederEen Diesel-spijkbroek
Heeft iemang genoteerd voor de hoeveelste keer dit nu vermeld is in de topics sinds het nieuwe forum online kwam?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb alle Ehv topics vanaf deel 614 in m'n bookmarks gezet, dat was de dag dat het nieuwe forum online kwam.
Heb ik niejquote:Op woensdag 3 november 2004 00:15 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vooruit.. ik zal het doen
Foto?
Maken dan!quote:Op woensdag 3 november 2004 00:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb ik niej
back uit de (saaie) kroegquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is prima, mits je wel met een zinnig punt/post komt, want daar ontbreekt het bij links wel eens aan.
Trouwens zo links ben je volgens mij niet
verdonk stelt verkeerde eisen gewoon, 40-45 politiek noem ik het.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:57 schreef FlowDesign het volgende:
verhaal
Dat was ik niet!quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je op driehoekje klikt wordt het opeens erg blauw hier trouwens.
Moek weer moeite doenquote:Op woensdag 3 november 2004 00:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maken dan!
quote:Op woensdag 3 november 2004 00:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verdonk stelt verkeerde eisen gewoon, 40-45 politiek noem ik het.
en wie haat zaait zal haat oogsten net zoals in Israel, dus kijk eerst eens naar jezelf.
doei
Ik heb het niet eens over Verdonk, die haat is gezaaid door Fortuyn.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:19 schreef febster het volgende:
[..]
Verhaal met voor iemand die zo gehecht is aan Nederland behoorlijk wat taalfouten ja.
quote:Op woensdag 3 november 2004 01:38 schreef r8ality het volgende:
Ondertussen wacht ik op het bericht dat Wilders is vermoord.
Stuk of 10 keer?quote:Op woensdag 3 november 2004 00:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heeft iemang genoteerd voor de hoeveelste keer dit nu vermeld is in de topics sinds het nieuwe forum online kwam?
Als je antwoorden irl net zo rammelen als die posts waar je 15min over moet denken heb ik "vrijheid van meningsuiting" niet eens nodig om je omver te lullen. 3/4 van hetgene wat je hierover iig op Fok zet slaat werkelijk nergens op.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
back uit de (saaie) kroeg
Ik ben links genoeg (tussen extreem en gematigd in) maar ik heb tenminste het respect dat ik mensen met een ander standpunt laat uitpraten, helaas is dat andersom nogal eens anders.
Daarnaast kom ik altijd met zinnige punten waarop mijn tegenstanders geen antwoord hebben behalve zinloos geblaat over vrijheid van meningsuiting, en dan heb ik het niet eens over tegenstanders via internet maar onder 4 ogen als men niet 15 minuten over een antwoord kan nadenken.
Dat zal waarschijnlijk geen 911 dagen duren als het zo door gaat..quote:Op woensdag 3 november 2004 01:38 schreef r8ality het volgende:
Ondertussen wacht ik op het bericht dat Wilders is vermoord.
Okay!quote:Op woensdag 3 november 2004 08:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Stuk of 10 keer?![]()
Is wel een lekker nauwkeurige overlijdensdatumquote:Op woensdag 3 november 2004 09:22 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk geen 911 dagen duren als het zo door gaat..
Wat denk je dat dat blauwe zeil isquote:Op woensdag 3 november 2004 09:40 schreef Blueman het volgende:
Dacht dat ze er altijd zo'n partytent achtige tent om het lijk heen deden zetten.
Zal wel niet want anders komen ze niet aan zo'n foto.
[afbeelding]
Oww ik dacht dat blauw zeil was.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:27 schreef blieblie het volgende:
Wat denk je dat dat blauwe zeil is.
Ze hebben er een partytent overheen gezet, maar dat ding sloot niet zo netjes aan op de grond.
Ik heb vandaag al misselijkere gezienquote:Op woensdag 3 november 2004 10:32 schreef Partygurl het volgende:
Gadver wat een misselijke foto zeg
quote:Op woensdag 3 november 2004 00:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heeft iemang genoteerd voor de hoeveelste keer dit nu vermeld is in de topics sinds het nieuwe forum online kwam?
quote:Op woensdag 3 november 2004 08:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Stuk of 10 keer?![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:22 schreef Blueman het volgende:
[..]
Okay!
Viel me dus niet als enigste op.
Thanks for sharingquote:Op woensdag 3 november 2004 11:18 schreef blieblie het volgende:
[med] wat ik vandaag toch weer mee maakte
Die dus![]()
Eet smakelijk alvast
Ik had ff niks beters te doenquote:Op woensdag 3 november 2004 02:19 schreef febster het volgende:
*knip*
Overigens las ik tot mijn verbazing op teletekst dat de dader hoogstwaarschijnlijk uit de radicale islamtische hoek komt en dat de rest van de groep nou lettend nauwlettend gevolgd wordt. Oftewel de bedreiging voor deze democratie wordt tolerant toegelaten in dit land? Wat mijn mij betreft mogen zulke stromingen/personen per direct het land uit gezet worden.
Maar goed ik ga weer verder de USA verkiezingen volgen,.
wee de je gebeente als er iemand over spel/taalfouten gaat lopen zeiken
Ik vind de voorkant erg lelijk, maar het logo op de zijkant is meesterlijkquote:Op woensdag 3 november 2004 10:27 schreef blieblie het volgende:
Dit is wel een errug vette bak: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2914
Als ik de kans krijg .....quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:57 schreef FlowDesign het volgende:
@ArTic, natuurlijk mag iedereen zijn mening uiten en nee natuurlijk ga ik geen moskeën in de fik zetten. Maar al het goedpraten moet nu eens afgelopen zijn en er moet keihard opgetreden worden tegen dit soort gasten. Maar dat moet dus vanuit de politiek komen en zolang de SP, PvdA en Groenlinks zich tegen maatregelen blijven verzetten (Zoals ze zich tegen de maatregelen van Mevr. Verdonk uitspreken) dan zal er nooit actie ondernomen worden en dan zal het iig niet beter worden en waarschijnlijk alleen maar erger.
We kunnen nu wel allemaal weer leuk gaan praten dat iedereen gelijk is en al die blaat, maar er mag gewoon gezegd worden dat er een vrij grote groep moslimfundamentalisten vrij in ons land rond loopt en daar word ik niet bepaald vrolijk van. Ik erger me al aan die idioten zoals ze tekeer gaan in Irak en in Israël. Dalijk gaan ze hier ook zelfmoordaanslagen plegen en dan? Dan zit je dalijk in de bus en ineens kaboem! Ik zie het binnen nu en 10 jaar wel gebeuren hoor, echt.
Ik zie het heel somber in en ik was al van plan te emigreren na mijn studie, maar als het ook nog eens niet beter wordt dan dat het nu gaat dan hoef ik er niet lang meer over na te denken om weg te gaan.
Je kunt ook schrijven zonder je eigen mening op de voorgrond. Ik heb meer geschreven met een soort van vraagstelling naar de mensen toe van hoe zij er over denken en proberen ze in te laten zien hoe zinloos zulke acties zijn.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:21 schreef kib het volgende:
en ik had juist besloten dat niet te doen.
Trouwens: bush wint, we kunnen er kort over zijn.
http://log.kibje.com/2004/11/03/verkiezingen/
Flow je bent een waar schrijf-genie ....quote:Op woensdag 3 november 2004 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je kunt ook schrijven zonder je eigen mening op de voorgrond. Ik heb meer geschreven met een soort van vraagstelling naar de mensen toe van hoe zij er over denken en proberen ze in te laten zien hoe zinloos zulke acties zijn.
Idd, Bush heeft al zo goed als gewonnen
Het was niet als kritiek bedoeld hoor. Ik vind je stukje best goed geschreven maar ik had gewoon besloten om er niks over te schrijven. Heb niet echt iets zinnigs erover te zeggen nu behalve dat ik me afvraag wat voor een gevolgen dit gaat hebben in ons land.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
Je kunt ook schrijven zonder je eigen mening op de voorgrond. Ik heb meer geschreven met een soort van vraagstelling naar de mensen toe van hoe zij er over denken en proberen ze in te laten zien hoe zinloos zulke acties zijn.
Nóg meer intolerantie en aggressie jegens Moslims ....quote:Op woensdag 3 november 2004 14:35 schreef kib het volgende:
[..]
Het was niet als kritiek bedoeld hoor. Ik vind je stukje best goed geschreven maar ik had gewoon besloten om er niks over te schrijven. Heb niet echt iets zinnigs erover te zeggen nu behalve dat ik me afvraag wat voor een gevolgen dit gaat hebben in ons land.
geen broodjes kebab meer etenquote:Op woensdag 3 november 2004 14:42 schreef kib het volgende:
Hmm jah dat zie ik inderdaad wel gebeuren maar ik vraag me een beetje af wat voor een vormen dat gaat aannemen.
mensen met machinegeweren die een moskee binnenstormen ?
het met benzine overgieten van vrouwen met burka's ?
mensen die uit protest geen broodjes kebab meer gaan eten ?
onderschrift:quote:Op woensdag 3 november 2004 15:01 schreef blieblie het volgende:
http://www2.telegraaf.nl/(...)580/tvg1_580691g.jpg....
Ik dacht dat na die verschrikkelijke foto van Pim Fortuyn die toen op elke voorpagina stond dat toch niet meer gedaan werd.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:01 schreef blieblie het volgende:
http://www2.telegraaf.nl/(...)580/tvg1_580691g.jpg....
Nu het toch over burka's gaat he...quote:Op woensdag 3 november 2004 14:42 schreef kib het volgende:
het met benzine overgieten van vrouwen met burka's ?
Eens!quote:Op woensdag 3 november 2004 15:07 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik dacht dat na die verschrikkelijke foto van Pim Fortuyn die toen op elke voorpagina stond dat toch niet meer gedaan werd.
Wel dus.
Confronterend...
De fotos van Pim waren wel een stuk heftiger vond ik, veel meer bloed enzo... dat maakt dit natuurlijk niet minder erg.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:07 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat na die verschrikkelijke foto van Pim Fortuyn die toen op elke voorpagina stond dat toch niet meer gedaan werd.
Wel dus.
Confronterend...
Nou, daar zit ik dus echt niet op te w88...quote:Op woensdag 3 november 2004 15:18 schreef Blueman het volgende:
Het is inderdaad wachten op de eerste "funmails"
Ik moet inloggen?quote:Op woensdag 3 november 2004 15:17 schreef kib het volgende:
onderschrift: herenbretels, ¤ 5,-
voiceover: écht hemaaaah
http://files.kibje.com/zooi/other/collega1.pps
Ze zullen er toch echt komen..quote:Op woensdag 3 november 2004 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou, daar zit ik dus echt niet op te w88...
"Mag ik even onder uw jurk kijken ... of er dynamiet onder zit"quote:Op woensdag 3 november 2004 15:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nu het toch over burka's gaat he...
Ik liep laatst door de stad in Helmond en stond ik in een winkel en kwamen er twee vrouwen binnen lopen.
1tje met kleed aan en een hoofddoek en die adnere had een burka aan.
Je zag dus echt alleen de ogen.
Vond het best een scary effect hebben, want je ziet dus echt niet wat voor figuur eronder zit. Voor hetzelfde geld zit er een kerel met allemaal explosieven eronder. Nu kun je dat met "normale" kleren ook niet zien, maar ik ewet niet.
Gaf toch een scary gevoel
He Josti, wie zet er nou een wachtwoord op een webfolder waar je meuk in zetquote:Op woensdag 3 november 2004 15:17 schreef kib het volgende:
onderschrift: herenbretels, ¤ 5,-
voiceover: écht hemaaaah
http://files.kibje.com/zooi/other/collega1.pps
Ja, strak plan!quote:Op woensdag 3 november 2004 15:26 schreef omegaproject het volgende:
Flow .. zullen we de PSV seisoenskaarten van OGD reserveren voor een wedstrijd?
De meest voor de hand liggende credentials heb ik al geprobeerdquote:Op woensdag 3 november 2004 15:26 schreef kib het volgende:
jah je moet het ultramoeilijke wachtwoord raden
AuthName "Login met kibjes voornaam als login en wachtwoord - of met je eigen naam en wachtwoord als je die hebt"
Hey! Ik kan ook inloggenquote:Op woensdag 3 november 2004 15:26 schreef kib het volgende:
jah je moet het ultramoeilijke wachtwoord raden
AuthName "Login met kibjes voornaam als login en wachtwoord - of met je eigen naam en wachtwoord als je die hebt"
neej mijn meuk staat in http://files.kibje.com/meuk en daar dan weer geen open dir.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
He Josti, wie zet er nou een wachtwoord op een webfolder waar je meuk in zet
Haal dat eens weg...
ik mag toch hopen floris dat je ondertussen weet hoe je mijn naam schrijft.quote:kibjes voornaam
Jajajajajajajaaaaaaaaaaaa!!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 15:31 schreef kib het volgende:
ik mag toch hopen floris dat je ondertussen weet hoe je mijn naam schrijft.
en dat stukje tekst kopieerde ik uit mijn .htaccess dus die zie je als je een degelijke browser gebruikt gewoon boven het invoervenstertje staan...
welke waren dat , o hackmeister ?quote:Op woensdag 3 november 2004 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
De meest voor de hand liggende credentials heb ik al geprobeerd
gast, je kunt gewoon 1 of 2 regels aan je htaccess toevoegen die hotlinken tegen houdt, probleem grotendeels opgelostquote:Op woensdag 3 november 2004 15:36 schreef kib het volgende:
Ik ga het binnenkort misschien wel een keertje iets anders doen maar ik moet er eerst even goed over nadenken.
Probleem is dat ik niet wil dat mensen mijn server gebruiken om hun forums vol met leuke filmpjes etc te zetten, zoals dat eerder wel gebeurde, dus open dirs vallen af.
Ik wil eigenlijk sommige filmpjes wel op mijn log kunnen laten zien (de nieuwere dus) maar ik wil geen wachtwoorden gebruiken. Hmm is er geen wordpress plugin die een link na een aantal dagen laat 'verjaren' zodat hij niet meer correct is ?
je spreekt duidelijk niet uit ervaring want ik heb er mee zitten stoeien en het is best moeilijk werkend te krijgen. Maar je mag me wel even komen enlighten een keertjequote:Op woensdag 3 november 2004 15:39 schreef FlowDesign het volgende:
gast, je kunt gewoon 1 of 2 regels aan je htaccess toevoegen die hotlinken tegen houdt, probleem grotendeels opgelost
Wat d8 je van kib- kib of kibje - kibjequote:Op woensdag 3 november 2004 15:38 schreef kib het volgende:
[..]
welke waren dat , o hackmeister ?
Dat hotlinken is eigenlijk alleen maar goed voor fotos tegen houden he. Het zit dan niet meteen dicht.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:40 schreef kib het volgende:
[..]
je spreekt duidelijk niet uit ervaring want ik heb er mee zitten stoeien en het is best moeilijk werkend te krijgen. Maar je mag me wel even komen enlighten een keertje
Indd ... ik bel meteen Stijn ffquote:Op woensdag 3 november 2004 15:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, strak plan!
En ik vind dat wij ze nu eindelijk weleens voor een "grote" wedstrijd mogen hebben.
* kib wil ook meequote:Op woensdag 3 november 2004 15:45 schreef omegaproject het volgende:
Indd ... ik bel meteen Stijn ff
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:48 schreef kib het volgende:
[..]
* Kib wil ook mee
Uhm, is op zich wel goed, maar ik wil ook weleens naar PSV - Feyenoord, dat moet nog gespeeld worden. Of PSV - AZ.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:56 schreef omegaproject het volgende:
Flow ... 13 November PSV - Willem 2 ... anders wordt het maart ofzo zei Daniel.
Doen? ik er iig een optie op genomen, dus als je er zin in hebt dan bel ik ff terug om te reserveren.
PSV - Willem IIquote:Op woensdag 3 november 2004 16:04 schreef kib het volgende:
ik wil gvd ook een keer naar een voetbalwedstrijd .. ik ben gewoon nog nooit voor VOETBAL in een stadion geweest ... hoeveel kost een los kaartje eigenlijk ?
Er is alleen bij risicowedstrijden en champions league wedstrijden geen alcohol.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:46 schreef daNpy het volgende:
Lekker frikandelletjes en andere snacks worden er ondertussen gebracht, je kunt lekker alles drinken (wél alcohol dus) en een beetje voetbal kijken
Jij kijkt nooit voetbal dus je komt alleen maar voor het vreten en drinken...quote:Op woensdag 3 november 2004 16:46 schreef daNpy het volgende:
Business room van Aragorn... ook lachen
Lekker frikandelletjes en andere snacks worden er ondertussen gebracht, je kunt lekker alles drinken (wél alcohol dus) en een beetje voetbal kijken
'mogen' iddquote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Er is alleen bij risicowedstrijden en champions league wedstrijden geen alcohol.
Behalve de business class dan.
Al mogen hun dat wel alleen binnen drinken en niet op hun "terras". (als ik me niet helemaal vergis)
Zeker kijk ik wel voetbalquote:Op woensdag 3 november 2004 17:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit voetbal dus je komt alleen maar voor het vreten en drinken...
Bier drink je ook al niet hè...quote:Op woensdag 3 november 2004 17:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
'mogen' idd
Staat gewoon een tap binnen hoor
Heaumeaux!quote:Op woensdag 3 november 2004 17:38 schreef blieblie het volgende:
Godver, ik zeg gisteren nog tegen mijn huisgenoten, morgen komt er een pakje van mij, zou je die aan willen nemen. Krijg ik net te horen... jaaah ik vond net beneden een papiertje dat UPS langs is geweest.
Stelletje lamme hoeren.
Dusquote:Op woensdag 3 november 2004 17:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bier drink je ook al niet hè...
een nieuwe ipod mini.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heaumeaux!
Wat zat er in het pakketje?
Dat d8 ik alquote:Op woensdag 3 november 2004 18:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
een nieuwe ipod mini.
Je kijkt niet naar het voetbal en je drinkt geen bier... dat was het.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus
Er staat wel sterkere drank dan bier in de koelkast
er zijn 4 mogelijkheden.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat d8 ik alKun je die nou ook makkelijk op een autoradio aansluiten?
ow daarquote:Op woensdag 3 november 2004 18:32 schreef blieblie het volgende:
Nadeel: Vrij duur (ik zag em bij Snel, kibs onderbuurman, voor 99 euro mits je er een Alpine radio van 400 euro+ koopt), werkt alleen met Alpine radio's
Waarom wil zij in godesnaam een monster van jouw sperma hebben?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:35 schreef blieblie het volgende:
Welke substantie lijkt qua uiterlijk op sperma en is geen sperma?![]()
Ik heb hier op msn een vrouwtje die vraagt een monster van mijn sperma op te sturen naar haar. Wil ik best voor de gein gaan doen, naja spul wat er op lijkt dan.
Dan koop ik liever een autoradio die ook MP3 cd's afspeelt...quote:Op woensdag 3 november 2004 18:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
er zijn 4 mogelijkheden.
*knip 8<
ik kan wel een paar liter produceren .. stuur lonneke maar naar mijn huis van het weekend dan stuur ik haar vol weer terugquote:Op woensdag 3 november 2004 18:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom wil zij in godesnaam een monster van jouw sperma hebben?
Maarrrrr die kan je weer niet als portable hd/mp3speler gebruikenquote:Op woensdag 3 november 2004 18:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan koop ik liever een autoradio die ook MP3 cd's afspeelt...
Whahahahahahaquote:Op woensdag 3 november 2004 19:04 schreef kib het volgende:
[..]
ik kan wel een paar liter produceren .. stuur lonneke maar naar mijn huis van het weekend dan stuur ik haar vol weer terug
Ik weet niet eens hoe oud die is of wat .. en ik kon me niet alle namen meer herinneren van de familiequote:Op woensdag 3 november 2004 19:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Whahahahahaha....
Oh man, jij hebt echt humor.
Ze is al bezet overigens.
Twas een geintje van haar...quote:Op woensdag 3 november 2004 19:20 schreef kib het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe oud die is of wat .. en ik kon me niet alle namen meer herinneren van de familie
Maar waarom wil die meid nou sperma van je trouwens ? Ik wil het eigenlijk ook wel weten
wat wil ze in vredesnaam met die sperma doen ? Opeten ?
in dat geval :quote:Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Twas een geintje van haar...
Tleek me wel grappig om dan per expresspost alsnog een potje neppe te sturen.
Daar heb ik wel 6,50 voor over.
het was even zoeken maar dan heb je ook watquote:Edible Fake Semen:
1. Quarter cup of sweet condensed milk.
2. (1) Egg white
3. Add sugar until desired thickness is achieved.
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef blieblie het volgende:
Maar niets is zo geniaal als een ipod.
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:38 schreef FlowDesign het volgende:
Muwhahaha, toch blijft het grappig... sprema
Als ik die tikfout verbeterd had dan zou m'nquote:Op woensdag 3 november 2004 20:43 schreef febster het volgende:
[..]
Die bij jouw komt knippen?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:43 schreef Byte_Me het volgende:
weet iemand toevallig een thuiskapper in eindhoven?
en die komt niet naar eindhoven?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die bij jouw komt knippen?
Nope, wel 1 in Waalre.
Ligt eraan waar in Eindhovenquote:Op woensdag 3 november 2004 21:59 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
en die komt niet naar eindhoven?
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:09 schreef Ruis het volgende:
REEKS!
Zal ik doen, kzie der man overigens volgende week zaterdag pas, dus je zal wel ff geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 3 november 2004 22:10 schreef Byte_Me het volgende:
aan de kant van waalre, bij het karel de groteplein
kun je misschien mijn emailadres aan hem/haar doorgeven?
mn haar groeit wel hard, maar niet zo hard dat ik niet nog een weekje kan wachtenquote:Op woensdag 3 november 2004 23:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zal ik doen, kzie der man overigens volgende week zaterdag pas, dus je zal wel ff geduld moeten hebben.
Stinkiequote:Op woensdag 3 november 2004 23:21 schreef Inu het volgende:
Ik stink...
van het paardjehobbelen dan dus he...
STERF SJEFKE!quote:Op woensdag 3 november 2004 21:09 schreef Ruis het volgende:
REEKS!
http://files.kibje.com/zooi/movie/tafelvoetbaltruukje.movquote:Op woensdag 3 november 2004 21:35 schreef blieblie het volgende:
Hahaha.
Dat tafelvoetbaltruukje is echt geniaal kib!
Nietquote:Op woensdag 3 november 2004 23:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Stinkie
Hoe is het met de foto van je broek afgelopen?
Matig van niet..quote:Op donderdag 4 november 2004 00:03 schreef Inu het volgende:
En volgens mij heeft de doesj niet echt geholpenIk ruik nog steeds paard...
Jazeker..quote:Op donderdag 4 november 2004 00:05 schreef Inu het volgende:
En die helpt mij om van mn paarden-luchtje af te komen?
Beetje haarlak in spuiten... of weet ik wat voor zooi..quote:Op donderdag 4 november 2004 00:12 schreef Inu het volgende:
Het ruikt hier wel frisAlleen mn haar wil niet zo mejdoen
Wat heb jij daar veel verstand vanquote:Op donderdag 4 november 2004 00:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Beetje haarlak in spuiten... of weet ik wat voor zooi..
Ruikt het frisser
Nadeel is dan wel dat het beetje plakt
Stinkt het wel vannacht..quote:Op donderdag 4 november 2004 00:14 schreef Inu het volgende:
Of ik was het morgenochtend nog even
Heb een vriendin he...quote:Op donderdag 4 november 2004 00:15 schreef FlowDesign het volgende:
Wat heb jij daar veel verstand van
Ja vrouwen hè...quote:Op donderdag 4 november 2004 00:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb een vriendin he...
Als je soms ruikt hoe dat spul voor in je haar ruikt.. brr...
Die in dat groene potje... Fructire Style (ofzoiets) dat geeft een geur af...Poeh!
Heeft toch niemand last vanquote:Op donderdag 4 november 2004 00:15 schreef Blueman het volgende:
[..]
Stinkt het wel vannacht..
Geen logees die stiekem door je raam klimmen en dan romantisch doen? (Moet spontaan aan een scene denken uit Scary Movie - Heggeschaar nodig?)quote:Op donderdag 4 november 2004 00:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Heeft toch niemand last van
Voorkeuren?quote:Op donderdag 4 november 2004 00:25 schreef daNpy het volgende:
* Blueman zoekt een afstudeerplaats
Heb een brief gemaakt en verstuurd naar Ford in de VS, Azie, Japan, Nieuw Zeeland en Australie, Mazda USA, Mazda Japan, Jaguar, Volvo USA, McLaren Cars en McLaren Electronics
Buitenlandquote:Op donderdag 4 november 2004 00:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Voorkeuren?
Scherpquote:Op donderdag 4 november 2004 00:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Buitenland
Japan is vet (Honda, Subaru, Mazda etc) maar daar moet je erg lang en hard werken, ook geen info te vinden over carierre bij het bedrijven (wat bij Europese/US bedrijven wel zo is) dus extra moeilijk. Ik moet ook een kamer oid hebben natuurlijk en spreek de lokale taal niet.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Scherp
Ook nog een voorkeur qua werelddeel?
Zeer fraaie, zeer zeker wel!quote:Op donderdag 4 november 2004 00:39 schreef daNpy het volgende:
Tétten
quote:Op donderdag 4 november 2004 08:19 schreef blieblie het volgende:
Godver.
Boter is op.
Hoe kunnen mensen nu brood eten zonder boter, dan valt toch alles er vanaf?
.
Met behulp van?quote:Op donderdag 4 november 2004 00:25 schreef daNpy het volgende:
* Inu zoekt een afstudeerplaats
Heb een brief gemaakt en verstuurd naar Ford in de VS, Azie, Japan, Nieuw Zeeland en Australie, Mazda USA, Mazda Japan, Jaguar, Volvo USA, McLaren Cars en McLaren Electronics
Ik ken die nietquote:Op donderdag 4 november 2004 10:35 schreef Partygurl het volgende:
Passiedat vond ik toen zo geweldig
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:29 schreef Inu het volgende:
Ohw, jij hebt het ook opgezocht?
Blueman || Okay! zegt:quote:Op donderdag 4 november 2004 12:10 schreef Partygurl het volgende:
msn doet t niet
Ja, ben in een heel nuttige buiquote:Op donderdag 4 november 2004 12:24 schreef Partygurl het volgende:
Goh nuttige post joh
Fijnquote:Op donderdag 4 november 2004 12:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja, ben in een heel nuttige bui
Ook heel nuttig..quote:Op donderdag 4 november 2004 12:30 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Fijn
Werken
Voor mij klopt dit ongeveer ook wel maarquote:Op donderdag 4 november 2004 10:21 schreef blieblie het volgende:
24/12/1994 3 2 2 I will survive - Hermes House Band
21/1/1995 1 2 3 Waarom nou jij - Marco Borsato
28/1/1995 6 6 2 No limit - de Smurfen
11/3/1995 5 18 2 Alice, who the X is Alice (Living next door to Alice) - Gompie
15/4/1995 3 2 2 Think twice - Céline Dion
6/5/1995 10 2 2 Conquest of paradise - Vangelis
15/7/1995 3 2 4 I wanna be a hippy - Technohead
5/8/1995 1 2 2 Passie - Clouseau
12/8/1995 6 5 2 Het is een nacht.. (Levensecht) - Guus Meeuwis & Vagant
23/9/1995 5 9 3 Het busje komt zo - Höllenboer
28/10/1995 1 2 5 Het is een nacht.. (Levensecht) - Guus Meeuwis & Vagant
4/11/1995 5 6 2 Gangsta's paradise - Coolio featuring LV
9/12/1995 7 7 2 Ademnood - Linda, Roos & Jessica
Nostalgie![]()
Dit stond op 1 in mijn fuif-periode.
Dwz. zo rond groep 8 en de brugklas.
Selfasteemquote:Op donderdag 4 november 2004 13:11 schreef febster het volgende:
[..]
Voor mij klopt dit ongeveer ook wel maarAdemnood
steekt daar toch wel met kop en schouders bovenuit... Ooh en een nr van de Offspring deden we altijd op headbangen
Juistquote:Op donderdag 4 november 2004 13:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Selfasteem![]()
Naaa naaa nananana etc.
Kut voor jequote:Op donderdag 4 november 2004 14:01 schreef febster het volgende:
[..]
Juist
Wel jammer dat ik het hele Nirvana gebeuren gemist heb
Nostalgische gevoelens bij muziek zijn okequote:Op donderdag 4 november 2004 14:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kut voor je
Nee dank jequote:Op donderdag 4 november 2004 14:09 schreef gazylady2 het volgende:![]()
heb een sokken-kettingbrief gekregen,
je kopiert de brief, stuurt hem naar 6 mensen, 1 paar nieuwe sokken stuur je naar nummer 1,
en vervolgens krijg je zelf 36 (!) paar sokken....
iemand geintereseerd?![]()
Ik kreeg zoiets met vrouwenquote:Op donderdag 4 november 2004 14:09 schreef gazylady2 het volgende:![]()
heb een sokken-kettingbrief gekregen,
je kopiert de brief, stuurt hem naar 6 mensen, 1 paar nieuwe sokken stuur je naar nummer 1,
en vervolgens krijg je zelf 36 (!) paar sokken....
iemand geintereseerd?![]()
hahahaha, dat zou wat zijn!!quote:Op donderdag 4 november 2004 14:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kreeg zoiets met vrouwen.
Je moest je eigen sjagrijnige vrouw opsturen, en aan het einde van de statistische berekening kreeg je 50.000 vrouwen teruggestuurd, waarvan zoveel mooie, zoveel lelijke, zoveel sjagrijnige etc. met als klap op de vuurpijl 4 bloedmooie nimfomanes.
Helaas gaat dit geintje niet op, want je kunt voorwerpenniet klonen.
De basis van het verhaal is dat je dat paar sokken naar 9 personen stuurt, die 9 personen weer die sok naar 9 personen, etc. etc. en dan uiteindelijk zou er x aantal sokken terug komen. Maar je stuurt 1 sok naar 9 personen, KAN wel, maar de volgende stap nietquote:Op donderdag 4 november 2004 14:21 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hahahaha, dat zou wat zijn!!
ja, euhm, kan ik hem in ruilen?
ja voor 50.000 anderen..
voorwerpen klonen? k snap m ff niet..![]()
Je moest een paar nieuwe sokken meesturen, oftewel... Iedereen koopt gewoon nieuwe sokken om op te sturen ofzo... lekker boeiend ookquote:Op donderdag 4 november 2004 14:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
De basis van het verhaal is dat je dat paar sokken naar 9 personen stuurt, die 9 personen weer die sok naar 9 personen, etc. etc. en dan uiteindelijk zou er x aantal sokken terug komen. Maar je stuurt 1 sok naar 9 personen, KAN wel, maar de volgende stap niet. Want jij maakt een lijstje stuur deze sok naar a.b.c.d.e. etc.
Vervolgens moet a em naar b sturen, en niet naar 9 andere personen.
Of a die plakt achter jouw 9 personen, weer 9 personen en dan duurt het alleen maar heel lang voordat je je eigen sokken hebt.
Dus.... zolang we voorwerpen niet kunnen klonen gaat dit mailtje niet op.
Tis een wat ingewikkeld verhaal, maar het komt er op neer dat er in de mail een denkfout zit. Die veel mensen al snel lezen als "kloppend".
hehe, (en niet haha) inderdaad!!quote:Op donderdag 4 november 2004 14:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je moest een paar nieuwe sokken meesturen, oftewel... Iedereen koopt gewoon nieuwe sokken om op te sturen ofzo... lekker boeiend ook
Ah dat kan ook... Piramidespelquote:Op donderdag 4 november 2004 15:12 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hehe, (en niet haha) inderdaad!!
je hebt
A = naam van wie jij de brief krijgt, en
B= naam van jezelf
je stuurt naar diegene van wie A de brief krijgt 1 paar nieuwe sokken
en je geeft zelf de brief aan 6 mensen
dus je krijgt van alle 6 personen aan wie je de brief geeft MAAL 6 (aan wie hun die brief weer sturen) een paar sokken, dus 36 paar sokken....
snappie BB?
Hmm..mja..quote:Op donderdag 4 november 2004 15:47 schreef gazylady2 het volgende:
zijn huisadressen![]()
Zijn misschien wel makkelijk voor het paardrijden van je Inuquote:Op donderdag 4 november 2004 16:26 schreef Inu het volgende:
En wat doe je dan met al die sokken?
Dan heb je inderdaad 3 paar sokken nodig.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zijn misschien wel makkelijk voor het paardrijden van je Inu
Hoef ik nooit meer te wassenquote:Op donderdag 4 november 2004 16:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zijn misschien wel makkelijk voor het paardrijden van je Inu
"Want een paard heb benen..!"quote:Op donderdag 4 november 2004 16:43 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad 3 paar sokken nodig.
Waar is die bitch-slap smiley...?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:03 schreef Partygurl het volgende:
Wel gele m&m`s he
Ik doe volgende week hetzelfde maar dan met Halo2quote:Op donderdag 4 november 2004 17:38 schreef r8ality het volgende:Zak M&M's *check Zak Bugles *check 6-pack Hoegaarden GTA San Andreas
Ik kom m'n avond wel door.
Dies wegquote:Op donderdag 4 november 2004 18:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar is die bitch-slap smiley...?
Je begrijpt er ook niks van hè... aan noten wordt gelikt. Die zuigen niet... sjongejongequote:Op donderdag 4 november 2004 18:27 schreef r8ality het volgende:
Bruine zijn veel lekkerder. Noten zuigen.
Damnitquote:Op donderdag 4 november 2004 18:29 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dies weg
Je kan er ook op bijtenquote:Op donderdag 4 november 2004 18:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je begrijpt er ook niks van hè... aan noten wordt gelikt. Die zuigen niet... sjongejonge
Deze dan:quote:Op donderdag 4 november 2004 18:29 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dies weg
Als je het maar niet te hard doet dan...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:32 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Je kan er ook op bijten![]()
Wrom nietquote:Op donderdag 4 november 2004 18:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je het maar niet te hard doet dan...
Zolang het niet mijn noten zijn mag jij in noten bijten zo hard als je wilquote:Op donderdag 4 november 2004 18:36 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wrom nietDie noten voelen er toch niets van
Jippiequote:Op donderdag 4 november 2004 18:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zolang het niet mijn noten zijn mag jij in noten bijten zo hard als je wil
dus.. 1 opsturen?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoef ik nooit meer te wassenGewoon wat sokken op laten sturen
![]()
Maar (back ontopic) gele M&M's zijn idd lekkerderquote:Op donderdag 4 november 2004 18:38 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jippie![]()
Tot straksquote:Op donderdag 4 november 2004 18:39 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
dus.. 1 opsturen?![]()
*weg is![]()
wwwwhahahah die vin ik echt vetquote:Op donderdag 4 november 2004 18:39 schreef FlowDesign het volgende:
[afbeelding] koud buiten...
Het is donkerquote:Op donderdag 4 november 2004 22:03 schreef r8ality het volgende:
Foto!
Nog één???quote:Op donderdag 4 november 2004 22:08 schreef ArTiC het volgende:
btw kan er ieder moment een persconferentie beginnen met 'onthutsende info over de moord op van Gogh'
Ik ben benieuwd
Ik heb nog nooit een nieuw model (sinds ze die letters gebruiken enzo) gereden eigenlijkquote:Op donderdag 4 november 2004 22:08 schreef blieblie het volgende:
Nieuwe volvo's rijden releeeeeext
[afbeelding]
Vast wel ja, leuk voor lange snelwegstukken maar niet op landbouwweggetjes zoals vanmiddag...de terugweg in mijn civicje voelde een stuk beter aan. Feedback van je auto is een must op zo'n weg.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:09 schreef blieblie het volgende:
Maar de peug is leuker om in te rijden.
Al is de Völvö wel een must op langere afstanden.
Onder langere afstanden versta ik inderdaad snelweg e.d. .quote:Op donderdag 4 november 2004 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vast wel ja, leuk voor lange snelwegstukken maar niet op landbouwweggetjes zoals vanmiddag...de terugweg in mijn civicje voelde een stuk beter aan. Feedback van je auto is een must op zo'n weg.
brief is schijnbaar openbaar gemaaktquote:Op donderdag 4 november 2004 22:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nog één???
Waar gaat het dit keer over.
Oh de brief van 5 kantjes met arabisch gebrabbelquote:Op donderdag 4 november 2004 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
brief is schijnbaar openbaar gemaakt
maar radio 1 zwijgt
Nouw... welke zender??quote:Perconferentie over Mohammed B.
Persconferentie! In de eerste instantie zou de driehoek (burgemeester, pliesie en o.m.) van Amsterdam een persconferentie houden, maar het nieuws wat ze te vertellen hebben, is dermate belangrijk dat Minister Donner en Minister Remkes het zelf willen afhandelen. Dus een persconferentie vanavond om 21.00 uur, naar we hopen ook live uitgezonden op tv, en anders wel op de radio. De persconferentie heeft natuurlijk alles te maken met onthullingen waar de Telegraaf morgen mee gaat komen.
UPDATE: Donner en Remkes willen maximaal effect, de persconferentie is uitgesteld tot 22.00 uur, want dan kunnen ze live op tv komen.
geen idee, geen tv hierquote:Op donderdag 4 november 2004 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw... welke zender??
Flow says: Hey, ik had die smiley gevondenquote:Op donderdag 4 november 2004 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nieuw model (sinds ze die letters gebruiken enzo) gereden eigenlijk
leuke smilie :')
leuke smilie r8al!quote:Op donderdag 4 november 2004 22:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hey, ik had die smiley gevonden
Volgende keer zal ik er credits bijzettenquote:Op donderdag 4 november 2004 22:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hey, ik had die smiley gevonden
Flow gozer...werkelijk fantastiche smilie manquote:Op donderdag 4 november 2004 22:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Flow says: Hey, ik had die smiley gevonden
Whehehequote:Op donderdag 4 november 2004 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Flow gozer...werkelijk fantastiche smilie man
Het was leuk jullie gekend te hebben.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heeft Fok over een paar maanden nog maar 10 users.
Achja, iedereen die in die brief bedreigd wordt krijgt bewaking enzo... klaarquote:Op donderdag 4 november 2004 22:29 schreef ArTiC het volgende:
Maar ff terug naar het nieuws: H. Ali wordt bedreigt in die brief? onthutsend!
volgens mij wordt er weer flink wat achter gehouden
ah fuck it, ik ga mee ten onder met julliequote:Op donderdag 4 november 2004 22:31 schreef blieblie het volgende:
Ik zal je missen ArTiC.
Ik denk dat je niet wint van een maniakale zelfmoordislamiet. Maakt niet uit hoeveel bewaking je hebt.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Achja, iedereen die in die brief bedreigd wordt krijgt bewaking enzo... klaar
Ik ben slimmer, ik neem die 40 maagden al in mijn aards bestaanquote:Op donderdag 4 november 2004 22:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet wint van een maniakale zelfmoordislamiet. Maakt niet uit hoeveel bewaking je hebt.
En die moslim krijgt toch 40 maagden.
75 toch?quote:Op donderdag 4 november 2004 22:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet wint van een maniakale zelfmoordislamiet. Maakt niet uit hoeveel bewaking je hebt.
En die moslim krijgt toch 40 maagden.
damn...moet ik beter mijn best gaan doenquote:Op donderdag 4 november 2004 22:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
75 toch?
Whatever... doe ik het ook voorquote:Op donderdag 4 november 2004 22:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
75 toch?
jij tochquote:Op vrijdag 5 november 2004 03:14 schreef r8ality het volgende:
Okay. Wie maakt het lijstje?.
WAT DE NEUCK DOE JIJ OP EEN FIETS!!??!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:55 schreef omegaproject het volgende:
Moggûh!!
Zat worden vanmiddag / vanavond .... is wel op zijn plaats met de huidige slechte ontwikkelingen in de wereld
Ja zorrie!quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
WAT DE NEUCK DOE JIJ OP EEN FIETS!!??!!
Weet je hoe erg ik me doodschrok!!
Ooeehhh ... als ik lucht krijg van één van die extremistische moslim jeugdigen .... dan slaan de stoppen door bij mij! Dikke schijt aan de wet heb ik op zo'n moment.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:09 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Nouw, dat wordt gezellig komend jaar.
Kan iemand dan ook meteen de hoofdredacteur van De Telegraaf omleggen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:09 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Nouw, dat wordt gezellig komend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |